💚 Klan Słońca 💚

683 6 1.4K
                                    

{Pora roku}

Lato - Pora Zielonych Liści.

{Wygląd kotów}

Koty mają krótką, szorstką sierść. Najczęściej, zdarzają się koty brązowe i ciemnorude. Oczy również są brązowe. Nie spotykany ich kolor to błękitny.

{Charakter i specjalizacja}

Skoki to ich pole do popisu. Przez skały na ich terytorium, koty nauczyły się skakać naprawdę daleko. Mogą osiągnąć one nawet kilkanaście metrów długości. Specjalizują się głównie polowaniem.

{Zwierzyna}

Różnego gatunku ptaki, węże, myszy i nornice. 

{Tereny}

To głównie skały zajmują tereny tego klanu. Koty są już przyzwyczajone do żwiru wchodzącego im w łapy. 

Skały - Skały zajmują prawie cały teren.

Wodospad Jaskini - Jest to wodospad za którym znajduje się zaciszna i przytulna jaskinia. Najczęściej przychodzą tam uczniowie, by odpocząć po wymagających treningach.

Słoneczna Sadzawka - Sadzawka jest ukryta w jaskini pod obozem. W tym miejscu medyk Klanu Słońca otrzymuje wizje od Klanu Gwiazdy.

Opuszczone Domostwo Pioruna - Zniszczone domostwo dwunożnych. Mieszka tu Piorun.

Szkoleniowe Skały - Tu uczniowie uczą się skakać i walczyć. Są to wysokie, zaokrąglone skały.

Wężowe Skały - To szczeliny w skałach w których mieszkają węże. Koty raczej trzymają się od nich z daleka.

Granica Z Klanem Śniegu - Granica zaczyna się przy wrzosowiskach.

Granica Z Klanem Burzy - Granica zaczyna się przy liściastym lesie.

{Obóz}

Mieści się na największej i najwyższej ze skał. Barierę tworzą mniejsze skałki.

Wejście - Jest to puste miejsce w barierze.

Stromy Klif - Tu przywódca ogłasza zebrania klanu.

Główna Polana - Polana mieszcząca się w całym obozie.

Legowisko Przywódcy - Znajduje się w Stromym Klifie. Jest tam mały otwór przez który można do niego wejść. Przed otworem jest zasłona z bluszczu. W środku jest o dziwo dużo miejsca 5 na 4 długości ogona.

Legowisko Medyka - Jaskinia z 2 tunelami. Pierwszy prowadzi do spiżarni, a drugi do posłań chorych. Główną część jaskini zajmuje posłanie medyka i półka z najbardziej potrzebnymi ziołami.

Legowisko Wojowników - Zagłębienia w skałach. Jedno zagłębienie jest przeznaczone dla 2 wojowników.

Legowisko Uczniów - Małe, skalne półeczki. 

Legowisko Starszyzny - Takie same jak w Legowisku Wojowników.

Żłobek - Posłanie znajduje się pod wysoką, skalną półką.

Sterta Zwierzyny - Wyżłobienie w skale. Znajduje się tam cała zwierzyna.

Śmietnisko - Niewielka przestrzeń otoczona skałami. 

💔 Wojownicy RP Mroczny dzień 💔 ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz