13

558 49 32
                                    

Jungkook ile anlaşmamızın ardından bir hafta geçmişti. Jisoo istemeyerek de olsa şirket ile konuşmuş bir şekilde videoyu çekmemiz için izin almıştı.

Aslına bakarsanız bana göre önemli olan videoyu çekmek değil lalisa'nın duygularını öğrenmekti. Bu yüzden şirket 'ikiniz hakkında çıkabilecek söylentileri düşünmüyor musunuz?' dediği zaman içimden rahatlıkla hayır diyebilmiştim. Bana göre videoyu yayınlamasak da olurdu.

"Hazır mıyız?" Başımı salladım. Jungkook'un söylediğine göre lalisa her hafta aynı saat ve aynı günde pratik odasında olduğu için kolaylıkla ilk provayı lalisa'nın da burada olacağı bir güne ayarlamıştık. Ve yine Jungkook'un planına göre lalisa odaya girecek, jungkook onu kıskandırmak için bir kaç yakın temasta bulunacak ve lalisa kıskançlıktan delirip araya girecekti.

En azından öyle olmasını umuyorduk.

"Bir kaç dakikaya gelir biz başlayalım mı?"

"Şimdiden uyarıyorum jungkook ben dans edemiyorum." Jungkook gülümsedi.

"Sorun değil. Halledeceğine eminim."

"Peki, sen bilirsin." Saçlarımı toplayıp jungkook'un yanına gittim.

"Önce biraz ısınalım." Başımı sallayıp jungkook'un yaptığı hareketleri yapmaya başladım. En azından deniyordum.

Biz ısınma hareketlerini yapmaya devam ederken lalisa kulağında telefon ile odaya daldı. Başta bizi görmeyi beklemiyor olacak ki bir kaç saniye bize baka kalmış daha sonra odanın kapısını kapatıp içeriye girmişti.

"Ben seni sonra arayacağım." Kulağındaki telefonu kapatıp şaşkın şaşkın bize bakmayı sürdürdü. O kadar tatlıydı ki yanaklarını ısırma isteğimi içimde tutmak zordu.

"Chaeyoung? Jungkook siz burada ne yapıyorsunuz?" Kaşlarını çatmış elinde duran çantayı bizimkilerin yanına koymuştu.

"Kusura bakma sana söylemeyi unuttum. Chaeyoung dans etmeyi denemek ve çekim yapmak istediğini söyleyince bir süreliğine eğitmeni olmayı teklif ettim. O da kabul etti." Jungkook elini omzuma atıp gülümsedi. Lalisa bir bana bir jungkook'a bakıp kaşlarını havaya kaldırdı.

"Anladım. Keşke daha önce söyleseydiniz buranın boş olduğunu düşünüyordum."

"İstersen bekle bugün çok zorlamam chaeyoung'u. Kısa sürede biter işimiz." Jungkook başını bana çevirdi.

"Öyle değil mi chae?" Başımı salladım." Lalisa gülümseyip arkamızda duran sandalyeye oturdu.

"Peki madem. Kolay gelsin." Kollarını birbirine bağlayıp sırtını sandalyeye yasladı. Göz göze geldiğimizde her zamanki üstünlük kurmak ister gibi duran sert bakışlarıyla karşılaşmıştım.

"Hazırladığım koreografiyi sana göstermiştim, hatırlıyorsun değil mi?" Elimi enseme attım.

"Hatırlıyorum da o biraz zor değil mi? Sana dans edemediğimi söylemiştim." Jungkook bana doğru yaklaşıp çarpık bir gülümsemeyle elini omuzuma koydu.

"Ben de halledebileceğini söylemiştim?" Flört etme işinde biraz fazla mı iyiydi bana mı öyle gelmişti?

"Pekâlâ" duvarı boylu boyunca kaplayan aynanın karşısında jungkook önde ben arkasında duruyordum.

"Şimdi adım adım sana gösterdiğim hareketleri yapacaksın, tamam mı?" Başımı salladım. Aynanın yansımasından lalisa'yı görüyordum. Hâlâ aynı pozisyonda duruyordu ve ben bakışlarını üzerimde hissediyordum.

Jungkook'un gösterdiği hareketleri zor da olsa yapmaya çalışıyordum, aslında bir zaman sonra eğlenceli gelmeye bile başlamıştı. Ama asıl amacımız için boşuna çabalıyor gibiydik çünkü Lalisa'da herhangi bir kıskançlık belirtisi yoktu. Arada bir aynanın yansımasından göz göze gelmemiz dışında başını kaldırıp bakmıyordu bile.

novaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin