Pov. Polska
Obudziłem się wtulony w coś, a może raczej w kogoś. Kiedy otworzyłem oczy ujrzałem przed sobą zbudowaną klatkę piersiową. Zarumieniłem się kiedy przypomniałem sobie o wczorajszej nocy.
Zobaczyłem, że Niemcy już nie śpi, tylko bawi się moimi włosami.
Zauważyłem, że jestem ubrany co mnie od razu zdziwiło.
N- Jak się spało słonko~?
P- Nie twój zasrany interes!
N- Chcesz powtórzyć to co było wczoraj~?
P- Odwal się ode mnie!Odepchnąłem go i od razu wstałem z łóżka. Gdy to tylko zrobiłem poczułem silny ból w nogach. Syknąłem z bólu. Niemcy się tylko cicho zaśmiał i podszedł do mnie.
P- Co t-ty ode m-mnie chcesz! - próbowałem to powiedzieć normalnie, ale silny ból mi na to nie pozwalał.
N- Zobaczysz. A później mnie na pewno za to przeprosisz.
P- N-Nigdy!Niemcy wziął mnie na tak zwaną"pannę młodą" i zaniósł do salonu, przykrywając mnie kocem.
N- Zaraz przyjdę.
P- Ta ta. Najlepiej nie przychodzi! - krzyknąłem na niego, gdy tylko zniknął z mojego pola widzenia.Po paru minutach Niemcy przyniósł mi tabletki przeciw bólowe z wodą i mi je dał.
Wypiłem je i oparłem się o kanapę.
Niemcy to wykorzystał i siadł na mnie okrakiem. Zarumieniłem się i poczułem się sparaliżowany.Niemcy pocałował mnie w usta po czym schodził niżej z pocałunkiem. Gdy był już przy szyi zaczął mnie przygryzać skórę, przez co jękłem.
Popatrzył się na mnie po czym mnie przytulił. Oddałem przytulasa.
Poczułem jak łzy napływają mi do oczu.N- Co się stało Poluś?
P- Bo ta cała wczorajsza sytuacja i te wszystkie sytuacje co się stały pomiędzy nami. T-to przez ciebie się tak strasznie zmieniłem. Już nie jestem tym samym sobą ci był za czym cię poznałem - zacząłem płakać jeszcze bardziej.N- Ale Polen - przytulił mnie
N- Ty nie zrozumiałeś jednej rzeczy.
P- Jakiej? - powiedziałem zdziwiony.
N- Polen Ich liebe dich - złączył nasze usta w namiętny pocałunek.Kiedy skończyliśmy wtuliłem się w tors Niemca i cicho mu odpowiedziałem.
P- Ja też cię kocham.
~~~~~~
Jak się podoba?Jak myślicie że to koniec to macie po części rację ale nie na tym ta książka się zakończyć jeszcze tak może z cztery pięć rozdziałów.
A teraz bajo :3
CZYTASZ
///Kto tu jest Bad Boy'em~~?///GerPol///countryhumans///+18/// ZAKOŃCZONE
ActionPolska chodzi do liceum i jest największym Bad Boy'em w szkole. Pewnego dnia do jego klasy dochodzi nowy uczeń i się wszystko zmienia o 180 stopni. UWAGA Ta książka będzie miała dużo lemonów i może zniszczyć twoją psychikę, więc czytasz to na własn...