Capitolul 2

431 46 0
                                    

- Si daca nu accept? De ce sa accept asa ceva? Vreau sa i se faca dreptate fiicei mele, de unde stiu eu ca ea se va mai trezi din acea coma?

- Voi aduce cei mai buni doctori, si in caz ca se va trezi o vei putea ajuta, sau vrei sa ramana invalida? Ai vrea sa te lupti o viata intreaga cu ea? Cand voi nu veti mai fi cine o va mai ajuta? Gandeste din toate punctele de vedere, Florian , si eu am doar un fiu si vreau sa mi.l salvez si tu ai doar o fiica si vreo sa ti.o salvezi. Hai sa cadem de acord cu asa ceva si gata.

- Voi accepta totul cu o conditie!

- Spune.mi!

- Vreau sa iti insori fiul cu fiica mea, doar asa accept totul. Sa se lupte el cu consecintele. Nu imi e greu sa ma lupt eu cu fiica mea, dar asta ar insemna ca si data viitoare sa faca la fel stiind ca taticul il scapa.

- Aici ai mare dreptate. Nu stiu ce sa iti zic! M.ai pus la zid...lasa.ma sa vorbesc cu sotia si fiul meu si iti voi spune ce vom face, bine?

- Florian care e legatura ta cu acest Marius?

- Draga mea, Liz, el a fost cel mai bun prieten al meu, pana in momentul cand el a ales sa plece in strainatate cu familia, iar eu am ales sa raman aici sa devin politist, drumurile noastre candva s.au despartit si de atunci am rupt legatura si nu ne.am mai vazut pana azi.

- Doamne!!! Si in ce conditii ati putut sa va intalniti!! Ce a fost in capul tau sa ii propui asa ceva cu casatoria?

- Cine imi garanteaza mie, nevasta, ca fata mea isi va reveni si va putea merge, cine imi garanteaza ca cineva se va mai uita la ea cu acel handicap? Cine?

- Nimeni dragul meu, dar crezi ca ea va accepta asa ceva cand se va trezi, si daca se va mai trezi???

- Liz, nu mai vorbi asa! Sigur, sunt sigur ca se va trezi.

- Cristian, uite ce mi.a propus tatal fetei, mi.a propus sa te casatoresc cu fata lui, doar asa vei scapa de inchisoare si nu vor da declaratii, eu i.am oferit bani pentru tacere si pentru vindecare in schimb el mi.a pus conditia aia. Si pe langa faptul ca te vei casatori trebuie sa te implici de unul singur in insanatosirea ei, nimeni nu se va baga.

- Tata daca asta imi e soarta, imi asum totul! Dar trebuia sa infund puscaria, sunt un nenorocit, am distrus viata unui inger!

- Fiule ai vazut fata?

- Da mama am vazut fata, parca e un inger ce doarme. Voi lupta pana in panzele albe sa o fac bine, voi face orice numai sa o vad bine, imi voi asuma tot, sunt doar un nenorocit a carui viata sa dus dracu intr.o secunda.

- Gata! Linisteste.te! Fata aceea are nevoie de tine linistit si calm! Sper ca iti dai seama in ce te bagi, Cristian, nu va fi usor si nici floare la ureche cu acea fata!

- Imi dau seama ca va fi iadul meu, si imi asum totul, doar eu am provocat totul, nu?

- Daca m.ai fi ascultat azi nu eram aici!

- Gata Marius!! Dute si anunta familia acelei fete, vom iesi cumva noi la capat.

- Larisa, voi pune si eu conditia ca daca dupa casatorie fata isi revine ei sa divorteze!

- Tata nu te mai baga! Gata ma casatoresc si vom vede dupa ce va fi, voi doar rugati.va ca fata sa isi revina.

- Florian! Am vorbit cu fiul si nevasta mea, sunt de acord. Fiul meu se va ocupa intr.u totul de ea, nici tu si nici eu nu ne vom baga. Fie ca aceasta sa fie pedeapsa lui, e ok?

- E ok Marius desi acum mai asteptam minunea ca Eliza sa se trezeasca, si speram ca intr.o zi sa te fi intalnit, dar nu in felul asta!

- Si eu speram sa te intalnesc, dar nu asa! Speram ca tu sa ai o fata si eu un baiat sa ii casatorim, mai iti aduci aminte?

- Da imi aduc aminte de planurile noastre de viitor , dar se pare ca viata are alte planuri pentru noi.

- Hai fi tare! Fata isi va reveni, fiul meu se va cuminti, si poate casatoria asta va fi una benefica!

- Sper doar sa se trezeasca apoi vom mao vedea.

Dupa o saptamana

- Azi sa facut o saptamana de la accident Liz, si fata noastra inca nu se trezeste, e duminica, azi trebuia sa fi mers la munte cu totii.

- Da Florian, stiu, dar nu iti pierde speranta, ai sa vezi, fata noastra va fi puternica si isi va reveni!

- Buna ziua! Familia fetei accidentate, Radulescu Eliza?

- Buna ziua! Da noi suntem parintii fetei, spuneti!

- Sunt doctorul Damian Mihai, eu am grija de fiica dumneavoastra, vreau sa va spun ca sunt semne ca fata treptat isi va reveni, cand se va trezi va vom chema. O zi buna!

- Multumim domnule doctor!

- Ai auzit Florian! Fata noastra isi va revini! Va fi bine!!

- Da nevasta, dar cum ii vom da noi vestea ca ea nu va mai putea merge si ca o vom casatori cu cel ce ia distrus viata? Cum nevasta cum? Ce fel de parinti suntem???

- Florian va intelege la un moment ca tot pentru binele ei este, noi in veci nu am fi avut banii aia sa aducem doctorii aceia si apoi operatiile ce vor urma ca ea sa mearga in strainatate.

Iubire invalidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum