Razele soarelui intrau printre perdelele geamului,revarsandu-se pe marginea patului.Ceasul indica ora 06:43,asa ca m-am ridicat din pat,frecandu-ma la ochi cu plictiseala,pentru a inabusi somnul.Am pasit usor prin camera,pana cand am ajuns in baie,sprijinindu-ma de marginea chiuvetei.Am ridicat capul pentru a privi in oglinda,infiorandu-ma.Asa imi trebuie daca stau pana la trei noaptea treaza.Aveam mici pungi mov sub ochi,care erau usor pufosi si rozalii.Buzele mele erau uscate si oarecum crapate.Am dat drumul la apa in dus,pentru a se incalzi,apoi am scos doua prosoape din dulap si un sapun cu levantica nou nout.
M-am dezbracat de pijamale,apoi am intrat incet in dus.Apa curgea usor,rasfatandu-ma.Dupa vreo 10 minute de relaxare,am iesit si m-am infasurat intr-un prosop.Pe celalalt l-am folosit pentru parul meu lung si ud.Am iesit din baie dupa ce m-am spalat pe dinti,apoi am inaintat spre dulap.Mi-am scos lenjeria intima,apoi o fusta din piele neagra Chanel si un pulover gri,calduros.M-am imbracat repede,apoi mi-am luat niste jambiere gri,care sa se potriveasca cu puloverul.O esarfa neagra si niste vansi josi negri mi-au completat tinuta.Am aplicat un strat de rimel si creion pe gene si pleoape si un ruj nud pe buze.Eram gata,asa ca mi-am bagat iphone-ul alb in poseta si am iesit din casa.Era o zi calduroasa,iar soarele stralucea puternic.Am intrat in masina mea,un MiniCooper alb,primit cadou de ziua mea de la parintii mei.Ei locuiesc in Manchester,iar eu m-am mutat la New York pentru a studia artele plastice si arhitectura.Am pornit spre mall,deoarece maine incepeam al doilea an de facultate si eu am nevoie de o tinuta pentru maine.In timp ce conduceam,am decis sa o apelez pe Chelsie,cea mai buna prietena a mea.
"Neata,soare"imi spune Chelsie amuzata.
"Neata la amiaza"zic dandu-mi ochii peste cap "ce faci?"
"Navighez pe internet si imi savurez cafeaua"
"Esti la Starbucks?"zic accelerand.
"Da,de ce?"
"Pentru ca sunt in drum spre mall.Ramai acolo,ne intalnim imediat."spun si inchid telefonul,nemailasand-o sa mai zica ceva.
Am ajuns in vreo 5 minute la locatia stabilita,lasand masina in parcarea subterana.Am alergat pana la Starbucks,multumindu-mi mintal pentru ca mi-am luat tenisi.
Am zarit-o pe Chelsie la o masa,butonandu-si laptop-ul.Nu puteai sa nu o vezi,era prea frumoasa.Avea parul blond,lung si ochi albastrii,exact ca marea.Arata perfect,in ciuda faptului ca nu avea prieten si purta ochelari de vedere.
"Hei,Chelsie!"zic,asezandu-ma langa ea,pe canapeaua mica din piele.
"Oh,buna,Brook!Ce mai faci?"zice,luandu-si ochii din laptop cand un chelner a venit la masa noastra,intrebandu-ma daca doresc ceva.
"Pai,am venit sa fac niste cumparaturi pentru maine.Stii tu,prima zi de facultate..."
"Ah,chiar!Am si uitat la cat de ocupata sunt.Toata vacanta am lucrat la eseul asta despre istoria artelor si toate cele.O sa vin cu tine,ca sa pot cumpara si eu cate ceva."zice repede,fiind concentrata pe cana ei de cafea cu lapte si scortisoara.Pe bune,zici ca bea Craciunul intr-un pahar.
"Perfect,nu-mi place sa fac cumparaturi singura"spun usurata si imi sorb ceaiul de menta,ce tocmai a fost adus de chelner.
"Okey atunci.Ce ai mai facut week-end-ul asta?Nu am apucat sa vorbim."zice Chelsie,inchizandu-si laptopul micut si punandu-l in geanta ei.
"Am dormit.Meritam putina odihna inainte de inceperea noului an."
"Apropo de noul an,ai auzit ca o sa ne repartizeze clasele din nou?O sa ne schimbe colegii."
"Nu din nou.Daca nu nimeresc cu vreo cunostinta?O sa fie asa ciudat."
"Da,mai ales din cauza elevului nou."spune Chelsie uitandu-se in ochii mei.Cred ca putea citi confuzia,deoarece a si raspuns fara sa ii pun o intrebare."Nu ai auzit?O sa avem un coleg nou,Mattew Connor.Cica a fost la inchisoare de 3 ori pana acum,dar l-au scos afara avocatii tatalui sau.Mama lui a murit intr-un accindent de masina impreuna cu sora lui mai mica,de 7 ani.Saracul de el!Dar,rautatea nu e singura problema.Cica a fost prins cu trafic de droguri."
"Trafic de droguri?"zic cu ochii bulbucati.
"Da,sa speram ca nu va fii in vreuna din clasele noastre."
"Sa speram"zic soptit,dar pe dinauntru ma rodea curiozitatea.
***
Am intrat in casa,punandu-mi cheile pe masuta de la intrare.Am pus pungile pline de haine pe canapea,apoi am urcat sa ma schimb.Am optat pentru o pereche de pantaloni sport Nike si un tricou larg,deasupra buricului,cu Hawaii.Mi-am luat sosetele calduroase in picioare si am coborat jos,pentru a despacheta cumparaturile.Ma plimbasem cu Chelsie vreo 4 ore,intrand in toate magazinele.Im drum spre casa,am intrat intr-un supermarket pentru a aproviziona bucataria,deoarece era goala.Am pus in frigider si im dulap tot ce trebuia,apoi mi-am facut o limonada si m-am asezat pe fotoliul negru,de piele.Am pornit televizorul si am lasat pe stiri,desi nu eram prea interesata.Dintr-o data,atentia mi-a fost captata.
"Domnul Connor a fost eliberat recent din custodia politiei,dupa ce a fost prins facand trafic de droguri impreuna cu alte doua persoane,Ty Jakson si Andrew Miller.Momentan,acesta nu a vrut sa comenteze..."
Cred ca vorbeste de noul meu coleg,imi spun in mintea mea.