💢Zegzy💢

1.6K 43 117
                                    

Pov. Polska

Wiedziałem co się szykuje.
Więc, żeby on się nie rozgniewał nie wziąłem takiego stroju, żeby całego mnie zakrywało tylko taki bardziej odkryty. (Co ja piszę xD)

Kiedy już się przebrałem ruszyłem w stronę sypialni. Zacząłem się trząść bo wiedziałem, że już nie uchodze na moich (Pięknych) nogach.

Otworzyłem drzwi i zobaczyłem...









































































































Pół nagiego Niemca, czekającego na mnie. Jak mnie zobaczył to zarumienił się a później uśmiechną na mój widok.

Podszedł do mnie i podniósł mnie. Skierował w stronę łóżka i mnie na nim położył.

Zwisał nade mną, a po chwili zaczął mi robić malinki.

///18+///

Kiedy skończył popatrzył się na mnie i wyszeptał mi do ucha.

N- Cieszę się, że się nie sprzeciwiłeś~

I wtedy zaczął mnie rozbierać.
Kiedy to zrobił. Pokazał mi swoje dwa palce, które później wsadził do swoich ust.
Kiedy je wyją zaczął nimi poruszać we mnie. Jękłem z bólu.

Ta czynność sprawiła, że zaczeły mi się w oczach zbierać łzy. Gdy Niemcy to zauważył od razu je wyciągnął i zaczął mi znowu przygryzać skórę.

Nie wytrzymałem i postanowiłem przewalić Niemca na plecy. Ten się tylko popatrzył na mnie i uśmiechną wiedział co chciałem zrobić.

Zniżyłem swoją głowę do przyrodzenia Niemca i wsadziłem go do swoich ust.   

Kiedy to zrobiłem to Niemcy zaplątał swoją rękę w moje włosy i zaczął ruszać nią do rytmu. Pojękiwając przy tym.

Poczułem jak mazi zbiera mi się w ustach. Połkłem ją, a troche mazi wpłynęło mi z ust przez co jak spływa mi po szyi.

Teraz Niemcy przewalił mnie na plecy przez co był nade mną.

Zaczął do mnie wchodzić i poruszać się szybko. Łzy zacząły mi spływać z oczu. Nie dałem rady ich powstrzymać.

Poczułem jak Niemcy dochodzi do mojego punktu G i wtedy zaczęło się już przyjemniej, ale nadal bolało.

Niemcy przyspieszył tępo i poczułem płyn w moim podbrzuszu.

Niemcy w końcu że mnie wyszedł i położył się obok mnie. Obtarł moje łzy i pocałował w usta.

Przygryzł moją wargę, a ja dałem mu dostęp do moich ust.

Poczułem jego język przez co jękłem.

Kiedy skończył przytulił mnie i poszedł spać.

N- Dobranoc Polen~
P- T-T-Tak d-dobranoc

///Koniec 18+///

~~~~~~
Depresja (⁠´⁠;⁠ω⁠;⁠`⁠)
Hehe gay xD

Bajo :*
~~~~~~

///Kto tu jest Bad Boy'em~~?///GerPol///countryhumans///+18/// ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz