Pustím si Eat worm challenge a musím se smát, když vidím jak se Beau snaží nepozvracet při prvním soustu . A sama se ušklíbnu .. nesnědla bych ani jednu .. k tomu by mě nedokopali! . :D,, Jennifer! !!!'' Leknu se tak , až skoro nadskočím, vypnu mobil a vyndám si sluchátka z uší . Zvednu se z postele a pospíchám do obýváku, kde už stojí otčím .. ,, Co jsem zase provedla? !'' Pomyslím si ..
,, Můžeš si doprdele říct, co jsem ti říkal ráno? !! '' zařval na mě ,, No ... - zadrhla jsem se .. ,, Vždyť mi nic neříkal .. nebo jo? '' ,, Říkal jsem ti ať tady uklidíš! A dojdeš koupit pivo a vodku! '' zařval na mě .. ,, Ale z čeho to mám koupit? Nemám žádný peníze! '' ,, Teda až na těch 70 000 které si šetřím už dlouhých 5 let ..'' řekla jsem si v duchu . Ucítila jsem štiplavý pocit na tváři ... ,, Už zase ..'' ,, Bude ti 18 ! Máš si najít brigádu ty čubko! A ne pořád žebrat ode mě! '' odfrkl a hodil po mě 100 dolarů ..
,, Kup 2 vodky a basu piva ..''
,, Jasný .. a tahat to budu po kapsách? ! '' pomyslela jsem si .. ale nahlas bych to neřekla ... ještě by mě zbil .. Vyšla jsem ven, vzala do ruky mobil a zavolala jsem Lucasovi . Vzal to okamžitě . ,, Haloo? '' ,, Ahoj Lucasi, neruším? '' ,, Ne vůbec, co potřebuješ? '' ,, Pomoct ... otčím chce abych koupila basu piv, ale všechno to nepoberu ..'' ,, No jasně .. tak před Harrym? '' (Harry je jeden krám ve vesnici .) ,, Jo díky .'' A zavěsila jsem .. Do ruky jsem si vzala mobil se sluchátky, peněženku, kam jsem si schovala 100 $ a vyšla jsem ven ... Vzala jsem to zkratkou kolem potoka, k Harrymu je to asi 10 minit pěšky .. Cestou jsem poslouchala písničky .. pustila jsem si zase LA Girl .. a broukala jsem si jí . Když jsem se blížila k Harrymu obchodu už z dálky jsem viděla Lucase jak tam stojí .. Hned mě uviděl a šel mi naproti . ,, Ahoj ... co se stalo? '' zeptal se hned jakmile ke mě přišel .. a objal mě .. Nebránila jsem se jeho objetí ... ,, Chybělo mi to .'' Ale nahlas bych to nikdy neřekla . ,, Musím nakoupit ... ale sama to nepoberu .. po tom co mi otčím nakázal . '' vysoukala jsem ze sebe . ,, Nemáš to s nim lehký .... žejo? '' ,, Tak tohle uhodl .... i když ho znám už od dětství ... nikdy jsem mu neřekla co se doopravdy děje za dveřmi našeho domu ..Vždycky jsem to nějak vymluvila na to, že se opil, nebo ho někdo naštval v práci ... ale sám to tuší .. , že to není moc v pořádku .''
. Mlčela jsem ... nevěděla jsem co mu odpovědět .. pak ze mě zeptal na jednu otázku při které se mi zatajil dech .,,Bije tě? '' ,, A je to tady ...'' nevim co mu mam odpovědět ... nikdy jsem mu nelhala .. ale když mu řeknu pravdu, bojim se že ro začne řešit a bude to ještě horší ..,, Jenn? Bije tě? '' zeptá se mě znovu ,, Ne " odpověděla jsem .. ale v duchu jsem věděla že ví ,že lžu a taky to potvrdil ,,Lžeš , proč mi prostě nemůžeš říct pravdu " to už jsem to v sobě neudržela a vybuchla : ,, Jo bije mě ,někdy mě zmátí tak,že mám druhý den modřiny .. krade mi peníze ,věci jen aby mohl chlastat .. moji mámu opíjí a skoro ji zabil ,pak se ani nepřiznal a já kráva na něj nic neřekla .. mého předchozího kamaráda zmátil ale o tom nikdo nevěděl až teď ty. " až teď jsem si uvědomila ,že si to nezaslouží .. nezaslouží aby se semnou nějak stýkal ..nechci aby dopadl jako Scott (Áno ujíždím na Teen wolf :D)**Flashback**
Je mi 12 a stojím u okna ,dívám se ven ... uslyším zvonek kola a usměju se . Je to Scott můj nejlepší kamarád z tábora (to jsem ještě jezdila díky mámě) a pak jsem zjistila ,že bydlí o 2 bloky ode mě .J e to zrovna ten čas kdy mě začíná otčím nenávidět a dělat mi naschvály ,protože když si bral mámu tak jsem jí to rozmlouvala ať si najde někoho jiného a on to všechno slyšel .. pamatuju si ,že jsem o něm mluvila fakt hrozně .. Ale zpátky k příběhu .. Věděla jsem, že jede k nám, problém byl v tom, že i jeho otčím nesnáší .. k vůli tomu, že se mě párkrát zastal před ním. Rychle jsem seběhla schody a utíkala ke dveřím ,abych mu otevřela a pozvala ho dál . ,,Kam jdeš ?" zeptal se mě otčím .. ,,Jdu ven se Scottem nebo pudem do pokoje." odpověděla jsem mu . "Ne ! Nikam nepudeš .. !!" řekl ,zvedl se a přišel ke mě . Já jsem mezitím otevřela dveře : ,,Ahoj Jenn. Nejdeš ven ?" pozdravil mě a usmál se na mě . Úsměv jsem mu oplatila . Otčím přišel ke dveřím a spustil na Scotta ,,Ne nikam s tebou nejde a ty jí dáš pokoj !! Jestli tebe ještě někdy s ní uvidím tak si mě nepřej ! " . To už jsem to nevydržela a řekla jsem : ,, Proč jeho a mě tak nenávidíš ??!!! Je to můj jedinný kamarád ! Nesnáším tě ! " jen co jsem to dořekla jsem ucítila štiplavý pocit na tváři ... Uhodil mě ...zase . Přes slzy jsem skoro neviděla ale všimla jsem si jak si to Scott míří k němu celej nasranej (Bylo mu 15) a vrazí mu pěstí do obličeje . Otčím je chvilku zmatený a překvapený .. tohle od něj určitě nečekal ,napřáhl se a pěstí mu oplatil . Scott ustoupil o krok dozadu aby našel ztracenou rovnováhu ... z nosu mu začla téct krev a byl otřesený .. Rychle jsem k němu přiběhla a začla mu utírat krev do mého oblíbeného trička . Otčím se zasmál a přistoupil ke mě a Scottovi , mě od něj doslova odhodil a hlavou jsem se bouchla o bok verandy . Chvilku jsem asi ztratila vědomí ,protože když jsem se probrala zpátky ,Scotta nakládali do sanitky a u mě byli doktoři . Koutkem oka jsem uviděla otčíma jak mluví s policisty a pár očumujících sousedů v okně. V nemocnici jsem byla pár dní s vážným otřesem mozku ... Když jsem se pak ptala sestřičky jak je na tom Scott ... smutně se na mě podívala a mě to chvilku trvalo ,než jsem to pochopila .... ,,Je mi to líto .... utrpěl velice vážným poraněním břišní a mozkové části ." dodala .. Oči se mi zalily slzami a uvnitř jsem se cítila tak prázdná ... ztratila jsem nejlepšího kamaráda . Probrečela jsem nekolik dní .. Otčím policajtům řekl, že nás před barákem napadli nějací kluci a pak utekli . Nenáviděla jsem ho tak moc jako nikdy jiného člověka na světě! Už tolikrát jsem zvedala telefon, že policii řeknu co se doopravdy stalo . Už tolikrát jsem stála před policejní stanicí ... ale nikdy jsem nenašla odvahu tam jít . Bojím se následků co bych pak měla doma .
**Konec Flashbacku**
,, Bude ... bude lepší když se přestaneme stýkat .Vím co je schopný udělat .'' podívala jsem se na něj, chytla tašku do ruky a šla jsem zpátky domů . Nachvilku jsem se ohlídla a viděla jsem jak pořád stojí na tom samém místě a dívá se za mnou .
Moooc se omlouvám za hoodne dlouhou odmlku ... neměla jsem moc chut přidávat a byla jsem na táboře . :) budu se snažit přidávat častěji :) tak si užijte díl a napište co si o tom myslíte :) Ano vim ze na fotce je Beau ale líbí se mi k tomuhle dílů ... je trochu emotivni :/
Carodejka898
ČTEŠ
New start in my life *Luke Brooks Fandstory ♥
Novela JuvenilJennifer Stone žije už 10 let se svým otčímem a její matkou .. která se ji ztrácí před očima . Její bratr Max je otčímuv miláček a může vše .. Jenn nic .. od jejích 15 let ji fyzicky a psychicky napadá .. Nikam ji nepouští .. ale když jí bude konečn...