💜 Klan Burzy 💜

553 5 1.8K
                                    

{Pora roku}

Lato - Pora Zielonych Liści.

{Wygląd kotów}

Koty te sierść mają przeciętnej długości. Kolory ich futra to najczęściej czarny, ciemnoszary lub brązowy. Rzadko spotyka się koty białe lub kremowe. Oczy są koloru zielonego lub niebieskiego.

{Charakter i specjalizacja}

 Koty są bardzo podejrzliwe i wrogie. Nie lubią gdy im się mówi co mają robić. Uwielbiają walkę, ale gorzej wychodzi im polowanie.

{Zwierzyna}

Myszy, różnego gatunku ptaki, wiewiórki i inne rodzaje zwierzyny leśnej.

{Tereny}

Koty zamieszkują lasy liściaste. 

Szkoleniowy Wąwóz - Jest to szeroki wąwóz. W tym miejscu uczniowie uczą się walczyć.

Las Liściasty - Zajmuje prawie cały teren.

Lisia Jaskinia - Opuszczona jaskinia. Kiedyś była zamieszkiwana przez stado lisów.

Ziołowy Zagajnik - Polana na której rośnie bardzo dużo przydatnych ziół. 

Podziemne Labirynty - Podziemne korytarze. Jest ich bardzo dużo i rozchodzą się po całym terenie. Koty raczej tam nie przychodzą ze względu zgubienia się.

Burzowa Sadzawka - Sadzawka mieści się w obok obozu. W tym miejscu medyk Klanu Burzy otrzymuje wizje od Klanu Gwiazdy.

Granica Z Klanem Deszczu - Granica zaczyna się przy sosnowym lesie.

Granica Z Klanem Słońca - Granica zaczyna się przy skałach.

{Obóz}

Mieści się pod najwyższym dębem na ich terenie. Bariera jest zrobiona z gałęzi i cierni.

Legowisko Więźniów - Posłanie z liści i mchu pod paprociami.

Wejście - Puste miejsce w barierze.

Główna Polana - Polana mieszcząca się w całym obozie.

Wielka Skała - Miejsce gdzie przywódca ogłasza zebrania. To wielki kamień na środku obozu obok największego dębu w lesie.

Legowisko Przywódcy - Wyżłobienie pod Wielką Skałą. 4 na 5 długości ogona.

Legowisko Medyka - Mała polanka otoczona bukamii.

Legowisko Wojowników - Posłania z mchu i liści pod 3 drzewami. Przed zimnem i deszczem ochrania je gęsto opadające gałęzie.

Legowisko Uczniów - Posłania z mchu i liści pod 2 drzewami. Ochraniają je krzewy paproci. 

Legowisko Starszyzny - Kępy paproci w których są ukryte posłania starszych.

Żłobek - Znajduje się pod ziemią. Prowadzi do niego tunel. W środku jest dużo przestrzeni. 6 na 7 długości ogona. Posłania są zrobione z mchu i liści.

Stos Zwierzyny - Znajduje się przy wejściu. Są tam wszystkie upolowane zwierzęta.

Śmietnisko - Polana. Znajduje się za Żłobkiem.

💔 Wojownicy RP Mroczny dzień 💔 ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz