1- Bir yeni mesaj @gokyuzundekisonsuznese kişisinden.

166 18 38
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçimdeki ışıklar söndüğünde geriye sadece karanlık kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçimdeki ışıklar söndüğünde geriye sadece karanlık kalmıştı. Karanlık huzur derlerdi, beyazlıktan karanlığı hiç göremeyenler. İçimdeki neşe sönmüş olabilirdi ama şu an önümdeki ınstagram sayfasındaki resimler nedense yeniden içimdeki neşeyi kazanacağımı söylüyordu. Umursamadım önümü, arkamı. Düşünmek istemedim hiçbir şeyi. Parmaklarım benden izinsiz gezindi klavyenin üstünde.

@karanlıgınkalbi: Fotoğraflar size mi ait acaba?

Beklemekten nefret ederdim ama ilk kez beklemek heyecanlı geliyordu. Çok mu saçma giriş yapmıştım yoksa? Çok mu ergenceydi? Belki de cevap vermeyecekti çünkü 12bin küsuratlı instagram sayfası vardı kızın. Benimle mi uğraşacaktı? Belki beni de kendine yürüyen o ipsiz sapsız erkeklerden sanacaktı ama ben sadece arkadaş olmak istiyordum. Sayfasındaki huzur içime iyi gelir diye düşündüğüm için.

1 saat geçmişti. Görmemişti. Muhtemelen de görmeyecekti. Umudumu kaybedip telefonu bir kenara atmıştım ki mesaj bildirim sesi geldi. Anında telefonu elime aldım.

Bir yeni mesaj @gokyuzundekisonsuznese kişisinden. Yazıyordu ekranda. Anında heyecanla aldım telefonu elime. Bu içimdeki heyecana anlam veremedim. Benim duygularım alınmıştı ve ben heyecanlanmazdım.

@gokyuzundekisonsuznese: Evet, bana ait.

Ne yazacağımı bilemeden baktım ekrana bir süre. Ben yazmaya kalkmadan o yazmaya başladı.

@gokyuzundekisonsuznese: Resimleri hesabınızda kullanmak için mi sordunuz yoksa?

@karanlıgınkalbi: Hayır hayır. Sadece çok beğendim ve huzur verici fotoğraflar. Tam anlamıyorum da ben bu işlerden kursa falan mı gidiyorsunuz? Çünkü profesyonel bir elden çıkan fotoğraflara benziyor.

@gokyuzundekisonsuznese: Teşekkür ederimm. Ve evet sayılır fotoğrafçılık ve kameramanlık okuyorum.

@gokyuzundekisonsuznese: Sanırım bir bilginiz olmamasına rağmen sizde ilgileniyorsunuz fotoğraflarla?

@karanlıgınkalbi: Aslında pek öyle denilemez. Zaten sosyal medyada kullanmıyorum pek ama fotoğraflarınız keşfetimde çıkınca hoşuma gitti yazmak istedim umarım rahatsız etmiyorumdur.

@gokyuzundekisonsuznese: Aaaa ne rahatsızlığı, saçmalamayın aksine beğenmeniz benim çok hoşuma gitti.

@gokyuzundekisonsuznese: Siz peki ne okuyorsunuz?

@karanlıgınkalbi: Felsefe okuyorum.

@karanlıgınkalbi: Bu arada yanlış anlamazsanız adınız neydi?

@gokyuzundekisonsuznese: Aslında adım nickimde yazıyor ama fark etmediniz sanırım. Adım Neşe.

Gökyüzündeki bir kuş olmak istedim bir an. Belki beni de çektiği o karelerde paylaşırdı. Adı gibi neşesinde kaybolur, uçardım.

@gokyuzundekisonsuznese: Peki sizin? Sizin adınız nedir?

@karanlıgınkalbi: Ulaş.

@gokyuzundekisonsuznese: İstek. Sizin isteğiniz ne peki?

@karanlıgınkalbi: Pardon, anlamadım?

@gokyuzundekisonsuznese: Adınız anlamı, istek ya. Ne istiyorsunuz diyorum şu hayattan?

@karanlıgınkalbi: Şu anlık yaşamaya çalışıyorum sadece.

@gokyuzundekisonsuznese: Peki. Belki bir gün yaşama isteğiniz olur. Tanıştığıma memnun oldum, Ulaş.

@karanlıgınkalbi: Bende bende, Neşe.

Mesajı beğendi.

Ve ben o gece kafamı yastığa koyduğumda tanımadığım bir kadının sorusuna binlerce hayal kurarak uyudum.

***

Öncelikle herkese merhaba!

Sizlerle yeni, kısa ve huzurlu bir yolculuğa çıkıyoruz. Her gün düzenli bölüm atmaya çalışacağım. Her akşam buluşalım. Sağlıcakla kalın!

Gökyüzündeki Sonsuz Neşe -Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin