1. BÖLÜM

310 15 2
                                    

Odin sarayında oturmuş dinlemiyordu. Bir anda açılan taht odasının kapısından içeri Haimdall girdi.

"Kralım"

Odin başıyla kalkmasını işaret etti.

"Yüce babamız, köprünün içinde bir bebek buldum. Midgard'lı gibi duruyor"

Odin bebeğe baktı. Kesinlikle Midgarlı idi. Yüce baba karısı Kraliçe Frigga'yı çağırdı. Frigga bebeği görünce Odin e yalvardı.

"Lütfen, bizimle kalsın. Thor ve Loki de çok sevinecektir."

Yüce baba karısının ısrarları üzerine bebeğin onlarla kalmasını kabul etti. Akşam yemeğinde oğulları Thor ve Loki'ye küçük bebeği gösterdi.

"Artık bizimle kalacak. Ona iyi davranacağınızı umuyorum."

"Tamam baba" diye cevap verdi Thor. Yeni bir kardeşi olacağı düşüncesi onu heyecana boğuyordu. Loki ise suratında küçümser bir ifade ile babasına baktı.

"Bebek bir Midgard'lı, buraya ait değil. Onu oraya geri yollamalısınız."

"Onun bir ailesi yok gibi Loki. Onu orada ölüme terk edemeyiz."

"Orada elbet ona bakacak kişiler vardır. O Asgard'a ait de-"

"Yeter!" diye onu susturdu babası.

"Bu konu hakkında başka söz istemiyorum. Bebek bizimle kalacak ve siz ikiniz ona gerçek ağabeyleriymiş gibi davranacaksınız. Frigga ona bir iism ver."

Kraliçe düşündü. Kıza baktı. Yüzü ay gibi ışıl ışıldı.

"Diana" dedi,
"Sonsuza kadar ay gibi ışıl ışıl ol..."

YIL 2011
Thor, çekici ile halkın alkışlarının arasından geçti. Tahta doğru yürüdü. Kraliçe ve Kral oğullarını gurur ile izliyorlardı. Thor tahtın önünde durdu. Çekicini yere bıraktı. Tanrı onu izleyen kız kardeşine gülümsedi. Yüce baba tahtından kalktı, salon sessizleşti.

"Thor, Odinoğlu, varisim, ilk çocuğum..."

Yüce baba bunları söylerken Loki'nin yüzü öfke ile kasılmıştı. Bunu fark eden Diana abisinin elini tuttu. Loki kardeşine baktı.

"Sen de olmasan ben ne yaparım?" diye fısıldadı. Diana gülümsedi ve Yüce babayı dinlemeye devam ettiler.

"Uzun zaman önce ölmüş bir yıldızın kalbinde dövülen" Mjolnir" sana emanet. Güçlü. Hem yok edici, hem de yapıcı bir silah. Tam krallara layık bir yoldaş. "

Odin;
" Dokuz Diyarı koruyacağına söz veriyor musun? "
" Veriyorum"
"Barışı sürdüreceğine söz veriyor musun?"
"Veriyorum"
"Son olarak kendini Dokuz Diyara adayacağına söz veriyor musun?"
"Veriyorum" diye bağırdı Thor.

"O zaman ben Yüce baba seni-"

"Buz Devleri" diye bir bağırış duyuldu.

Odin asasını yere vurarak yok ediciyi çağırdı.

DİANA🌕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin