12. BÖLÜM

1.5K 45 1
                                    

Kimin olduğuna baktığımda bülentti " bak Bülent ben çok yoruldum artık sana bişey anlatmaktan bitti seni görmek istemiyorum arama beni yoluma çıkma " dedim " ayra konuşucaz " diyip kolumdan çekmeye başladı . " Bülent bırak gelmek istemiyorum bırak beni !!!! " dedim ama dinlemiyordu zorla arabasına götürüp kapıyı kitledi. " Bülent napıyorsun delirdin mi sen ?" dedi. " delirdim delirttin kızım beni konuşucaz ve bu saçmalığa bi son vericez sen benimsin benim sevgilimsin duydun mu beni ? " dedi " ben senin sevgilin değilim bitti ayrıldık biz ! " dedim " ben bitti demeden bitmez !" diyip arabayı çalıştırdı " tamam sen bilirsin polisi arıyorum " diyip telefonumu çıkardım elimden aldı " napıyorsun bırak " dedim " atmamı istemiyorsan sus " dedi telefonum çaldığında ekrana baktı " vay devran kim ? " dedi " Sanane ver onu bana " dedim " şşşt sakin kapatalım telefonu " diyip telefonu tamamen kapattı . " ne istiyorsun benden aşağlık herif bırak yakamı sevmiyorum seni işte anla " diye vurmaya başladım " kaza yapıcaz çek elini " dedi " sağ çek inicem " dedim " hayır seni bırakmam benimle geleceksin " dedi " Bülent sağ çek " dedim beni dinlemiyordu bütün gücümle el frenine asıldım araba durunca " ayra napıyorsun kaza yapacaktık " dedi " yapalım yeterki senden kurtulayım seni görmeyim bi daha sevmiyorum seni başkasını seviyorum anla artık bunu rahat bırak beni " dedim " kimi seviyorsun yoksa az önce arayan herif mi ? Neydi adı devran " dedi telefonumu elinden alıp " bi daha karşıma çıkma Bülent olacaklardan ben sorumlu olmam " diyip dışarı çıktım .

Arkamdan geliyordu bi kurtulamamıştım " ayra vazgeçmeyeceğim anla artık seni seviyorum bırakmam ne o ite ne başkasına sen benimsin " dedi " Bülent bırak peşimi yeter artık " dedim ona dönerek direk sarıldı geri çekilmeye çalışıyordum " bırakmam ayra ne yaparsan yap bırakmam seni " dedi " çekil dokunma bana bırak Bülent bırak " dedim " bırakmam " diyip boynumu öpmeye başladı . " bırak aşağlık herif bırak " diyip tekme attım dizine geri çekildiğinde " Bülent sen bana zorla dokunmaya çalıştın o günü unutmuyorum senden ayrıldığım gün daha sana şans vereli 2 gün olmuştu ya 2 gün sen ne yaptın şimdide aynısını yapıyorsun iğreniyorum senden " dedim taksiye durmasını işaret ettim . Durunca taksiye binerken " bu burda bitmedi ayra " dedi

Pislik herif ya bi düşmemişti yakamdan şirketin önünde taksiden indiğimde otoparka yürüdüm devranın arabasının önünde durup ıslak mendili çıkarttım boynumu siliyordum " hayvan herif ya pislik " diye söylenirken asansörün kapısı açıldı ve içinden devran çıktı göz göze geldiğimizde boynumu siliyordum . Yanıma gelip hızla bana sarıldı " ayram çok korktum çok korktum " dedi ellerimi boynuna dolayıp " burdayım ne oldu ? " dedim biraz geri çekildi ama belimi tutuyordu . " telefonun kapalı kızları arıyorum çıktı gitti diyorlar eve gitmemişsin delirdim gerçekten delirdim bi daha sakın böyle bişey yapma " diyip yanağımdan öptü " bana kim ne yapabilir " dedim tekrar yüzüme bakıp kaşlarını çattı . " sen niye boynunu siliyordun ne oldu " dedi " yok öyle bi huylandım sileyim dedim öylesine " dedim sonra birden onu ittirip " bi dk ya ben sana küstüm bi kere deren hanım la içtin mi kahveni " dedim kollarımı birbirine dolarken " ıııı ben sevgilimden başkasıyla kahve içmiyorum " dedi montumdan çekerek " inanmıyorum size devran bey " dedim " öyle mi olduk şimdi ayra hanım " dedi " evet " dediğimde gıdıklamaya başladı " hayır devran ahha devran dur " dedim " benimle kahve içersen bırakırım " dedi " tamam tamam pes " dedim yanağımdan öpüp " hadi " dedi odasına el ele gittiğimizde yelloz ortada yoktu . Devran kahve almaya gittiğinde odasında oturuyordum devran geldiğinde karşıma oturdu " ben yok ken naptın burda " dedim " sensiz çok sıkıcı sevgilim burası " dedi kahvemden bir yudum alıp sevdiğim adama baktım " yarın cumartesi bir yerlere gidelim mi kızımızla " dedi " olabilir bakarız " dedim .

Akşama kadar devranın yanında durmuştum danışanlarınla konuştu incelemesi gereken evrakları inceledi şirketin hukuksal sözleşmelerini hazırladı bense ona verebildiğim bütün rahatsızlığı vermiştim ama halinden memnun gözüküyordu . Devranın karşısına oturup " offffff çok sıkıldım " dedim " çok az kaldı sevgilim şu sözleşmeyi bitireyim çıkarız " dedi önüme gelen saçıma üflemekle yetindim ben en iyisi biraz uyuyayım gözlerimi kapattım .

ASEL  ( MAHALLE HİKAYESİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin