Petunia Evans Tarafından;
Hala inanamıyordum hem anneme hem babama zaten bir tane ucube var aramızda şimdi de arabaya Lily'nin ucube arkadaşını aldık arabamıza gûya bizi Diagon Yolu diye bir yere götürücekmiş..SAÇMALIK!!Babam yıllarca Londra'da çalıştı ve orayı çok iyi bilir ve kendiside öyle biryeri hiç duymadığını ve görmediğini söylüyor.Elimden geldiği kadar uzak durmaya çalışıyorum şu ucubeden Lily en azından aramıza oturdu hayatında hiç görmemiş gibi arabayı inceleyip duruyor.
"Ne düşünüyorsun Petunia"dedi babam ona hâlâ sinirliydim o çocuğu arabamıza almakla büyük hata etmişti ve bunu Diagon yolu diye bir yer olmadığını öğrenince anlayacaktı.
"Ne zaman varıcağız"dedim onun sorusunu cevapsız bırakıp sinirli olduğumu gayet açık belli eden sesimle.
"Çok az kaldı güzelim bak bahsettiği yerin normalde şu hastanenin arkasındaki cadde olması lağzım"dedi konuşurken Ucube çocuğa kaçamak bakışlar atarak çocuk'da gözlerini devirdi.Eğer ucube olmasaydı bunu hoş bulabilirdim...
Araba durdu.
"Hadi inin bakalım şu Diagon Yolu nerdeymiş bi bakalım"dedi babam ve etrafına baktı bu arada hepimiz arabadan inmiştik."Ben burayı yıllardır tanırım ama burada büyücü eşyası falan satılmaz hatta buranın adı Diagon Yolu felan değil."Ben burası olduğunu söylemedim zaten"dedi Bay Ucube ve küçük perdeleri kapalı eski bir mekana girdik içeride garip giyimli insanlar vardı.Yaşlı ve oldukça buruşuk yüzlü bir kadın gelip "Hoşgeldin minik Sev sana nasıl yardımcı olabilirim birşeyler içmeye mi geldin?"dedi.Sonra bizi farkedip "Aaaa minik Sev arkadaşlarınıda getirmiş e tanıştırmayacakmısın bizi"Ucube çocuk tam ağzını açmıştıki yaşlı kadın hemen söze atladı ve bana dik dik baktığını farkettim "Yoksa-Yoksa bunlar mugglelar mı?"dedi yaşlı kadın bu seferde ucube çocuğa bakıyordu."Evet.Hogwarts'a gidicek şimdi de izin verirsen Diagon Yoluna gitmemiz lazım biliyorsun malzemeler"dedi ucube çocuk ve yaşlı kadının konuşmasına fırsat bile vermeden hızlı hızlı orada bulunan kapıya doğru yürüdü sonra arkasını dönüp "Wren yardımın gerek biliyorsun küçük yaşta büyücülüğün makul kısıtlanması"dedi oranın sahibi olduğunu düşündüğüm orta yaşlı adama ve bunları söylerken eliyle tırnak işareti yapıyordu bence tatlı görünüyordu ama ucubeydi işte..
Kapıdan içeri girdik karşımızda sadece boş bir duvar vardı yetti ama artık bu kadar saçmalık yeter "Şaka felan mı bu senin gibi ucubeye inananda suç zaten anne,baba gel gidelim gelmemiz hataydı zaten Lily istiyorsa bura-"evet konuşmamı bitirememiştim çünkü Wren denilen adam elindeki sopa gibi birşeyle duvara birkaç kere vurdu ve birşeyler söyledi ve sonra duvaraki tuğlalar teker teker yokoldu ve karşımızda kocaman bir cadde belirdi bir okadar da dolu ve ucube çocuk bana bakarak pis pis sırıttı.Anneme ve babama baktım büyülenmiş görünüyorlardı ve kardeşim Lily oda sırıtıyordu mutluydu hemde çok ama olmaması gerekiyordu ucubeler bunu hakketmiyorlardı.
Etrafıma bakmakdan kendimi alamıyordum gerçekten burası çok etkileyiciydi hatta bir an keşke bende ucube olsam diye düşündüm aslında güzel olabilirdi..Ne diyorum ben yaa tabiki ucube olmak istemiyorum "Şimdi ne yapıcağız eşya listesi yanında mı Lily? Alışverişe başlıyalım"dedi annem herzamanki gibi ucube çocuk lafa atladı "Aslında şuan olmaz Bayan Evans çünkü büyücüler muggle parası kullanmıyorlar şimdi gitmemiz gereken yer şu karşında gördüğünüz büyük bina orası büyücü bankasıdır ve emin olun Dünyada o kadar güvenli biryer bulamazsınız."Ben gelmiyorum"dedim dişlerimin arasından sinirle "Hadi ama Tunia yapma böyle bak yalan deyilmiş işte"dedi babam resmen yüzünde güller açıyordu."Ben şurada biraz gezineceğim siz gidin"dedim elimle rastgele bir dükkanı göstererek "Yanlız orası bir büyücü kuaförü hemde erkekler için"dedi Ucube pislik sırıtarak beni bozmak zorunda mıydı sanki?! Annem,babam,Lily gülmeye başladı bende yeter be gidiyorum ben dedim ve koşarak orada ki cafelerden birine girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily Evans 1 (Hogwarts)
FantasyLily Evans'ın büyücülük hayatının ilk hikayesi... ... Lily, parkta tanıştığı bir çocuğa en fazla ne kadar güvenebilirdi ki? Büyücü olduğuna kendisi bile inanmazken ailesini nasıl inandıracaktı? Ablası'nın ona 'Ucube' demesine ne kadar dayanabilecekt...