1

16 0 0
                                    

Тони POV:

Отново усещането, сякаш слагат голям прожектор пред очите ми, грабнах възглавницата си и покрих лицето си, да, мързеше ме и беше толкова много, че не исках да ставам от леглото, за да затворя завеси, които бяха само на няколко сантиметра от мястото, където беше.  Музикалният фон сутрин бяха писъците на майка ми - "Тони, мия, закуската ще се охлади!! Ставай сега!! Колко време трябва да чакам?? "- докато се опитвах да стана, започнах да вижте картината със снимката на мен и Марджъри в парка, да, този ден беше невероятен, тя е толкова перфектна... Трябва да ставам сега, желанието ми да видя приятелката ми е по-голямо от желанието да остана наблизо моето легло, знам, денят, в който спането вече не е нещо толкова привлекателно, колкото фактът да видиш кого обичаш, дори ако трябва да ставаш рано, за да го направиш, тогава си прецакан, да, прецакан, паднал си любов... Марджъри прекарваше всичките си ваканции в дома на роднини в Испания, тя се ограничаваше до комуникация с мен по Skype, почти винаги си изпращахме съобщения и през повечето време тя публикуваше в Instagram една или друга снимка, правейки известният #WCW с нейни снимки с описание колко му е липсвала.  Тя винаги ми казваше, че преувеличавам, но според нея това е супер сладък жест и че ме обича... И аз я обичам, няма по-перфектен човек на този свят, тя е и винаги ще бъде най-невероятният човек, когото бих могъл да познавам, толкова пълен с добродетели и качества, които само ме карат да се влюбвам повече.  Дефектите не влизат в понятието "Marjorie Blossom", защото досега не съм открила и не мисля, че мога да ги намеря.  Знам, че трябва да обясня факта, че да си лесбийка не е недостатък, ако мислиш така, значи грешиш, нека оставим "красивите" етикети, които обществото, пълно с предразсъдъци, създаде и възпита в хората около нас.  Марджъри винаги казва, че няма причина да криеш това, което чувстваш, ти си човек и ние сме създадени за това, да се чувстваме... Никой не ни безпокои в училище и няма кой да обсъжда темата с нея, защото тя е невероятно добра в печеленето на спорове, тя има списъци с аргументи, които могат да накарат всеки да млъкне.  Мнозина й се възхищават, защото е не само смела и вроден лидер, но е жена и винаги отстоява идеята за баланс между половете в обществото.  Приятелката ми, тя е моята приятелка и аз се гордея, че съм любовта на живота й.  Все още си спомням, когато тя ме покани да бъда нейна приятелка, бях възхитен от всеки момент, който прекарахме заедно, че от един момент до следващия, от последовател на нейните идеи, започнах да й се възхищавам, след това да я обичам силно, влюбих се и тогава това се случи на нейния рожден ден. че той ме помоли да бъда негова приятелка след безкрайна целувка под лунната светлина и безкрайните и блестящи звезди, онази песен на заден план, която... -"Mijaaaaa! Как така си убежище Вече не съм станала и готова, Тони, тръгвам да се ядосвам!!!" - да, майка ми съсипва красиви мисли откакто съм се родила.  Погледнах се за последен път в огледалото -"Уау! Откъде се появи толкова хубава, а?"- казах си, повишаването на егото винаги е добре... -"Ти излезе толкова красива за мен, сега ела долу за закуска или ще закъснееш, Тони"-прекъсна го майка ми отново, след което продължи да крещи на Сюзън, малката ми сестра, да стане и това беше по-трудна работа.

Няма начин / ЧониWhere stories live. Discover now