Spune-mi ..

1 0 0
                                    

Spune că-ți va fi dor de mine.
    -Nu!
    -De ce?
    -Pentru că, nu vreau să-mi fie dor. Pentru că, dorul doare.
    Și din acea seară în care norii înghițeau luna în a lor întunecime, nu ne-am mai văzut.
     Uneori ne m-ai salutam cu un „Salut!”  grăbit. Alteori veneam cu scuze.
     Nu azi. Azi suntem ocupați și obosiți. Azi ținem de mână indispoziția și dorim liniște. Nu azi, poate altă dată ne vom vedea, vom privi un film, vom pleca la teatru, ne vom cunoaște, ne vom plimba.
     Hai, te rog, așteaptă. Avem tot timpul din lume.
     Tu credeai că îl ai. Eu știam că viața este a dracului de dură. Știam că viața este imprevizibilă, că te poate înjunghia când nici nu te aștepți.
     Tu avei secretele tale și eu pe ale mele. Tu gândeai matematic. Eu gândeam metaforic. Ne apropia doar pasiunea și privirile însetate de dragoste. Și, ambii știam că viitorul nu e despre noi doi.
     Eu nu te-am așteptat. Eu am lăsat pe altul să-mi ghicească în palme.
     El nu era grăbit. Nu mă lăsa în tăcere și nici nu mă lăsa să-l aștept. El îmi scria „Noapte bună” și „Bună dimineața”. Știu că între noi era imposibilul, nu era loc de buze mușcate, de dor, de iubire și de planuri în doi.
     Știu că eram diferiți și încăpățânați. Dar, mai știu că într-o zi vei înțelege că-i prea târziu să-ți mai fie dor, să mai cauți răspunsuri, să mai spui un simplu „Bună!”. Însă, până atunci te las în singurătatea ta și te las să fugi de Dor.

Starile adolescentineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum