Yeni full cinsellik olmayan kitabıma da bakarsanız sevinirim iyi okumalar🥹💖
Aniden yataktan kalktım bana 'noldu' dercesine bakıyordu. Gün boyu sakinleştirmek ve gönlünü almak için uğraşmıştım. Birazda ben trip atıcaktım.
Çünkü, neden olmasın?"Nereye?" diye sordu cevap vermeden banyoya girdim ve kapıyı sertçe kapattım. Evet trip atmak için geç kalmış olabilirdim. Ancak biraz oynamaktan zarar gelmezdi. Aynaya baktığımda duraklarım şiş, saçlarım dağınık, göğüslerim...
Her yerim mosmordu. Böyle olacağını biliyordum. Hoşuma gidiyordu açıkçası. Onun izlerini her gördüğümde yüzümde bir gülümseme meydana gelirdi. Kapatmak uğraştırsa da günlük hayatta gerek duymazdık. Ailelerle buluşmadıkça tabi. Çevremiz zaten buna zaten alışıktı. Aynada kendime bakıp sırıtırken kapı açıldı. Yüzümde ki gülme ifadesini yok ettim.
(Senin orda gülerken yüzünde gülme ifadesi var ya...)
İkimizde hala çıplaktık. Tabi bu şuanlık umrumuzda olan birşey değildi. En azından benim için öyleydi. Bana doğru gelirken vücudumu süzmeyi ihmal etmiyordu. Anlaşılan bıraktığı izlerden o da memnundu. Ama ben değildim boynu fazla mı beyaz kalmıştı?
Bana doğru yaklaşırken hemen duşakabine girip suyu açtım. Soğuk su irkilmeme sebep olurken kenara çekilmiştim. Ona doğru bakmamaya çalışıyordum. Bakarsam gülebilirdim. Arkam ona dönüktü. Aniden sarılmasıyla üşüme hissi yok olmustu. Sıcak teni arkadan değen penisi ortamı yeterince ısıtıyordu.
Hâlâ dik olduğunu hissediyordum. Gece bizim için yeni başlıyordu anlaşılan. Belimi tammamen sarıp omzuma küçük küçük öpücükler bırakmaya başladı.
Sanırım artık trip atasım yoktu. Hemen salmak da olmazdı tabi.Elleri yukarı doğru çıkmaya başladı. Sol göğsümü kavrayıp sıkıyordu. Yalandan onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştım. Daha sıkı sarıldı. Öpücükleri omzumdan yavaş yavaş boynuma, ordan da yanağıma çıkmıştı. Onu ne kadar çok sevdiğimi söylemiş miydim?
Kulağıma doğru gelip "Abarttım farkındayım ama şunu bil ki kimsenin sana yaklaşmasına tahammül edemiyorum. Arkadaşca olsa bile dayanamıyorum. Seni çok seviyorum sevgilim. Özür dilerim." dedi.
Hemen arkamı dönüp yüksek sesle"Tamam affettim" diyip dudağına yapıştım. Bu kadar naz yeterdi. Çok ısrar etmişti, reddetmek olmazdı. Gülerek öpüşüme karşılık verdi. Ellerimi boynuna çıkartıp saçlarını okşamaya başladım. Öpüşmemiz derinleşiyordu. Kendimi ona yasladım. Elleri kalçama doğru iniyordu. Tamammen kavrayıp sıkmaya başladı.
Aniden kucağına almasıyla bacaklarımı beline doladım. Dudaklarımızı ayırıp bütün yüzümü öpmeye başladı. Gülmeye başlamamla beni duvara yaslayıp tekrar dudaklarımı öpmeye başladı. Daha sert ve acıtırcasına öpüyordu.
Tırnaklarımı ensesinde gezdiriyordum. Penisini tam olarak vajinamda hissediyordum. Kalçamı hareket ettirerek daha çok hissetmeye çalıştım. Elleri kalçamı sıkıyordu. Gittikçe ıslanmaya başlıyordum. Kucağından indirdi. Dudaklarımızı hala birleşikti. Sol eliyle sertce oksamaya başladı.
Derin bir nefes aldım. Sağ eliyse göğsümü sıkıyordu. Parmaklarından birini içime ittirdi. Ağzına doğru inlememle ikinciyi de yolladı. Gözlerimin içine bakarak parmaklarının hızını arttırdı. Baş parmağıyla da klitorisimi okşuyordu. Dudaklarımızı ayırıp inlemelerimi arttırdım. Kollarına sıkıca tutunmuştum.
Yavaş ve sertce itiyordu parmaklarını. Hızının daha da artmasıyla inlemelerim durmak bilmiyordu. Gözlerimi kapamıştım. Elini boyuma attıp parmaklarını içimden çıkardı. Tekardan kucağına aldı. Ellerim omuzlarındaydı. Gözlerimiz birinde. Yavaşça kendini içime itmeye başladı.
Başının girmesiyle sesli bir inleme bıraktım. Aniden içime girmesiyle nefesim kesildi. Kafamı omzuna koydum. Hızlıca girip çıkmaya başladı. Banyo inlemelerim ile dolmuştu. Islanmış olan bedenlerimiz içime çarparken sesleri arttırıyordu.
Kalçamı öyle sert sıkıyordu ki acısı gözlerimi dolduruyordu. Fakat aldığım zevk daha ağır basıyordu. İnlemelerim gittikçe artıyordu. Kalçamı daha da kavramış hızını arttırmıştı. Bir süre girip çıkmaya devam etti. Sonra beni kucağından indirip ters çevirdi. Duvara yapıştırıp belimi eğdirdi. Soğuk duvar irkilmeme sebep olmuştu.
Kalçama bir iki şaplak atıp sıktı. "Birazcık kızarmış" diyip güldü. Acısını hissediyordum. Penisini sürtmeye başlamıştı. Kalçamı hareket ettirip daha fazla hissetmeye çalıştım. İstediğimi yapıp sertçe sürtüyordu ki aniden hızlıca içime girdi. Sessizce bir küfür savurdum. Bu biraz fazla acımıştı. Sert ve hızlı bir şekilde girip çıkmaya başladı. Saçlarımdan tutup hızını arttırdı.
İnlemelerim durmak bilmiyordu. Diğer eli belimden sıkıca tutmuştu. Saçımda ki eli sıklaştı. Duvara yapışmıştım. Saçımı tutmasa kafam çarpabilirdi. Bacaklarım titremeye başlamıştı. Göz yaslarım artmıştı. Kendini bütün gücüyle itiyordu. Bütün vücudum sarsılıyor aldığım zevkten gözlerim kayıyordu.
Belimdeki ve saçımdaki eli göğüslerime çıktı. Sertçe sıkıp kavramıştı. İçime durmak bilmeksizin çarpması devam ediyodu. Sanırım boşalacaktım. Sağ göğsümde ki eli aşağı inip klitorisimi oksamaya başladı. Göğsümü sıkarken hem okşayıp hemde içimde hızını arttırıyordu.
Bacaklarımın titremesi durmuyordu. Nefes alış verişim artmış ve kalbim hızlanmıştı. Vücudum kasılıp titriyordu. Sesli bir şekilde inledim. Bir kaç saniye boyunca devam etti titreyip kasılmam. Rahatlamış, gevşemiştim. Boşalmıştım sonunda.
İçimden çıkmıştı. Kucağına alıp kafama öpücükler kondurarak odaya götürdü.Yatağa uzandırıp yanıma oturdu. Islak saçları ve teniyle gülümseyerek yüzüme bakıyordu. Elimi yüzüne çıkarıp yanağını okşamaya başladım. Hafif doğrulup dudaklarını öptüm. Öpüşmeyi devam ettirdi. Onu yatağa yatırıp üzerine uzandım. Dudaklarını ısırarak emiyordum.
Dudaklarından ayrılıp çenesine öpücük bıraktım.
Asıl hedefim olan boynuna gelmiştim. Göğsünü oksayarak boynunu emiyordum. Arada minik ısırıklar bırakıyordum. Bu sırada göğsünde olan elim aşağı inmeye başladı. Vücudu altımda kasılıyordu.Kocaman ve hala sert olan penisini okşamaya başladım. Başına baş parmağımla masaj yapıyordum. Elleri rahat durmayıp kalçamı sıkmaya başlamıştı bile. Öpüşmemiz derinlesiyordu. Dilini emiyordum, ağzımı talan ediyordu.
Dudaklarının acıdığını hissediyordum. Penisinde ki elim hızlanmıştı. Aniden üzerime çıkıp bacaklarımın arasında girdi. Kısa süre önce boşalmama rağmen hala istekli ve ıslaktım. Penisinin başını önce sürtüp ıslaklığı yaydı sonra yavaşça içime girdi.
Bacaklarımı kaldırıp daha derinlerde hissetmemi sağlamıştı. Hızlı hemde sert bir şekilde çarpıyordu.
Omzuna yasladığı bacaklarımı kavrayıp içimde ki hızını arttırmaya başladı. Az önce ki boşalmanın ardından oldukça mayısıp sessizce inliyordum.Adeta makine gibi seri bir şekilde girip çıkıyordu.
Çarşafı ellerimle sıkarken gözlerinin içine bakıyordum. Bakışlarını ayırmadan sertçe son vuruşlarını yaptı. İçime boşalıp üzerime uzandı.Saçlarını okşayıp öpücükler bırakıyordum. Oldukça yorulmuştum. Gözlerim kapanıyordu ancak üzerimiz ve odanın hali korkunçtu. Bir kaç tur daha atmamız, temizlenmemiz ile uyumamız sabah 7'yi bulmuştu.
###
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece +18
General Fiction--- Kalçamı hafif kaldırıp aniden sertçe girdi. Bu cidden acıtmıştı. Artık zevkten ağlıyordum. Yatak hızla sallanıyordu. Odayı ıslak etin ete çarpma sesi doldurmuştu. Boynumdan kavrayıp sertçe girip çıkmaya devam etti. İnlemekten boğazım acıyordu. E...