Siz, siz olun

77 6 2
                                    

Hayatımızda varolan şeyleri bir önem sırasına koyarsanız birinciliği ne alır? Ne olabilir vazgecemediginiz şey? İşiniz? Paranız? Sevgiliniz? Aileniz? Hangisi? bu soruyu yanıtladıysanız ikincisi geliyor. Siz olmasaydiniz bu sıraladıklarınızın ne önemi olurdu.
Hayatınızı nasıl yaşarsanız yaşayın, kime ya da nelere yer verirseniz verin her zaman öncelik kendinizin olmalı. Düşünün, hayatınızdaki her şey aslında sizi mutlu etmek için var. O halde kendinizi önemsemelisiniz. Ben, bencillikten söz etmiyorum. Ben egodan söz etmiyorum. Ben, insanin kendisine yeteri kadar önem vermediğini düşünüyorum sadece.
Kendiniz için yapabileceğiniz her şey sizi mutlu edecek. Dolayısıyla bu mutluluk çevremizdeki herkesi olumlu yönde etkileyecek. Sizin mutlulugunuz, onların da mutlu olmasını sağlayacak.
Her zaman siz olun, olmak istediğiniz kişi olun. Başka rollere bürünmeyin, başka insanların dayattığı hayatları yaşamayı. Çünkü sizin bir tek hayatınız var. Ve o size ait. Hayatınızı mutlu ya da mutsuz kılmak sizin elinizde. Hayat size acı olaylar yaşatsa bile geleceğe dair umudumuz hep olsun.
Yapmak istediklerinizi yapın, hayallerinizi olanaklarınızın elverdiği ölçüde hayata geçirin. Allah'in size verdiği yaşama şansını, yine onun sunduğu nimetlerle süsleyin. Ve hayatımızda aşka her zaman; ama, her zaman yer verin. Geçmişteki kalp kırıklıklarının bir yana bırakın artik, hep ileriye, her zaman ileriye bakın. İnsan olmak böyle bir şey çünkü....

Siz, siz olunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin