Esma teyze " hoşgeldiniz kızım " derken kolundan tutup kapıya döndürdüm devran kapıda duruyordu " hiç hoşbulmadım esmoşum ben sizinle ne konuştum " dedim " kızım misafirlere ayıp olacak diyip kolumdan oda beni geri döndürdü 2 ye 2 en azından ayra halledersin sen kızım çakma sarışın yanımıza gelip " Esma teyze senin torunun mu ? " dedi gel ağzıma çarp ayra dedi sanki " evet Ahsen cim " dedi bana dönüp " alabilir miyim ? " dedi " tabi " diyip arkamı döndüm kolumu uzattım öylece duruyordu " canım kolumdan tutup montu çekeceksin zor bişey değil " dedim Esma teyzeye " hiç hamarat değil -10 " dedim bi kolumu çıkardığında aseli diğer tarafıma aldım onuda çıkarınca " portmantoya asarsın sen onu bide terlik getir bana ordan çekmesin ayaklarım " dedim Ahsen " bebeğide alayım üstünü çıkarayım " dedi " yok canım sağol ya onun alerjisi var " diyip gülbahar teyzeye gittim " hoşgeldin gülbahar teyze " diyip elini öptüm " hoşbulduk ayracım sen ne güzel olmuşsun dön bakayım şöyle " dedi " ay gülbahar teyze Allah iyiliğini versin balerin miyim ben niye döneyim " diyip yanındaki adını bilmediğim teyzenin elini öptüm " maşallah maşallah mürvetini görürüz inşallah " dedi " isminiz mürvet mi memnun oldum mürvet teyze " dedim gülbahar teyze gülüp " şakacı kız " dedi yanındaki teyzeye geçtim onunda elini öptüm " pek güzel maşallah dediğin kadar varmış gülbahar " dedi yanında esmer bi kız oturuyordu "sende hoşgeldin " dedim " merhaba ben çiçek " dedi birazdan solacak olan çiçek diğer koltuktaki adama baş selamı verip geçicektim ki Esma teyze belime elini koyup " ayracım sabah bahsettiğimiz münevver teyzenin oğlu Yusuf " dedi " dactır olan mı ? " dedim Gülbahar teyze " o ne demek kız " dedi cevap verecekken abim " doktor demek istedi gülbahar teyze " dedi " ben ne dedim " dedim abime sert bi bakış atıp abim " bu da bizim yeni bakıcı asele bakıyor " dedi beni göstererek gülbahar teyze kahkaha ile gülerken " dedim size ailecek komik bunlar " dedi asel mıkırdanmaya başlamıştı " komik değildi abi çekil çocuk darlandı " diyip kolundan çekerken çimdirmeyi unutmamıştım " ahhh " herkes abime bakarken " koluma kramp girdi ya arada oluyor iyiyim " diyip ellerini öpmeye başladı arkamı döndüğümde devran montunu çıkarmaya çalıyordu ahsende önünde duruyordu hızla yanlarına gittim .
Avukatlık zor mu diye soruyordu " senacım ama böyle yolu kapatmışsın olmuyor " dedim kenara çekildi devranın elinden montunu aldım " yanlız Sena değil Ahsen montuda ben alır asarım " dedi " kaç saatte asarsın mesela bi terlik istedim getirmedin dondu ayaklarım burda sütüm kesilecek senin yüzünden " dedim devran güldü sinirle ona dönüp " çocuk emziğini düşürdü yıkar mısın babası " dedim " tabi yıkarım " diyip emziği elimden aldı . Aselin sırtına baktığımda terlemişti " ah çocuğum terlemiş çok kalabalık burası tabi terler " dedim mutfaktan Leyla çıkınca " Leyloşum " diyip 3 kere göz kırptım odana gel demekti bu " ayroşum " diyip salona girdi Leyla'nın odasının kapısını açtığımda devran mutfaktan çıkmış yanıma geliyordu yatağın üstüne oturtup montunu çıkardım aselin devran odaya girdiğinde " o itin bakışlarını hiç beğenmedim " dedi kapıyı kapatırken " bende senanın " dedim yatağa otururken emziğini verdi asele " bana bak devran kızımızı sevdirmeye asla vermiceksin elimden aldılar sevdiler anlamam vermiceksin yoksa mahfederim seni kızlara da yaklaşmıcaksın yaklaştırmayacaksın " dedim " sevgilim valla bişey yapmadım kız kendi geldi hem annemlerin işi " dedi " biliyorum " dedim sonrada " sen gitsene evet evet sen git ben burasını hallederim " dedim " ayra seni o adamla aynı evin içinde bırakacağımı sanıyorsan yanılıyorsun " dedi o sıra kapı açılıp içeri Leyla girdi devranı görünce .
" a devran abi sen de mi burdasın " dedi Leyla'yı tutup " Leyla hemen olaya müdahale etmeliyiz yoksa annemler " diye davam ediyordum ki Leyla öksürüp " ayroşum " diyip devranı gösterdi " boşver devranı şimdi sen bana bak abimle devrana kız getirmişler diyorum " dedim " ayra devran abi burda farkında mısın ? " dedi saçımı kaşıyıp " he ben sana anlatmadım leyloşum ya daha doğrusu vaktim olmadı " dedim " ne diyorsan ayra kendinde misin ? " dedi " bak otur şimdi sen şöyle " diyip yatağa oturttum onu " sakin oluyorsun bağırmıyorsun neden niçin sormuyorsun içerdeki olayı hallediyoruz sonra herşeyi anlatıcam söz " dedim " ayra ne oluyor " dedi " işimi sağlama almam lazım " diyip devrana baktım aseli kucağına almıştı . Leyla'ya dönüp ağzını kapattıp " devranla biz sevgiliyiz " dedim " ne " diye bağırdı " bağırma anlatıcam ama şimdi değil " dedim " siz şimdi devran abiyle " dedi " evet aşkım lütfen " dedim . Annem içerden "ayra" diye bağırdı . " devran siz çıkın bana bak dediklerimi unutma keserim seni " dedim devran odadan çıkınca " Leyla bezdirme soğutma iğrendirme ne varsa yapıyoruz tamam mı ? " dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEL ( MAHALLE HİKAYESİ )
Teen Fiction" aptal ! " dedim omzuna vurup " aptalsın aptalın tekisin ! " diyip ayağa kalktım . Oda kalkıp " ayra yapma yüzünü bana dönme ne olursun yapma aşkını içinde yaşa de senelerdir yaptığım şeyi devam ettiririm ama arkanı dönme bana abinin arkadaşıyım a...