12

535 42 20
                                    

Gözlerimi Jimin'e çevirdiğimde onun da benden farksız bir merakla jungkook'a baktığını gördüm.

"Oturun lütfen" elimle koltukları işaret ettim. Jungkook gülümseyip koltuğa oturdu ve ellerini birbirlerine kenetleyip doğrudan benimle göz teması kurdu.

"Bayan chaeyoung, konuyu uzatmayacağım. Lalisa'yı sevdiğinizi biliyorum." Gözlerim telaşla açıldı.

"Siz- hayır, yani böyle bir şey-" jungkok elini havaya kaldırıp jimin'e döndü.

"Boşuna inkar etmeye çalışmayın çünkü arkadaşınız jimin her şeyi anlattı." Jisoo sinirle kısık sesli bir küfür savurup ellerini saçlarına götürdü. Sinirle jimin'e baktım.

"Jimin?"

"Gerçekten hatırlamıyorum chaeyoung." Sakince gülümseyip saçlarımı tek omuzumda toparladım.

İlk seçenek jungkook'a bildiği bu gerçeği unutmasını, Lalisa'yla arkadaş olduklarını bildiğimden bu gerçeğin aramızda bir sır olarak kalması gerektiğini söylemekti. Bir diğer seçenek ise sonuna kadar bu gerçeği inkar etmekti ki tercih edeceğim seçenek büyük ihtimalle buydu.

"Hatırlamadığına göre sarhoşken kafasından bir şeyler uydurmuştur. Buraya kadar boşuna gelmişsiniz."

"O gece Lalisa'ya nasıl baktığınızı görmedim mi sanıyorsunuz?" Gözlerimi kaçırdım.

"Yanlış görmüşsünüz." Jungkook gülümseyip kollarını birbirine geçirdi.

"Bakın bayan chaeyoung, buraya sizi tehdit etmeye falan gelmedim. Aksine tamamen iyi bir şey için geldim." Kaşlarımı havaya kaldırdım.

"Ne gibi?"

"Lalisa'yı sevdiğinizi bildiğim gibi lalisa'nın da size karşı boş olmadığını biliyorum. Hatta eminim." Lalisa manobal ve bana karşı duygular? Jungkook kesinlikle yanılıyordu.

"Jungkook bey amacınız ne bilmiyorum ama lalisa'nın bana karşı bir şey hissetmediğine adım kadar eminim."

"Öyle olmasa o gece başka birini öpmezdi değil mi?" Sinirle mırıldandım.

"Anlamadım?"

"Hiç." Ayağa kalkıp kapıya yöneldim.

"Az önce de dediğim gibi buraya boşuna gelmişsiniz. İsterseniz sizi daha fazla meşgul etmeyelim." Jungkook tekrar gülümseyip arkasına yaslandı. Yüzünde lalisa'nın ki gibi sinir bozucu bir gülümseme vardı.

"Size bir teklifim var." Arkamdaki kapıya doğru yaslanıp kollarımı bağladım.

"Dinliyorum?"

"Lalisa'nın size karşı duyguları olduğunu kanıtlamak için küçük bir oyun oynayacağız." Koltuğa geri oturup jisoo'ya baktım. Benim kadar kafası karışık duruyordu.

"Nasıl yani?"

"Biliyorsunuz benim işim dans ve müzik. Sizin işiniz ise müzik. Diyorum ki yeni bir şeyler deneyip sizin ile bir dans videosu mu çeksek?." Kaşlarımı çattım.

"Sizin bu işten çıkarınız ne olacak ve bu konunun lalisa ile ne alakası var?' Jimin heyecanla ayağa kalktı.

"Jungkook lalisa'yı kıskandırmak için sana yardım edecek." Jungkook parmağını şıklatıp Jimin'i işaret etti.

"Ve bende canım arkadaşım lalisa'nın da birini sevebileceğini ona kanıtlayacağım." Jisoo da Jimin gibi ayağa kalktı. Bir eli alnında diğer eli ise belinde duruyordu.

"Lalisa'nın da chaeyoung'a karşı duyguları olup olmadığını öğrenmek isterdim ama chaeyoung çok meşgul. Albüm için çekimleri ve kaydetmesi gereken şarkılar var." Gülümseyip saçlarını kulağının arkasına attı.

"Yani maalesef yeni bir projeyi kabul edecek durumda değil. Kusura bakmayın jungkook bey." Anlaşılan jisoo olaya yakın arkadaşım jisoo değil, menajerim jisoo gözüyle yaklaşmıştı.

"Sizi anlıyorum jisoo hanım ama bence chaeyoung hanımın da fikrini almalıyız, öyle değil mi?" Jimin jungkook'u onaylayıp heyecanlı heyecanlı bana döndü.

"Chaeyoung?" Başımı koltuğa yaslayıp gözlerimi kapattım. Bir tarafım deli gibi lalisa ile bir seçeneğim olabileceği için çıldırıyor, bir diğer tarafım ise iki gece önce cevabını almadın mı diyordu. Ayrıca Jisoo haklıydı. Yapmam gereken bir sürü iş vardı ve ben onca yükün ardından nasıl kalkacağımı bilemezken, bir de jungkook'un sunduğu teklifi kabul edersem iş yüküm nasıl artardı düşünmek istemiyordum.

Sanırım jungkook 'lalisa'nın sana karşı duyguları olduğunu düşünüyorum' dediğinden beri arkasından gelecek her şeyi kabul etmeye razı olan kalbimi mantığım ile ikna etmeye çalışıyordum. Ama nafileydi. Bu teklifi kaçırazmazdım.

Ne olursa olsun lalisa ile bir ihtimalim varsa değerlendirmeliydim.

Gözlerimi açıp ayağa kalktım.

"Tamam. Teklifini kabul ediyorum." Jungkook yarım ağız sırıtıp elini uzattı. Elini sıkıp kendimi koltuğa bıraktım.

"Çok eğleneceğiz."






Bu da böyle geçiş bölümü gibi oldu
Asıl olaylara giriş yapıyoruz
Hazır mıyızz??

novaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin