Hm mi ez? Mi ez a hideg érzés? Miért nem látok semmit?......
Meghaltam volna? Hm hát az szar ügy. He he, legalább most megtudom mi van a halál után.Hee van még egy ember? Azt hittem már mindenkit elintéztünk?
Nos, úgy tűnik hogy nem. Na vigyük el a főnökhöz.
He még élek? És már nem is fázok? Mi ez?
Hé te ember, ébredj!
Mi látok? De hisz pár perce még nem láttam semmit sem?
Haaa, jó akkor elmagyarázok. Te meghaltál és most itt vagy a mennyek kapujában. És most a "főnök" ítéletet mond feletted. He bár ne számíts sok jóra. Mióta ő ítél alig jutottak be. Szóval jobb ha a legrosszabbra készülsz!
Ember! Emeled fel a fejed, és tisztelj meg! Mert én vagyok ki most az ítéletedet meghozza!
Ha. Lehetne egy kérésem?
Egy kérés? Pedig még meg sem mond-
Ugyan, ezek itt azt mondták hogy alig engedsz be bárkit is. Nem?
Nos igen de mé-
(Hehe meg vagy!) Akkor mi lenne ha ez lenne? Önként lemegyek a pokolba és te meg teljesíted egy kívánságom és a hozzá kapcsolódó kisebb dolgokat? Na hogy hangzik?
Hmmm. Nos ha így felajánlod akkor szeretném tudni hogy mi is ez a dolog.
Hm egyszerű, csak egy szó.
Egy szó?
Jap. Csak egy szó és a hozzá kapcsolódó gondolataim.
Hm, ám legyen, és mi lenne ez a szó?
(hühühü) Ez a szó nem más int "isek".
Isek?
Igen ez lenne az *meghajol*.
Ám legyen teljesítem amit ké-
(Mintha éreznék valami változást, nem árt ha lelépek) Nos akkor köszönöm. Viszlát.
TE KIS! Átvertél!
Hehe lehet de már nem tudsz semmit sem tenni!
Ok gondolom ez a közvetlen út le a pokolbaaa. (Basszus! Hogy bírtam belelépni/esni ebbe a lyukba!? Egyáltalán hova vezet?!)
YOU ARE READING
Pokol járó
HumorA főszereplő aki később Mr F.-ként hivatkozik magára, ismeretlen módon meghal és a mennybe megy de a kapuban még sem engedik be és a pokolba akarják küldeni. Kijátszva a rendszert a pokolba kerül mint egy erős démon...