k ı r k.

924 97 53
                                    

Okula ciddi şekilde mutsuz gidiyordum. Nedenini açıkçası bilmiyordum. Ama belki bugün provalar olduğu içindi. Başrollerle şarkı provası yapacaktı Tomlinson. Sabah sabah prova mı olurdu? Eşyalarımı dolaba koyup tiyatro salonuna doğru giderken koridorlar çoktan boşalmıştı. Ama artık onun kızmasını umursamıyordum. Kulise girecekken içeriden gelen sesle durdum. Kapı biraz açıktı. İçeride bir kız görüyordum ve Tomlinson'ın sesi vardı.

  "Seni görmeye geldim." dedi kız.

  "Evimin kapısında beklediğin yetmiyormuş gibi şimdi de çalıştığım yere mi geliyorsun." Tomlinson'ın sesi sertti.

  "Beni unutamadığını biliyorum Tommo!"

  Kızın hitap şekline yüzümü buruşturdum.

   Louis histerik bir kahkaha atıp "Sen çıldırmışsın. Bir psikoloğa görünmelisin!"

  Kız yüzsüz bir şekilde Louis'e yaklaşırken "Senin için çıldırıyorum Louis."

  "Nesini anlamıyorsun? Biz ayrılalı iki ay oldu! Seni sevmediğimi söyledim ve bitti."

  "Tekrar eskisi gibi olabiliriz bebeğim. Ben değiştim. Gerçekten."

  "Beni delirtiyorsun Eleanor!" diye bağırdı Tomlinson.

  "Yataktayken de böyle derdin."

  "Defol! Lütfen seni bir daha ne burada göreyim ne de başka bir yerde. İstemiyorum anla bunu. O küçük beynine sok bunu." Louis ağır konuşmuştu.

  Kızın ağlamaya başladığını görüyordum. Acımıştım. Ne olursa olsun hiçbir kız bunları duymayı hak etmiyordu. Titreyen sesiyle "Başka biri mi var?" dedi.

  Tomlinson sustu. Kız hareketlenince ne yapacağımı şaşırıp duvara sindim. Ağlayarak çıktı. Bana kısa bir bakış atıp gitti. Aslında güzel bir kızdı. Tomlinson niye hoşlanmıyordu bilmiyordum.

  "Liana! Buraya gel!" diye bağırdı Tomlinson.

. . .

Bölüm ithafları :))

@LouisAllollipop
@NouvelleBlack
@myflawlestyles

*Bir işsizin soru kitabı.'na bakmayan kalmış mıdır asmpwpwt*

Şimdide sıra multiye ölmemiz gereken bölümde ölebilirsiniz asmpwpw

tiptoe. // tomlinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin