bölüm değil maalesef ama okuyun

236 19 2
                                    

arkadaşlar ülkece depremden dolayı yasa girdik ve bu süreçte bölüm yayınlamayı düşünmüyorum çünkü bugünler birlik günleri o yüzden yardım için uğraşıcam. annemle bu akşam yardım kolidi hazırlayıp teslim edicez muhtemelen kışlık kıyafet mont battaniye bebek bezi bebek maması ıslak mendil (ısıtıcımız yok o yüzden gönderemiyoruz) muhtemelen bu saydıklarım bir koli eder. diğer koliye gıda koymayı düşünüyoruz ve eğer sizde yardım kolisi yapacaksanız lütfen gıdalar konserve olsun çünkü bu insanlar şuanda açlar ve açıktalar ve biz din dil ırk ayrımı yapmadan kardeşiz ve kardeş kardeşe yardım etmelidir. bizi sevmeyen ülkeler bile şuan yardımımıza koşuyor örnek olarak israil yunanistan çin ermenistan gibi ülkeler. yani konu insanın canı olduğu için düşmanlık bir kenara bırakılır. ayrıca japonyada 9.1 olan depremde adamlar etkilenmiyor ama biz 7.8 de ilçelerimiz bile yok oluo yani 9.1 olsa ülke kalmaz. oturduğumuz evlerin ne kadar sağlam olduğunu bilmiyoruz ama adamların yaptığı gibi ilk önce yeraltını sağlamlaştırmalıyız ardından binalarımızı yaylı sistem yapmalıyız bize düşen ise evimizdeki eşyaları duvara sabitlemek. her neyse herkese geçmiş olsun umarım çok daha fazla ölü olmaz.

𝙴𝚊𝚜𝚢 𝙻𝚒𝚏𝚎 彡 𝕊𝕠𝕦𝕜𝕠𝕜𝕦 𝕋𝕖𝕩𝕥𝕚𝕟𝕘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin