Nemůžu tomu pořád uvěřit ... Cítím, že se náš vztah lepší ... Teď ještě zítra udělat to, co jsem jí slíbil.
**Lucas**
Další den ráno před školou .
Dneska jsem slíbil Jenn, že zařídím aby jí Mark nechal bejt ... jako každý den jsme čekali na dvoře .. byl jsem nervózní .. protože jsem věděl, že pokud to nevyjde tak se mnou už nikdy nepromluví .. ,, Musí to klapnout! '' opakoval jsem si porad v duchu . Už jsem jí viděl .. zrovna přicházela na dvůr . ,, , Už rači pudem .. máme Vancu a ten nás nechá poškole pokud přijdeme pozdě. '' ,, Ale počkej, ještě přece čekáme na naší Jennifer .'' odbyl mě Mark . ,, A kruci .'' zaklel jsem a začal se hodně potit. ,, Neměla by přijít .. včera jsem jí trochu dorazil.'' řekl jsem .. a v duchu se proklínal .. ,, Co jsem to proboha řekl? '' .. Ale zabralo to . Poočku jsem sledoval Jenn, jak jde do školy, když byla uvnitř oddechl jsem si . ,, Jdem ... nebudem na ní čekat .. '' řekl Mark . ,, Yees! Vyšlo to! !'' Zaradoval jsem se .. šel jsem jako poslední aby si mě nevšimli . Šel jsem ke skříňkám a tam ji uviděl . Přišel jsem k ní a řekl
,, A tys mi nevěřila .'' Otočila se ke mě . ,, No dobrá ..věřím ti .'' odpověděla a vyplázla na mě jazyk .. Využil jsem příležitost, chytl ji za bok a přitáhl si ji k sobě. ,, Co děláš dneska? '' zeptal se jí a políbil jsem jí na tvář . ,, Musím se učit.. a jen mimochodem co to děláš? .'' Zašklebila se .. ,, Neříkej mi, že se v pátek učíš .?'' zeptal jsem se jí .. a ona se usmála . ,, Vždyť víš, že v úterý píšem z biologie. '' odpověděla mi .
**Jennifer**
,, Mám s ním jít ven? A nebo ještě ne ... ? . Ještě ho potrápím ..'' rozhodla jsem se . ,, Dneska bohužel nemůžu, musím hlídat bráchu .. '' až pak jsem si uvědomila, jaká to je kravina .. je mu 15 .. podle jeho výrazu v obličeji to taky poznal . ,, Ty mi nedůvěřuješ? '' zeptal se . ,, Pochop, cos mi všechno dělal ... chvíli potrvá než ti zase budu plně důvěřovat, jako před 3 lety .. '' odpověděla jsem mu .. ,, Chápu ..'' řekl a odešel .Bylo mi ho líto .. ale věděla jsem ,že jsem udělala dobře . Celý dem jsme měla překvapivě klid ... až jsem se divila ,že mě po cestě domů nezastavila Markova parta .
Doma
Přišla jsem trošku později .. protože jsme museli zůstat ve škole jestě hodinu za trest k vuli klukům ..
Otevřela jsem dveře,sundala si bundu a boty .. pak jsem uslyšela ránu zeshora a křik (obývák a kuchyň máme o patro výš ,dole máme ''společenskou místnost'' .. ale otčím to využívá jako místnost na bordel .) Popadla jsem tašku a rychle vyběhla schody .. otevřela jsem dveře a viděla otčíma .. byl nality ..ale dost ... Máma ležela na zemi .. ,, Mami! '' zařvala jsem a vyběhla k ní .. bouchla se do hlavy .. ,,Cos jí udělal? !!! '' zařvala jsem na něj a do očí se mi nahrnuly slzy .. V tom přišel bratr ze školy .. ztuhnul když mě viděl u mámy
,, Doprdele .. co se stalo? '' řekl a přiběhl ke mě . ,, Nedýchá! '' řekla jsem .. z kapes jsem vytáhla mobil a začala vytáčet (noo . A jelikoz jsou v kentucky .. a ja nevim jaky maj čísla tak snad mi prominete, když tam dám 155 xD) 155 .. Hned mi to zvedla nějaká paní . ,, Dobrý den co se stalo? '' ozvalo se . ,, Dobrý den tady Stone .. moje matka nějak spadla a bouchla se do hlavy o stůl .. nedýchá !'' řekla jsem, vyndala ruku z pod její hlavy a všimla si krve na mojí ruce .. ,, Krvácí! .. '' zařvala jsem do mobilu .. ,, Prosím hlavně se uklidni! Potřebuju vědět, kde bydlíš a tvoje jméno . '' všechno jsem jí nadiktovala ,, Dobře .. sanitka je už na cestě . Teď mě dobře poslouchej! '' Mezitím mi diktovala jak ji mám pomoct a já to říkala Maxovi .. otčím tam jen stál .. a čuměl .. byl z něj cítit hodně alkohol . Už z dálky jsem zaslechla houkání sanitky .. vyběhla jsem ven .. ,, Dobrý den, slečna Stone? '' zeptal se mě jeden mladý sanitář .. celkem pěkný kluk . ,, A-ano ..'' zakoktala jsem ,, Kde je vaše matka? '' zeptala se mě jedna žena, která právě vyskočila ze sanitky.
