* Jimin szemszög*
Jungkook halálosan komolyan gondolta, hogy nincs élvezkedés. Többszöri próbálkozásaimat is illedelmesen visszautasította. Mondanom sem kell, farkam egyáltalán nem díjazta, hogy ennyire el van hanyagolva.
A kielégületlenség miatt reggel a szokásosnál morcosabban keltem fel, tanárommal ellentétben akinek most kifejezetten jó kedve van. Reggelit is csinált nekem, bókolgatott és olyan romantikus volt, mint a filmekben.
Feszülten készülődtem a mosdóban, semmi kedvem nem volt a mai naphoz amit Jungkook észre is vett rajtam, de nem kegyelmezett ennek ellenére sem. Problémamentesen iszogatta a fekete kávéját és szokásosan bámult végig rajtam hosszú percekig, amit már teljesen megszoktam.
- Gyere a szobába. - rugaszkodik el tanárom az ajtófélfától, ahonnan eddig kényelmesen nézegetett készülődésem közepette.
- Miért? - nézek rá kíváncsian, de már el is tűnt ezért gyors léptekkel slisszoltam utána. Kinyitotta a szexszoba ajtaját és udvariasan előretessékelt, mire felcsillantak szemeim, hogy végtére mégis kapok egy orgazmust még suli előtt, ezért egyből jobb kedvem lett.
- Húzd le a nadrágod és térdelj az ágyra! - utasít, én pedig engedelmeskedem. Kissé zavartan de lehúztam alsó ruházatomat és szégyenlősen térdeltem fel az ágyra. Így négykézláb mindig kicsit kiszolgáltatottnak érzem magam. Jungkook nem mondott semmit, hallottam ahogy kotorászik egy fiókban, majd komfortosan mögém lépked, nekem pedig egyből felment az adrenalin szintem. - Még nincs vége a büntetésednek, Édesem. - mondja, mire megérzek egy köpést nyílásomon, amitől enyhén összerázódok. - Azt szeretném - kezdi el, mire megérzem, hogy valamit be szeretne dugni oda. - hogy ez egész nap benned rezegjen. - nyomja be az említett vibrátort. Ugyanaz, mint amivel nemrég már megkínzott egyszer, egy kicsi de nagyon rezgő, távirányítós szexjáték.
- Egész nap? - nézek rá vállaim fölött. - De suliba kell mennem.
- Igen. Ha kibírod, jutalmat adok. - csap rá enyhén megkínzott fenekemre, mire felegyenesedek. Hét órám lesz ma, ami azt jelenti, hogy késő délutánig bent leszek, plusz egy tesim is van, ergo ez egy ítéletnap lesz. De makacs vagyok és eleget szenvedtem, úgyhogy nem rettent vissza egy ilyen kis szar.
- Simán kibírom. - nézek rá magabiztosan, mire pimaszan elvigyorodik. Felhúzom ruháimat amit meg is igazítok magamon, majd megindulnék, de tanárom turpisan belenyúl nadrágzsebébe, ezzel pedig elindította a vibrátort bennem. Enyhén megrándulok, pont jó helyen vibrál úgyhogy ez mégis nehezebb lesz, mint gondoltam.
- Na? Nem jössz? - vár az ajtónál, én pedig próbálom lépéseimet rendezni, hiszen félig összegörnyedve állok jelenleg egy helyben.
- Nem lehetneh...kikapcsolni még? - nézek rá kérlelően.
- Nem. - mondja egyszerűen, majd közelebb jön hozzám és derekamnál fogva magához ránt. - Elfelejtettem mondani...nem élvezhetsz el egész nap. - mondja, mire kikerekednek szemeim. - Ha megtudom, hogy elélveztél az engedélyem nélkül - néz sokatmondóan szemembe - ez a kínzás még enyhe, ahhoz képest amit tenni fogok veled. - ezzel derekamnál fogva tolni kezd, ki az ajtón. Minden lépésnél egyre jobban nyomódik neki a vibrátor a legérzékenyebb pontomhoz és úgy érzem akármelyik pillanatban elmehetek. - De "simán kibírod", nem? - szórakozik jól magán.
- Mégjóh. Ez semmiségh. - hazudom, majd felegyenesedek és igyekszem nem az érzésre figyelni. Jungkook elnevette magát, majd egy fokkal erősebbre állította a rezgést amitől majdnem összerogytam de még időben megfogott.
- Javaslom, hogy ne provokálj. - dörmögi fülembe. Visszavett az erősségből, amit már nagyjából megszoktam, így saját lábaimon tudtam kisétálni a kocsihoz. Úriember volt és kinyitotta nekem az ajtót, én pedig már enyhén izzadtam ültem le a helyemre. Nagy levegőket vettem ahogy a gyönyörközpontomnak nyomódik az eszköz és igyekeztem elterelni a gondolataimat, így vissza tudtam tartani élvezetemet is. Szerencsére egy hosszabb pólót húztam ma fel, így nem volt feltűnő merev farkam, ami ma valószínűleg egész nap állni fog.
YOU ARE READING
Please, Teacher! (JiKook)
FanfictionJimin nem túl kiemelkedő matekból, tanára Jungkook, pedig szívesen szívatja ez miatt. Már a sokadik megaláztatás után végül Jiminnek betelt a pohár és utat enged érzelmeinek, amitől kapcsolatuk egy új szintre lép.