1

0 0 0
                                    

Merhabaa bu benim ilk kurgumm. Yazım yanlışları olabilir bunun için çoook özür dilerim, hatam olursa mazur görün. Göründüğü üzere EŞCİNSEL bir hikayedir rahatsız olacaklar lütfen OKUMASIN bunun dışında başlayabiliriz.(medya: Yazarken dinlediğim şarkı)

Neden bu piknikteyim ben bile bilmiyorum. Hepsi ablamın Ertuğrul abiyi etkileme çabaları yüzünden yani başarısız desem yalan olur geldiğimden beri gözlerimin içine baka baka oynaşıyorlar, yapabileceğim bir şey yok çünkü evde dayak yemekten korkuyorum. Aslında ablam Sevde gayet güzel biri ama Ertuğrul abinin inadı neymiş o yağ kokarken ablam parfüm kokuyormuş. Ayrı dünyaların insanlarıymışlar yani klasik erkeklerin başından savma yöntemi "ahh" ben bunları acayip dalmış şekilde düşünürken kafama gelen sert topla inledim. Topu atan Melih ise gülerek bana bakıyordu. " öyle ölmem Melih füze atsaydın kanka" diye cevap verdim gülüşüne "bir şey olmadı at topu hadi" yarı sırıtarak konuşması daha çok sinirimi bozdu ve topu ona sert bir şekilde geri yolladım. Ama top Melih'e değil Baran abinin kafasına gelmişti. "Baran abi çok özür dilerim Melih'e atacaktım ama sana geldi kusura bakma" dedim " önemli değil olabilir böyle şeyler asıl Melih'e sana topu attığı için kızmak lazım" dedi ve Melih'in mors olmuş suratını gördüm, mahallenin ağır abisi beni korumuştu hemde Melih bana bağıracağını düşündüğü zaman.

.....

Aradan bir 45 dakika geçmiş ve etlerimizi yemeğe başlamıştık ki bu Rıdvan abinin oflamasıyla bölündü tüm kafalar Rıdvan abiye dönerken bizi böyle yanıtladı "Keşke Sevde gibi Buse de yanımızda olsaydı çok eğlenirdik" dedi. Ablam " Rıdvan sende duydun önemli bir işi varmış gelirdi yoksa"  Ertuğrul abi ise " kardeşim üzülme ama bu kızdan sana yar olmaz "dedi. Ablamda hemen "bence sen karışma Ertuğrul "dedi. Rıdvan abi de " seviyorum kardeşim ne yapayım " diyip  masadan kalktı. Ardından Baran abide peşinden gitti. Bende çok umursamayıp yemeğime döndüm.

Aradan geçen 15 dakika sonunda hala gelmeyen Rıdvan abi ve Baran abi karşında Semih abi dayanamayıp Melih'le bizi çağırmaya yollamıştı. Çalıların arkasında olduklarını gelen şu sesle anladık "bende çok seviyorum be kardeşim üstelik seninki olabilir bir şey benimki ise imkansız üzülme boşuna o yüzden " Baran abi kimi seviyordu ? Neden imkansızdı ? Baran abinin birine duyguları olabileceğini hiç düşünmemiştim. Çünkü o mahallenin sert korumacı kendinden emin abisiydi ona bu duyguyu yakıştıramamıştım. Ve sevdiği kişiyi çok merak etmiştim ama daha fazla dinleyemeden Melih "abi gelin artık abim sizi çağırıyor " diye öttü. Salak Melih neyse Melih'e bir şey söyleyemezdim çünkü ağzında bakla ıslanmıyordu.

.....

Eve geleli 2 saat olmuştu ama ben hala Baran abinin kimi sevdiğini düşünüyordum ve bu yüzden de ona yeni bir hat alıp anonimden yazma kararı aldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Love (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin