Bunu dememle selinanın üstüme koşarak atlaması bir olmuştu. Başta neye uğradığımı şaşırsam da bende kollarımı selinaya sarmıştım. Beni o kadar sarsmıştı ki sonradan ne yaptığını fark edip aniden bırakmıştı.
Selina:
-hamile birini bu kadar sıkmamalıyım. Aman tanrım mel özür dilerim..
Selinanın bu haline sadece gülüyordum ne yapacağını şaşırmış gibiydi. Birden sağa sola gitmeye başlamıştı.
selina:
-aman tanrımmm inanamıyorum teyze oluyorum. Adeta bir teyze. Evet selina teyze. Herkese söylemeliyiz. alaz. Alaz çok sevinecek melina. Aaa... yamaç da dayı mı oluyor yani? Bu.. bu çok heyecan verici.
Selina gerçekten delirmiş gibiydi. Gülümseyerek yanına ilerledim.
Melina:
-selina sakin ol Lütfen.
selina:
-melina ne sakinliğinden bahsediyorsun? Sen hamilesin.! Ve bunu herkes bilmeli unuttun mu sen bir kraliçesin !
Selinanın haklı olduğu yerler vardı ama biraz sakin olmalıydık sonuçta bizde yeni öğrenmiştik ve doğruluğundan emin olmadığımız bir şeydi.
Melina:
-öncelikle sakin olmalı ve mantıklı hareket etmeliyiz. Bende çok tuhaf hissediyorum selina beni anla. Yani şu an içimde biri mi var?
Selina:
-evet henüz küçücük ama yakında büyüyecek.
Duygulanmıştım hafifçe ellerimi karnıma götürdüm. Gülümseyip yatağa doğru gittim ve oturdum.
Melina:
-bu mucizevi bir şey selina. Benim.. benim bir çocuğum olacak..
Selina da gülümseyerek yanıma gelmiş ellerini karnımın üzerine koymuştu.
Selina:
-sen mükemmel bir anne olacaksın melina. Evrendeki en iyi anne..
Ona dönmüştüm. İkimizinde gözleri dolmuştu.
melina:
-selina senden bir şey isteyebilir miyim?
Selina:
-tabiki mel ne istersen?
Melina:
-saray doktorunu odaya çağırır mısın? Ama olabildiğince gizli..
Selina dediğimi kafasıyla onaylamıştı. Birkaç dakika sonra saray doktoruyla beraber içeri girmişlerdi. Doktor beni selamladıktan sonra yatağın yanına yaklaştı.
Dr. Metar:
-kraliçe melina umarım iyisinizdir.
Melina:
-teşekkürler doktor bey gayet iyiyim sadece bu aralar baş dönmesi mide bulantısı ve halsizlik hissediyordum ve bir hamilelik testi yaptım. Sonuç pozitif. Ama yine de bir bakmanızı istiyorum. Ve lütfen bunlar aramızda kalsın en azından ben açıklayana dek.
Dr. Metar:
-tabii ki Kraliçe Melina siz nasıl uygun görürseniz efendim.
Doktor yavaşça beni muayene etmişti. Bir süre karnıma değişik cihazlarla baktı ve en sonunda yüzüne bir gülümseme yerleştirerek konuşmaya devam etti.
Dr. Metar:
-Kraliçe Melina tebrik ederim, gerçekten de hamilesiniz..
Doktora bir şey diyemeden sadece gülümsemiştim. Odadan çıktığında neredeyse ağlayacak durumdaydım. Selina da bana harika bir olaya bakar gibi bakıyordu. Yanıma oturup bana sarıldı. Bir süre oturup ikimizde gözyaşlarımızı boşluğa bıraktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasyiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...