,,Tady ..'' řekla jsem a vedla je do obýváku .. Hned k ní přiběhli a začali ji pomáhat . (Omluvte chyby .. doktorat nemam :D na zdravku nastupuju až v září ) Maxe od matky odstrčili a ten si stoupnul vedle mě, všimla jsem si jak je bílej .. ,, A vy jste kdo? '' uslyšela jsem toho chlápka .. mluvil na otčíma .. ,, Heh ... a ty neviš kdo ja jsem? ! Si dělaš prdel ne? ! Byla to nehoda .. přišel jsem sem a ležela tady '' řekl a napil se z flašky . Sanitář přišel ke mě. ,, Pojď prosím s semnou .. '' ,, A jak je na tom matka? '' zeptala jsem se ho ,, Bude v pořádku, necháme jí ale v nemocnici .. pár měsíců určitě .'' Odkašlal si .. ,, Ale mě teď zajímá tvůj otec .. ,, Otčím. '' opravila jsem ho. Dobře otčím .. Ty víš co se stalo? Víš známky, které tvoje matka má na hlavě ukazují, že jí musel shodit ... sama by nespadla .. '' odmlčel se a čekal co řeknu .. ,, Moje matka má dlouho problémy s pitím .. někdy i otčím .. ale nevěřím, že by ji strčil ..'' ,, Bože co to dělám? !! Já ho chráním! !?'' ,, Dobře .. ale asi zavolám policii .. aby vzali tvého otčíma na stanici aby vystřízlivěl a pak nám řekl co se stalo . '' Nic jiného mi nezbylo než souhlasit .. ,, Mimochodem jsem Derek . '' dodal a usmál se na mě. ,, Jennifer, ale to už víš ..'' odpověděla jsem mu a úsměv mu oplatila. Mámu odvezli do nemocnice .. a otčíma na policejní stanici .. Bylo celkem komický ho vidět jak se potácí k autu .. ,, No ... -zastavil se a pozoroval policejní auto .. žádná sláva kluci ..'' dořekl a nastupoval do auta .. Musela jsem se ušklíbnout ...
Vrátila jsem se dovnitř .. Max seděl na pohovce a díval se do prázdna .. sedla jsem si k němu .. ,, Bude v pohodě .. říkal mi to ten chlapík .'' A obejmula ho . ,, Myslíš, že to byla nehoda? Já jsem měl písničky na plný pecky .. a nevim co se tady dělo .'' ,, Nevím ... ale myslím, že ne ..'' odpověděla jsem mu .. Nemusí vědět že jsem slyšela jak se hádají .. Celý den byl v klidu, už proto, že tady nebyl otčím, který by mě zase terorizoval .. ale ne na dlouho :/
O pár dní později (2 dny před jejíma narozeninama)Můj vztah s Lucasem se velmi dobře vyvíjí a začínám mu trochu důvěřovat .. ale ne tolik .. Matka je s velmi vážným otřesem mozku pořád ''mimo'' . Nejhorší je, že si na nic nepamatuje.. samozřejmě otčím toho využívá .. a když je tu o něm řeč. .. začíná narůstat jeho nenávist ke mě ... mlátí mě kdykoli může... Asi 3 dny byl na policejní stanici aby vystřízlivěl a řekl co se stalo .. Markova parta mi od tý doby co se s nim Lucas popral nedělá žádný potíže .. za to jsem mu vděčná . Dostal pěknou nakládačku :D . Max je pořád stejný, jeho miláček .. a já jsem pro něj vetřelec .. Za 2 dny mám narozeniny ... ale pochybuju, že si na mě někdo vzpomene .. smutné .
Teď sedím u sebe v pokoji a sleduju YouTube .. najednou mi vyskočí abych shledla video od nějakých Daresunday .. klikla jsem na něj .. bylo tam 5 kluků .. nevypadali špatně .. Všimla jsem si, že dva jsou si hrozně podobní .. ,, To budou určitě dvojčata. '' pomyslela jsem si . Postupně jsem zjišťovala kdo se jak jmenuje ... Ten hodně vysoký tmavovlasy kluk s piercingem ve tváři je James, nejmenší z nich s piercingem ve rtu a tetovanim je Daniel, ten hlavni ktery všude říká :one, two, tree .. hey guys were daresunday .. je myslim Beau .. a ty dva od sebe pořád nedokážu rozeznat .. Vím, že se jeden jmenuje Jai a druhý Luke... ale kdo je kdo nevim .Ale začínaj se mi libit .. Pustila jsem si Eat worm challenge a musím se smát, když vidím jak se Beau snaží nepozvracet při prvním soustu . A sama se ušklíbnu .. nesnědla bych ani jednu .. k tomu by mě nedokopali! . :D
Po delší odmlce přidávám další díl :) snad se bude líbit :)
Jinak píšu další díl povídky Jaká je pravda? je to díky za překročení 1K přečtení! !! Ani nevíte jak mi to udělalo radost! DĚKUJU! !!!!
Jinak další dil nebude tak moc rychle dodělany, ted pisem testy a celkem jsem srala na celou devitku :D takze mam co dohanet
:D paa
Carodejka898 k
ČTEŠ
New start in my life *Luke Brooks Fandstory ♥
Novela JuvenilJennifer Stone žije už 10 let se svým otčímem a její matkou .. která se ji ztrácí před očima . Její bratr Max je otčímuv miláček a může vše .. Jenn nic .. od jejích 15 let ji fyzicky a psychicky napadá .. Nikam ji nepouští .. ale když jí bude konečn...