3.Chapter

112 13 2
                                    

Když jsem si sedla na postel, vzpomněla jse si na papírek, který mi vypadl ze skříňky .

Rozbalila jsem ho a na něm stálo : Jenn, ještě jednou se ti omlouvám za to co ti kluci dělají, uvidíš, že zitra si tě nevšimnou .. to ti slibuju .Jen přijď trochu déle . Lcs

Lcs .. Lucas .. když jsme byli malí psali jsme si dopisy a ty pak nechávali před dveřmi, takze jsme si dávali svoje jména do zkratek aby nikdo nevěděl kdo to píše.

Papírek jsem schovala zpátky do kapsy a pomyslela si. ,, Jo tak to chci vidět jak si mě nevšimnou ..'' šla jsem do koupelny, osprchovala jsem se, umyla si obličej a vzala si pyžamo . Bylo už po osmé hodině a já ještě nic nevečeřela . Strčila jsem hlavu na chodbu a poslouchala co se děje dole .. bratr si pouštěl na plný pecky písničky a dole byla slyšet televize . Potají jsem sešla schody a nakoukla jsem do obýváku .. otčím spal u televize kde právě hráli fotbal a máma byla zase nalitá .. přešla jsem do kuchyně a koukla se co si můžu dát k večeři ... nic tam nebylo .. kromě másla .. , ve špajzu zbyly poslední 3 rohlíky ze včerejška a na lince byla jablka .. takže stejná večeře jako včera .. ,, Aspoň něco .'' Pomyslela jsem si a šla do pokoje .Snědla jsem večeři, vyčistila si zuby a lehla jsem si do postele .. celou dobu jsem přemýšlela co se za celej dnešek stalo ... to jak mě Lucas políbil a já se nebránila, dopis od něj, kde mi slibuje, že si mě Mark zítra vůbec nevšimne ... mámino divné chování dneska .. až jsem usla.

Druhý den ráno

,, Dělej vstávej! Dneska vezu Maxe do školy, ty půjdeš pěšky .. tak dělej! '' probudil mě hlas otčíma

,, Jupí bude tu klid aspoň tu půl hodiny! '' pomyslela jsem si . Vstala jsem z postele, šla do koupelny tam jsem provedla ranní hygienu, dala jsem si lehký make-up abych zakryla modřinky, které se díkybohu už zmenšují . Přešla jsem do pokoje rovnou ke skříni ... dlouho jsem přemýšlela co si vemu na sebe .. a nakonec jsem se rozhodla pro triko s Mickyem Mousem a leginy ... co jsem si nedávno koupila . Když jsem si sbalila věci do tašky sešla jsem do kuchyně, abych si udělala svačinu . Podívala jsem se na hodiny a bylo 7:50 . ,, A kruci! '' zaklela jsem, už musím jít ale takhle pozdě jsem jit nechtěla. Popadla jsem tašku, dala si do ní svačinu, oblékla si lehkou bundu a nasadila boty . Vyběhla jsem z baráku a rychlým krokem jsem si to mířila ke škole .Jakmile jsem k ní přišla udělalo se mi zle ... bála jsem se co mi zase udělají ale vzpomněla jsem si na Lucasuv dopis ... ,, Snad mi nelhal .'' Pomyslela jsem si a pomalým krokem jsem šla ke dveřím . Poočku jsem se rozhlížela kde je Mark s jeho partičkou .. náhle jsem je uviděla u stromu .. Všimla jsem si Lucase jak se pořád rozhlížel, někoho hledal . Když mě spatřil uslyšela jsem :

,, Kluci už rači pudem .. máme přece Vancu .. ten nám dá zase poškolu jestli přijdeme pozdě .'' On se fakt snaží aby si mě nevšimli! ,, Ale počkej ještě tu čekáme na tu naší Jennifer ... '' uslyšela jsem Marka a udělalo se mi ještě hůř . ,, Ta by neměla přijít ... včera jsem jí trošku dorazil .'' ,,Cože? ! '' jak to myslí dorazil .. ? Spěchala jsem do školy a opravdu mě nikdo nezastavil, cestou přemýšlela jak to myslel . Šla jsem ke skříňce. ,, On měl pravdu.'' Pomyslela si ,, A tys mi nevěřila .'' Ozvalo se na mými zády . Otočila jsem se a zamnou byl doširoka usmívající se Lucas ... ,, No dobrá .. věřím ti .'' odpověděla jsem a vyplázla na něj jazyk . ,, Co děláš dneska? '' zeptal se mě a rukou si mě přitáhl k sobě . ,, Musím se učit .. jinak mimochodem co to děláš? '' řekla jsem vyhýbavě . ,, Vždyť je pátek! Neříkej mi, že se učíš? !'' řekl a zlehka mě políbil . ,, Vždyť víš, že v úterý píšem z biologie .'' odbyla jsem ho, opřeli jsme se čelem a koukali si navzájem do očí .. ,, Ach jak mi ty oči chyběli! ''

New start in my life *Luke Brooks Fandstory ♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat