-Evet bunu aileme nasıl açıklayacağım?
Tabiki de durumu hemen kabullenmiştim
Bu fırsat ayağıma gelmiş elimin tersiyle hiç iter miyim? Aslında ayağımın dibine gelmiş olan şeyi neden ayağımla değilde elimle iteyim? De o ayrı mevzu. Şuan buradaki Yeşim abla ile konuşuyordum. Görür görmez kanım kaynamıştı zaten Yeşim ablaya. Yeşim abla bize gelip ailem ile konuşacağını söyledi. İyi ki okuldan erken çıkmıştım. Yoksa şuan mahalleyi ayağa kaldırırdı. Gel bi' de mahalleye anlat durumu! Yok yok yok kalsın.-Tamam Yeşim(Abla dememe kızıyor) teşekkürler hadi gidelim eve.
Şuan ufolara benzer birşey ile evim arkasına bizi indirdiler bununla almışlar beni. Bir ara bu adamlar uzaylı mı? Diye düşünmedim değil ha. Bunu sisteminde de basınçla alakalı ağırlıkla alakalı bişeyler varmış ama hatırlamıyorum. Neysee:)
....-Anne ben geldim.
-Hoşgeldin canım kızım.
-Hoşgeldin kızım sen de buyur geç(Yeşim'e diyor)
-Anne bu Yeşim, sana bişeyler anlatacak.
Kısa kestim hemen. Kadın zaten şaşırdı. Tabi bende yeşil saç görünce şaşırdım ama ne yapalım oda öyle
Üstümü değiştirip yanlarına gittim. Yeşim'in neden yeşil saçları olduğunu soruyordu annem. Yeşim ise doğuştan olduğunu söyledi. Ama bana anlattığına göre Mavi Kan ı alan kişilerde böyle değişikler olabiliyormuş. Onunda saç rengi değişmişti. Allah'a şükür benim hiç bir şeyim değişmemiştir. Tabi dış görünüş olarak. Enerjim fazlasıyla artmıştı. Şimdi sıra geldi konuya. Her yeni gelenin ailesine Yeşim anlattığı için kolaylıkla anlatmıştı. Ama annemin 2 kere bayılmasından dolayı 3 kere alışık olduğu için sıkılmadan anlatmıştı. En sonunda bileğine birşey söyledi ve bir sıvı çıktı. Bu sıvı anneme sürdüğünde uyanmıştı annem. Demek ki Mavi Kan sadece savaşta kullanılmıyormuş. Yararlarıda varmış. Ben baktığımda bileğime büyük bileklik gibi ama ekranlı birşey vardı. Sanki telefonu koluma sarmışlar gibiydi. Tişörtümü geri kapattığımda yoktu galiba bu sensör ile çalışıyor. Annem severdi macerayı aksiyonu o açıklardı kardeşlerime ve babama.
.......
Evet annem anlatmış nasıl mı anladım? Tabiki de odaya dalan kardeşim ile.-Yasin sakin ol
Heyecandan nefes nefese kalmış. Biz ailecek macera seviyoruz galiba ya:)
-Abla nasıl oldu? Hemen detaylarıyla anlat! Hadii!
-Şimdi "abla" oldum ha
-Ya abla bi' kaç gün var sadece aynı sınıfa gidiyoruz ya
İkizimdi ama içeride kalmıştı nasıl olduysa ve bişey istediğinde abla diyordu:)
-O zaman ABLAM anlatıyorum.
-... (Anlatır)
-Ya benim ikizim özel mi olmuş? Özel ya özel(beni göstererek) o benim ikizim benim
Ya bu çoçuk ne yaşıyor ya.
-Beni burda bekle hemen gelecem
Nereye gitti ya.Deli bu çocuk ya. Ha geldi
-İlk fotoğrafı ben çekinecem senle
Dedi ve hemen yanıma oturdu. Ben ise ona gülümsüyorum. Varya ben bunla nasıl ikizim ya? Hemen çekilince evde koşturmaya başladı. Tek söylediği şey şuydu:
-Benim ikizim bu özel çoçuk bakın
Diye gezip herkese fotoğrafı gösteriyordu. Gerçekten ya ben bununla nasıl ikizim? Benim hiç böyle delilik yaptığımı gören oldu mu ya? Ben usluyumdur. (!)
.....
Sırada babama anlatmak kalmıştı. Yeşim abla gitmişti. Tabi annem o aracı görünce tekrar bayıldı, annem ne kadar bayılan birisiymiş ya Bi günde ne kadar bayıldı, biz onu ayılmak için uğraşırken babam gelmişti. Babam annemi öyle görünce telaşlandı tabi bizde birşey diyemedik. Şimdi ise annem ve kardeşim babama anlatmak için bir odada konuşuyorlardı. Ben ise yerimde kıvranıyordum. Korkuyorum çünkü babamın olumsuz Bi tepki vereceğinden. Çünkü babam korkardı benim başıma bir şey gelmesinden hep korurdu beni. Ama şimdi savaşa hazırlanacağımı söylüyorlardı ona. Aslında artık iş işten geçti yapacağı birşey yok yinede korkuyordum işte.
_________________________
DEVAMI GELSİN Mİ?
Yeşim nasıl biri sizce
Yeşim?
Anne?
Baba?Oy ve yorumları unutmayalım<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi KAN
Khoa học viễn tưởng-Peki bu neden bana takılı? Neden? Robot muyum ki ben? Ben bir İNSANIM. İnsanım kelimesini bastırarak söylemiştim. Onlar insan değil miydiler acaba? İnsan kılığında bir uzaylı falan olmasın? (İç ses) - Senin dilini bilen bir uzaylı(!) Ben içimde so...