11. BÖLÜM

1.8K 45 9
                                    

Aseli yatağa yatırıp altını değiştirdim . Devranda abimin dediğine takılmış olmalıki sesi çıkmıyordu . Devran kirli bezi alıp gitti yatağın üstünde oturmuş asele sarılıyordum " nasıl söylicez annecim nasıl anlatıcaz tamam kolay olmayacağını biliyordum ama bu kadar zor olmak zorunda mı ? " dedim aselin gözleri kapanmaya başlamıştı " sen merak etme bitanem anne ile baba herşeyi halledecek kimse sana zarar veremez " diyip öptüm devran gelmemişti biraz daha bekledim asel uyumuştu montunu ve çantasını alıp içeri gittim  . Salonda da yoktu üstelik abimle oktay abide yoktu devran aklıma gelen şeyi ne olur yapma " anne abimler nerde " dedim annem " onlar çıktı yavrum devran oğlumla bi işleri varmış " dedi hayır devran daha çok erken aseli anneme vermeye çalıştım ama ne saçımı bıraktı nede beni " asel uyudu gitmeyecek miyiz ? " dedim .
esma teyze " ayram devran abin ayra aseli alıp eve gitsin ben alırım gelince dedi bırakmaz asel seni çünkü biliyor  " dedi " o zaman ben gidiyorum siz arkamdan gelirsiniz " diyip cevap beklemeden çıktım .

Leyla montumu giymeme yardım edip telefonumu verdi dışarı çıktığım gibi devranı aradım açmadı hayır devran daha söyleyemezsin tekrar aradım bu sefer açtı . " efendim " dedi " devran bak ne olur daha çok erken abime bişey söyleme " dedim " ayra kardeşim o benim dostum nasıl saklayım " dedi " biliyorum ama şimdi değil devran lütfen " dedim " ayra biz yanlış bişey yapmadık sevdik çok sevdik saklamanın gizlemenin bi anlamı yok ne kadar saklayacağız öğrenmeyecek mi bir gün ? ha şimdi söylemişim ha sonra ne fark eder ben seni seviyorum gizlemek saklamak istemiyorum " dedi " devran önce biz bi konuşalım lütfen söyleme şimdi " dedim " hiç olurumuz yok lan gözünde hiç yok duymadın mı ?söylediğini " dedi " devran sabah konuşalım ikimizde uykusuzuz lütfen en azından beraber söyleyelim " dedim " ayram " dedi " bak asel uyudu ben annemlerden önce çıktım eve gidiyorum sizde çok geç gelmeyin uykusuzsun yarın Salim kafayla konuşalım benim dersim öğlende ama abime şirkete gidicem dedim bi yere gidip konuşuruz " dedim " sen niye bu saate tek başına çıktın annemleri bekleseydin  ya " dedi " devran gerçekten onca söylediğim şeyden bunu mu anladın üstelik geldim evin önündeyim " dedim " size bişey olacak diye ödüm kopuyor napayım " dedi " bak bizde aklın kalmasın biz eve geldik sende çok geç kalma babası ve lütfen abime bişey söyleme devran " dedim " tamam bu gece söylemicem ama uzatmıcaz ayra söylicez " dedi " tamam söz " dedim " istersen asel seninle kalsın bu gece biz ne zaman geliriz belli değil dünde uyumadın uyu bu gece " dedi " olur anne kız uyuruz ama sende uyu devran çok geç gelmeyin hem bi dk siz nereye gittiniz " dedim " Levent abinin yerindeyiz " dedi " içmeye mi gittiniz devran sabahlamayın " dedim " sen merak etme bizi uyu kızımızıda öp benim için " dedi " tamam seni seviyorum " dedim " bende seni seviyorum " diyip kapattı telefonu .

SABAH

Gözümü aselin kıkırdamasıyla açtım " benim bal kızım uyanmış mı ? Günaydın bitanem " diyip öptüm " oh mis kokulu kızım benim " telefonumu elime aldım saat 7 buçuktu devran ne aramış nede mesaj atmıştı naptılar acaba aselin çantasını alıp içinden yedek kıyafet çıkardım giydirip kendimde giyindim asele montunu giydirirken " hadi bakalım annecim babaya gidelim " dedim odamdan çıktığımda abimin odasına baktım yatağı bozulmamıştı . E bunlar gece gelmedi mi ? Annem odasında uyuyordu evden çıkıp devranı aradım açmıyordu " nerde kızım baban açmıyor telefonunu " dedim tekrar aradım yok açmıyordu abimi aradım oda açmıyordu . Mecbur Esma teyzelere gittim . " ayram günaydın " dedi asele dönüp " babaannem sen mi geldin ben seni çok özledim " diyip aseli kucağına aldı . " günaydın esmoşum abimlere ulaşamıyorum nerdedir biliyor musun ? " dedim  " gel gel bak " diyip beni içeri aldı devranın odasına girdiğimde asla böyle bi manzara beklemiyordum daha 2 günlük sevgiliydik ama devran beni abimle aldatmıştı . Gülmeme engel olmaya çalışırken " Esma teyze asel aç sen ona bişeyler hazırla bende bunları kaldırayım işe gidecekler " dedim " tamam kızım çok bağırtma " diyip mutfağa doğru gitti .

ASEL  ( MAHALLE HİKAYESİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin