Section 1

3K 63 41
                                    

Galatasaray marşını duyunca gülümseyerek gözlerimi açtım ve alarmımı kapattım. Bugün büyük gündü.

Galatasaray ve Fenerbahçe derbisinin olduğu gün...

Heyecanla kalkıp elimi yüzümü yıkayıp mutfağa gittim ve kahvaltı hazırlayan anneme bakarak gülümsedim.

"Günaydıııın."

"Günaydın kızım."

"Babam nerede anne?"

"Daha eve gelmedi iş yeri çok yoğunmuş."

İçimden mırıldanıp anneme kahvaltıyı kurmasına yardım ettim ve kahvaltıyı yaptıktan sonra anneme iş çıkmasın diye bulaşıkları yaptıktan sonra odamı toplayıp 7 numara imzalı Kerem Aktürkoğlu formamı giyip hazırlandım küçük Galatasaray bayrağını çantama atıp Berna'yı aradım.

"Alooo. Gözümün nur'u aşk bahçem doğan güneşim benim nasılsın? İyi uyudun mu?"

"İyiyim canım. Yalakalığı kes."

"Tamam aradığım zaman kapıya çık alacağım seni."

"Neyle alacaksın canım malum fakirsin."
Diyip kahkaha atmıştı.

"Taksi gerizekalı. Neyse kapat hadi bay."

"Bay."

Evden çıkıp kapının önünde bekleyen taksiye binip Berna'nın evinin adresini verdim Berna'yı evinden alıp yol boyunca hayallerimle onu darlamıştım.

Taksi stadın önünde durduğunda heyecanla indim ve giriş işlemlerini yaptıktan sonra hızla yerime geçtim Berna da bana inat olsun diye Fenerbahçe tarafından bilet almıştı. Pislik.

Ortam çok güzeldi. Marşları söylüyorduk ve bayrakları sallıyorduk. En sonunda oyuncuların isimleri okundu ve sahaya çıkmaya başladılar. Heyecanla yerimde kıpırdandım. Dakika 45'i bulunca uzatma olmadı ve 1-1 ilk yarı bitti.
Golü Icardi atmıştı ve çok mutlu olmuştuk ama onlar golü bizden sonra atınca motivasyon biraz düşmüştü.

Herkes sahaya inmeye çalışıyordu başarılı olanlar da vardı içlerinde onları görünce bende şansımı denemek için koşturmaya başladım. Güvenlikler beni tutmuştu fakat başkalarının daha çok ilerlediğini görünce beni bırakıp onlara koştu. Bende hiç vakit kaybetmeden demirlerin üstünden atlayıp sahaya düştüm. Dizlerim ve avuç içlerim aşınmıştı fakat umursamadan üfleyip herkes ne tarafa koşuyorsa oraya doğru gittim. En sonunda güvenlikler kimi buldularsa sahadan atmaya başladılar. Bir anda biri kolumdan tutup çekiştirince hızla kafamı çevirdim. Beni ve 1 adamı dışarı götürüyordu adamı koltuk altından cimcikledim.

Ben cimcikleyince adam elimi bırakmak zorunda kalmıştı ve bende koridora doğru koştum kafamı çevirip arkaya doğru bakarak koşarken sert bir şeye çarptım ve yere düştüm çarptığım şey de düşmüştü.

Çığlık atarken önüme döndüm ve çarptığım kişinin Arda Güler olduğunu görünce gözlerimi şaşkınca büyüttüm. Düştüğü için önüme düşen ayaklarına bir şaplak attım.

"Ne yapıyorsun ya sen?"

Diye bağırarak sorunca biraz korkmuştum ama hemen ayağa kalkıp

"Gerçek misin diye kontrol ettim."

Dedikten sonra bana şaşkınlıkla bakan Ardaya bakarken  2 güvenlik koluma yapışmıştı bile çoktan.

Yaklaşık 10 dakika sonra sorun çözülünce tekrar sahadaki yerime gittim.

Maç çoktan başlamıştı tam gittiğim zaman Fenerbahçe taraftarlarından bir ses yükseldi.

"GOOOOOOOOOLL!"

Yapılan anonsta Arda Gülerin gol attığı söylenince üzerime büyük bir üzüntü çöktü ve hemen takıma baktım hepsi yıkılmış gibiydi Arda sevincini yapmıştı o sırada. Bende diğer taraftarlara uyup yuhalamaya başladım. Arda bize bakıp göz kırptı.

Maç daha sonrasında normal bir şekilde devam etti son dakika da Kerem Aktürkoğlu gol atmıştı.

Tüm taraftarlar sevinç içindeydi herkes yanındakine sarılıyordu ve çığlık atıyordu. Kerem tam önümde Harry Potter sevincini yapmıştı. Haşin erkeğim benim.

Maç 2-2 berabere bitmişti. Herkes dağılıyordu. Maçtan sonra Fenerbahçe taraftarına baktım Berna çok üzülmüştü ben ona bakıp kahkaha attım. Fenerbahçe takımına bakınca hepsinin çok üzüldüğünü görmüştüm. Onlar için kötü olmuştu.

Arda'ya bakınca ayağına vurduğum yerin kızardığını gördüm ve gülümsemem genişledi.

Çıkışta Berna'yı arayıp olduğum yeri söyledim ve beklemeye başladım o sırada Fenerbahçe takıma çoktan servislerine binmişti bile.

Berna gelince onu Galatasarayın dışarı çıkmasını beklemeye zorladım ve yanımda ekstradan getirdiğim formayı imzalatmaya çalıştım birkaç kişinin imzasını alabilmeyi başarmıştım.

Berna'ya dönüp " Hadi kutlamaya gidelim!" Dedim sevinçle. O da bana bakıp göz devirip önündeki taksiyi çevirdi ve bindi. Bende hemen yanına oturdum ve yarım saatin sonunda eve gittim ve mutlulukla odama geçip yatağıma yattım.

Tam dalmışken aklıma Arda geldi ve onu aklımdan atmaya çalışırken uyuyakaldım...

Yıkım/Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin