2.Bölüm

98 8 6
                                    

Dün gece uyumadan önce aldığım bir görevle Akay Vural'ın benim geçmişimde bir izi olduğunu öğrendim. Şans kapıma geldi adam benimle çalışmak için zaten can atıyordu onunla işim kolay olacaktı.

"Elvin Asil ülkenin en büyük holdinglerinden olan Vural Holding ile anlaşma imzalayacağını duyurarak yeni bir başarıya daha imza attı. 24 yaşındaki genç CEO her gün yeni bir başarıya imza atmaya devam ediyor."
Televizyondan her gün alışık olduğum o haberlerden biri duyuluyordu. Ülke beni sadece başarılı bir CEO olarak görüyordu. İçimde neler olduğundan ya da gerçek kimliğinden kimsenin haberi yoktu.
Evet bendeniz Elvin Asil.
Herkesin başarılı bir CEO olarak bildiği aslında aynı zamanda bir katil olan Elvin Asil. Bu zamana kadar bana yanlışı olan çoğu insanı öldürdüm ve öldürmeye devam ediyorum. Bu akşam bir anlaşmaya gidiyorum henüz bana ne yaptığını bilmediğim ama geçmişimde izi olan Akay Vural ile bir buçuk saat sonra anlaşma yapıp ona daha yakın olacaktım. Bu zamana kadar öldürdüğüm kimse Akay kadar korunaklı olmadığı için böyle bir şeye gerek duymadan sessizce halletmiştim hepsini ama Akay da benim gibi tabii ki benim kadar olamasa da başarılı bir CEO ve ona yakın olmak için başka şansım yoktu. Şirketteki son işlerimi halledip eve döndüm.
Bu akşam her zamankinden güzel ve zengin görülmeliydim. Üzerime mini siyah bir elbise giyindim saçlarımı maşaladım ve önden biraz alıp arkadan siyah bir fiyonk ile sabitledim. Son olarak makyajımı yaptım ve parfümümü sıkıp evden çıktım. Garajımdaki en pahalı ve güzel görünen lamborghinime binip beklenildiğim restoran'a doğru yola çıktım.

-Yarım Saat Sonra-

Restoran beklediğimden biraz daha büyüktü. Bekleme salonu, alt kattaki depo ve kaçış alanları, koltuklar, mini bar, konaklama yerleri. Kısaca bir otel gibiydi. Arabamı restoranın girişine kadar getirdiğimde bu restoranın girişinde olan güvenlik görevlileri arabamın yanına gelip kapıyı açtılar. ''Elvin Hanım buyurun sol taraftan, size eşlik edeyim.'' diye bir ses yükseldi yan taraftan. Bana eşlik eden adamla beklenildiğim masaya doğru yürüdüm. Masa görüş açıma girdiğinde henüz bana ne yaptığını bilmediğim adamı gördüm. Akay Vural masadaki yerinden doğrularak ayağa kalktı. "Merhaba Elvin Hanım" dedi elini uzatarak. "Merhaba Akay Bey" Elini sıktım. Elleri soğuktu düz saçları alnını kapatıyordu, ela ve yeşil karışımı gözleri ona yakışmıştı Akay Vural yakışıklı bir adamdı. "Buyurun oturalım" dedi ve sandalyemi benim oturmam için çekti. "Teşekkürler" Karşımdaki sandalyeye oturdu ve garsona bir el hareketi yaparak masaya çağırdı "Buyurun ne istersiniz?" zaten evde yemeğimi yemiştim bu aralar fazla acıkmıyordum hafif atıştırmalıklar ile doyuyordum. Bu yüzden kendime bir frappuccino istedim. "Evet Akay Bey anlaşmayı ne kadar hızlı bitirirsek benim için o kadar iyi olur, biliyorsunuz fazlasıyla meşgul bir iş kadınıyım. Dudakları yukarıya doğru kıvrıldı, gülümseyince ortaya çıkan gamzesi sert yüzünü biraz da olsa sevimli yapıyordu. ''Biliyorum Elvin Hanım, benim de işlerim olduğundan fazla uzatmamak adına kahvelerimizi içip anlaşmayı yapalım.'' hafifçe gülümseyerek ''Nereyi imzalamam gerekiyor?'' kağıtları gösterdi ''Adımın yanına''. Bir kaç maddeyi okudum zaten şirket anlaşması ne olduğuna gelirsek şirketleri birleştiriyorduk ve herhangi bir projede reklam filmlerinde ya da bir teklifte birlikte ilerleyecektik. İmzaladım ve ayağa kalktım. Elimi öne uzatarak'' Hoş geldin Akay VURAL'' elimi sıkarak '' Hoş buldum Elvin ASİL''. Sonrasında çantamı alırken saatin daha erken olduğunu fark ettim. Bugün yapacaklarım çokça önemliydi. Her iki yerde de gayet başarılıyım tek bir fark ile Elvin ASİL işinde harika başarılı bir iş kadınıyken diğer Elvin ASİL harika bir mafya lideriydi ve bunu medya bilmiyordu diğer kimliğim bilinirdi... Devin KARADUMAN. Buda 'harika olduğum mafya lideri' kimliğimdi.

Restoran'dan ayrılırken Akay'ında benimle hemen hemen aynı saliselerde yarıştığını fark ettim. Onun da acelesi var gibi görünüyordu. İş kadını olduğum zamanlarda yani sahte kimliğimle medyada olduğum zamanlarda yüz ifademin çok soğuk, hatta ifadesiz olduğum söylenir. Aslına bakarsak o kadar da soğuk ve ifadesiz olduğumu düşünmüyorum. Yaşadıklarım bana bunu öğretmişti. Ailemi kaybettiğim zaman ve doğum günümde, mezuniyet günümde, okul gezilerinde, ve kalan diğer günlerde. Yaşadıklarımın hepsi bana bunu öğretmişti. Devin bunun için vardı. Elvin sadece bir imajdı. Gerçek kimliğimin Elvin ASİL olduğu doğru ama bana kalırsa gerçek kimliğim tam olarak Devin KARADUMAN' dı. Elvin sadece şimdiki zamanda benim Devin KARADUMAN kimliğimi saklayan etkendi. Aslında hiçbir zaman Elvin olmadım. Ben her zaman Devin KARADUMAN' dım.

Sessizliğin SesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin