Bunu bana babam anlattı bizzat arkadaşı yaşamış hatta hocaya bile beraber gitmişler.
Babamın dediği gibi yazıyorum...
İsim değiştireceğim.Bizim Necati abiler yeni eve taşındı. Evleri güzel yeri de iyi iş yerine yakın. 2 3 gün evlerinde kalmadılar yerleşene kadar bizde kaldılar. Bizim de yardımımızla 2 3 güne evlerine rahatça yerleştiler. Gittikleri ilk gecenin ardından sabah aradılar beni. Sabaha kadar hanımı da kendisi de kabuslar görmüş Necati abi. Bu 1 kerelik bir şey deyip pek aldırmadı Necati abi. Ama 1 hafta bile geçmeden evi terketti bize geldi hanımı ile. Her gece kabuslar görmeye başlamış. Üstelik sadece kendisi değil hanımı da öyle. Bu gece bizde kaldılar hiç bi sorun olmadı. Ne kabus ne rüya görmüşler. Evde bir şey olduğu kesin ama ne?
Hafta sonuna kadar Necati abi bizde kaldı. İyi bir hoca önermişlerdi. Hafta sonu boştuk ve hocaya gittik. Hoca akşama müsaitim dedi ve evi tarif ettik. Hoca söz verdiği vakitte eve geldi. Eve girdi baktı her şey normal olağan dışı bir şey yok. Yattığınız yeri gösterin dedi. Gösterdi Necati abi. Biraz müsade edin dedi. Hocayı yalnız bırakıp çıktık. Bir 5 dk geçti geçmedi hoca içerden çıktı. Bu oda Lağım ın üzerinde dedi. Şaştık kaldık çünkü lağım diğer tarafta. Hoca burda yatmayın sakın başınıza daha kötü bir şey gelmediğine dua edin dedi. Hocaya teşekkür edip evine bıraktık. Ertesi gün bi araştırdık ki hoca doğru söylüyor. İlk baş evden çıkmayı bile düşündü Necati abi sonra orayı oturma odası yaptı yatak odasını değiştirdi. Sorunlar halledilmiş gibiydi.
Birkaç hafta kabus filan görmedi Necati abi. Sonra bir gün oturma odasında gece tv ye bakarken sadece oturma odasının elektrikleri gitmiş. Diğer oda salon hala yanıyor. Şartellerde de bi anormallik yok. Her şey olağan. Ertesi gün elektrikçi çağırıp yaptırdılar. Daha üzerinden bir gün bile geçmeden başka bir olay daha. Akşam Necati abi tv başında uyuyup kalmış. Kan ter içinde kalkmış. O gece yine evde kalmadılar bize geldiler. Ertesi gün ev kiralık ev aradık bulduk. 2 gün içinde orayı boşalttık.Evde olup bitenleri komşular duymuş zaten şuan eve hiç kiracı gelmiyor. Evin adı uğursuza çıktı...