1. Bölüm

21 3 8
                                    

 Paris'e taşındıktan sonra bir hafta geçmişti ve bu zamanda taşınmış etrafı gezmişitim. Buradaki çoğu yeri gezmemiştim çünkü gerçekten de her yeri bir günde gezmek sıkıcı olurdu. Ama en azından seine nehrinin etrafında yürümek hoşuma gitmişti ama bu nehrin içinde milyonlarca anahtar vardı. Evli çiftler yada sevgililer gelmiş buraya kilidi takmış ve anahtarı atmışlardı. Kimisine göre çok güzeldi bu olay. Bağlılığı simgelerdi. 

 Bu nehrin etrafında gezmek bana han nehrini hatırlatır. Çünkü han nehrinde intihara kalkışmıştım. Ailemin baskısı çok fazlaydı. Bana göre çok çalışmamak lazım ama onlar illa övünmek için benim başarımı konuşacaklardı. Çok çalışıp bu üniversiteden burs aldım çünkü onları istemiyordum. Bensizde övünebilirler. 

Biraz daha ilerlediğimde bankta iki erkek oturmuş sarılıyorlardı ama öyle dostça bir sarılış değil sanki aşıkça bir sarılıştı. Birinin kafası bana döndü ve utanarak kafasını eydiğinde utanmaması için ona desteklercesine gülümsedim oda kafası eğik durmaya devam etti. Diğer çocuk anlamış olucak ki bana sinirle baktı. Bende ona karşısındaki çocuğu göstererek dudağımı işaret ettim ve kimse olmadığı için bağırarak "baiser" öp dedim. oda çocuğun dudağına yapıştı.

Neden bilmiyorum kahkahalarla oradan koşarak uzaklaştım ve birine çarptım. Yerler ıslaktı çünkü yağmur hafif çiseliyordu . Tabii bunu etkisiyle yere düştüm adama bakmadan sinirle anlamaması için korece küfrettim. Bana tek kaşı havada baktı ve evet büyük ihtimal koreliydi. Okey şansımı sikeyim evet jungkook bu gün rezil günündesin. Ayağa kalktım bağırarak "Önüne baksana" dediğimde gine tek kaşı havada bir şekilde "Sen bana çarptın. Deli gibi koşmasaydın." dedi. 

Tamam haklı olabilirdi bu yakışıklı ama daha fazla kavga etmek istemiyordum. Tek sorun çok ıslanmıştım ve evim nehrin karşısındaydı. Derin bir iç çektim kıyafetlerime bakarak. Daha sonra adamın tatlı kalın sesini yine duydum. "Evim hemen şurası önünden çekilseydim ıslanmazdın istersen kuru kıyafetler vereyim" dedi yandaki hafif eski binayı göstererek kafamı salladım ve konuştum "Bende özür dilerim bende de suç var. Teşekkürler bu nazik teklifi geri çeviremem."

Kafasını sallamış ve eve gitmeye başlamıştık nazikti ve kibarda bu ev beni nereye sürükleyecek en ufak bir fikrim olmasa da  sonunun güzel bittiği bir gece olucaktı tahminimce. Ben bu olaya şunu demek isterim "hasard" ne kadar hoş bir kelime dimi...

///////naberrrr bu ilk ficim değil önceden yazıp sildim ve burada bıraktığım için sövüyorsunuz ama bölüm atarım aylarca beklemezsiniz.... SİZİ SEVİYORUM CANLARIMMMMMMM

YARDIMIN ÇOK OLDU BEBEĞİM
believer_1151
Sen olmasaydın yazmak imkansız olurdu...💜💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bişey demiyorum yorum sizde😘😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bişey demiyorum yorum sizde
😘😘

La SeineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin