1. Kapitola

4 0 1
                                    

Každý den normální jak jiný.
Yeon se probrala stím že má dnes 17tiny a měl se vrátit její otec který se skrývá před Policií.
Vyrazila do školy a samozřejmě jako vždycky jí zastavila Policie jestli o ničem neví a jestli jí nevolal.
Yeon to vše ignorovala a pokračovala v cestě.
Yeon byla samotář takže si vystačila sama, taky uměla něco málo z bojových sportů.
Ve škole neměla moc přátel a všichni věděli její minulost a věděli o jejím otcovi takže jí samozřejmě za to šikanovali.
Yeon došla do školy a sedla si do lavice.
Ve třídě byla jedna partička holek který jí šikanovali..
"Mafiánova dcera! Bacha ať vám neodstřelí hlavu." zasmála se partička holek a uběhlo cca 3 hodiny.
Byla přestávka a Yeon se akorát vracela do třídy a šla si sednout do své lavice.
V ten moment otevřela svůj batoh aby si mohla připravit ale uviděla tam 4 pytlíky kokainu.
"POZOR! I DO ŠKOLY SI BERE SEBOU KOKAIN!! ABY SE STÍM UDAVILA JAKO JEJÍ OTEC!" zasmáli se ale tentokrát byla Yeon vážně vytočená.
Přišla ke skupince holek
"cože si to řekla?" řekla Yeon a hodila "velitelce" skupiny do obličeje ten pytlík s "kokainem"
"jak se opovažuješ mi to hodit do obličeje?!?" postavila se Bo-ra(velitelka skupiny)
Bo-ra jí uhodila ale Yeon se nedala.
Začali se tam prát.
Bo-ra se pokusila na Yeon vytáhnout nůž ale Yeon už něco uměla co jí naučil táta.
Yeon jí vykopla nůž ostatní jen koukali.
Vykopla jí nůž vzala její hlavu a třískla sní o lavici že šla do bezvědomí.
Všichni jen koukali.
Yeon si vzala svůj batoh a chtěla odejít ale v tom jí ve dveřích zastavila učitelka společně s ředitelem.
"TOHLE UŽ BYLO PŘES ČÁRU  NA TÉHLE ŠKOLE KONČÍŠ YEON!!!" zakřičela na ní učitelka
"je mi to jedno ja tohle všechno k životě nepotřebuju! nemusím chodit do té vaší pitomé školy jen aby mi připomínali co je můj otec zač!" zakřičela a strhla si cedulku se svým jménem co měla na uniformě.
Všichni jen na ní koukali a Yeon rozrazila dveře a vyběhla.
Už jí to všechno bylo jedno.
Věděla že na ní před školou čekají Policajti v autě protože jim nechce říct kde je táta a ať se jde udat že uź není cesty zpět.
Yeon hodila po jejich autě svůj batoh s "drogami" a zařvala.
"už mě kurva nechte být!" zařvala Yeon a probudilo to spící policajty na sedačkách.
"Tohle bylo moc Yeon! ať se tvůj otec konečně udá!"
zařvali policajti a nastartovali auto.
Yeon se rozeběhla a běžela někam do uliček aby je ztratila.
Policajti se za ní hned rozjeli a honily jí pocelé čtvrti.
Po chvilkové honičce je Yeon setřásla a utíkala domů.

*večer*
Yeon si dělala večeri a v ten moment jí zavolalo neznámé číslo.
Věděla že to je její otec a tak to chvíli nechala vyzvánět a pak když už jí volal na po 3tí tak už to zvedla.
"Yeon! Má krásná Yeon.. jaky byl den ve škole?" řekl táta veselým hlasem.
"Proč se nevrátíš.? Policajti mě furt otravují a čekají před mým domem" řekla Yeon.
"Vrátím se hned jak něco dokončím.. poslal sem ti růže a nový Ipad" řekl Táta
"JA TOHLE NEPOTŘEBUJU!!! NIKDY SES O MĚ NEZAJÍMAL JEN SI TO VŠE ŘEŠIL DÁRKAMI!! FURT MI ŘÍKAJÍ ŽE JSEM DCERA MAFIÁNA! VŠICHNI TĚ CHTĚJÍ ZA MRTVÉHO!" zakřičela Yeon do telefonu že bylo ticho.
"Už se nevracej.. pro mě už jsi mrtvý" řekla klidným hlasem a zavěsila hovor.

Otcovo pohled..

"Už se nevracej.. pro mě už jsi mrtvý" řekla mi Yeon do mobilu a zavěsila.
V ten moment jsem si uvědomil že mě dneska potřebuje a né jen dneska..
Dneska jsou její narozeniny musím být sní.
"Kwang vylez z auta jedu za svojí dcerou" řekl otec a zahazoval svoje cigáro mezitím řidič černého mercedu vystoupil a dal klíče Otcovi.
"Pane je to nebezpečné.. všude na vás čekají." řekl řidič Kwang.
" Potřebuju dnes být se svojí dcerou" řekl otec a nastartoval auto a odjel.

Yeon pohled..

Yeon zavěsila tátovi telefon a dál dojídala svoje nudle.
Chystala se spát když v ten moment slyšela odemykání dvěří tak vstala z postele a chtěla otevřít jenže to nešlo.
"Appa?" řekla Yeon a dál se snažila otevírat dveře.
Za dveřmi slyšela
"Prosím neubližuj mé dceři" řekl otec
Yeon se koukla do kukátka a viděla jak před otcem stojí muž v černém s pistolí směrem na něj a otec míří na něho nůž.
"APPA!!!" Zakřičela a hystericky se snažila otevírat dveře.
Najednou se ozvaly výstřeli a Yeon se lekla a odešla kousek od dveří.
Koukla do kukátka a viděla jak její otec padá k zemi a muž odchází.
"Appa!!! prosím otevři..!!!" Zakřičela s brekem Yeon a snažila se je otevřít ale marně.
"Yeon..omlouvám se ti.. za všechno.." řekl Otec který padal k zemi a pomalu pouštěl dveře.

Pohled Otce...

Otec byl u dceřiných dveří a chtěl odemknout jenže v tom uslyšel jak je někdo za ním.
Rychle vytáhl svůj nůž a namířil na něho.
Muž v černém se přibližoval a otec slyšel svojí dceru a cítil jak se snaží otevřít dveře.
"Prosím neubližuj mé dceři" řekl otec
Otec se chtěl ubránit ale muž v černém ho zasáhl kulkou do břicha a do srdce.
Otec se skácel k zemi a slyšel svojí dceru a u toho odcházet muže v černým.
Otec už neměl sílu držet klíč v zámku a tak povolil.

Pohled Yeon..

Najednou se povolily dveře a Yeon se je snažila otevřít a pomalu je taky otevírala.
Viděla svého otce ležet v krvi a v ruce držel nůž.
"APPA!!!! BUĎ TADY SEMNOU.. PROSIM NEVZDÁVEJ TO!!!" Křičela Yeon a skácela se k otcovi a chtěla mu pomoct.
"Yeon.. omlouvám se ti za všechno.."
Řekl otec a vydechl svůj poslední dech.



Ahojky.. Tady Anonymní holka❤️
Doufám že se vám tato kniha bude líbit❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 09, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My NameKde žijí příběhy. Začni objevovat