Karanlık sisli bi geceydi.Dışarısı çok soğuktu.Olivia Williams ve Ailesi piknikten dönüyorlardı.Arabanın içinde soğuğu iliklerine kadar hissediyorlardı.
BAYAN WİLLİAMS:Peter lütfen çabuk sür şu arabayı.Çocuklar üşüyor.
BAY PETER:Elimden geleni yapıyorum canım.
Olivia ve kardeşi dışarıya bakıyorlardı.Herkes dalmıştı.O sırada arabanın önünde beyaz giyinmiş ve siyahımsı bı kız çıktı.Herkes korkudan bağırdı.Ve kaza geçirdiler.....
Bı kaç saat sonra Olivia hastanede gözlerini açtı.
Açtığında suratı bembeyaz halasını gördü.Olivia:Hala,Annem nerede
BAYAN JONES: Maalesef tüm aileni kaybettik yavrum.
Olivia üzüntüden bı psikopat gibi olmuştu.Hastanenin ortasında kahkaha atıyordu.DOKTOR: Zavallı kız.Üzüntüden sinir krizi geçirdi.
Olivia taburcu olduktan sonra halası ile beraber eve gitti.Akşam yemeği yedi.Halası yurt dışında çalıştığı için onun yanında çok duramazmış.Yarın sabah gitmesi gerekiyormuş.
Olivia:Peki.Çarptığımız kıza ne oldu.
BAYAN JONES:Bilmiyoruz. Kız hala aranıyor.
Olivia yemek yedikten sonra odasına çıktı.Kardeşinin yatağını görünce ağlamaya başladı.Tam o sırada elektrikler kesildi.Ve Olivia bı ses duydu.Ses aynı şunu diyordu.
"HERKESİ ÖLDÜRDÜM.SIRA SENDE.ÖLECEKSİN."
Olivia bunu duyunca çok korktu.Sesten sonra elektrikler geldi.Ve Aynada kanla yazılan bı şey vardı.Olivia baktığında şu yazıyordu."SIRA SENDE"Olivia: Hayal görüyorum gariba.Neyse uyursam geçer
dedi.yarın sabah halası ile beraber kahvaltı yaptı.Ve sonra okula gitti.Okulda olanları duyan herkes Olivia ya acıyorlardı.Ve Olivia bu durumdan çok rahatsız oluyordu.Ağlayarak lavaboya girdi.kimse yoktu.Tam elini yüzünü yıkamaya giderken aynanın önünde çarptığı kızı gördü.Kızın yüzünde kan vardı.Ve Olivia ya "SIRA SENDE"dedi.Olivia korkudan bağırarak aynayı kırdı.kız kahkaha atarak yavaşça kaybolmuştu.Oliviada bayılmıştı.Arkadaşları yanına gelip onu uyandırdı.Kendine geldiğinde bı arkadaşını o kız sanıp yerdeki camı alıp onun boğazına sapladı.Ve okuldan kaçtı.Kahkaha sesleri kulağında çınlıyordu.Yarın sabah Olivia nın öğratmeni halasını aradı.Halası gelip müdürle konuştu.Müdürün anlattıklarına göre kan kaybından ölmüştü.Olivia bunu duyunca çok üzüldü.Okuldan atıldı. Yaşı küçük olduğundan dolayı hapse girmedi.O gece bişey yemeden içmeden odasına gitti.Halası onu teselli etmek için Olivia nın odasına gitti
BAYAN JONES:Bak canım ben yarın yurt dışına gideceğim..Fakat senin için kalabilirim.
Olivia: Hayır halacım sen işine git.Benim yüzümden işinden olma.Bayan jones:Tamam yarın gideceğim bı şey lazımsa komşumuz lily in yanına git.O sana yardımcı olur.
Olivia yarın sabah halasını uğurladı artık evde yanlızdı.Yada değildi.Odasına çıkıp telefonu ile ilgilendi.Oradan bı ses geldi.Olivia ayağa kalkıp senden korkmuyorum.Beni korkutamazsın dedi.Tam o sırada kapı çaldı.Olivia kapıyı açtığında komşusu lily nın oğlu Harry'i gördü.Harry uzun boylu kıvırcık saçlı mavi gözlü ve çilleri ile çok karizmatik bir çocuktu.Olivia ondan etkilenmişti.
Harry:Ş..ş..şey annem kek yapmıştıda onu getirdim.
Olivia:T... teşekkürler istersen içeri buyur.
Harry:Başka bi gün seni ziyarete gelirim okula gitmem lazım.Görüşürüz.
Olivia: görüşürüz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELAKETİN ARDINDA
HorrorAnnesini ve babasını kaybettikten sonra yanlız kalan Olivia.....