《19》

5 1 0
                                    

Byl den, ne jen tak obyčejný den. Byl totiž den před Štědrým dnem. Měli jsme naplánováno, že dneska k nám přijde Eddie s mamkou a všichni budeme společně slavit Vánoce. A tak se také stalo. Všichni jsme se sešli 24. prosince u nás doma a připravovali na nadcházející den, uklízeli jsme, zdobili barák a já s Eddiem jsme si prozpěvovali a občas jsme si spolu zatancovali a byl to opravdu super den. A to ještě nepřišlo to nejlepší. A to je ráno, kdy si rozdáme dárky. Ano, vím, že Vánoce nejsou jen o dárcích, ale já jsem ještě takové děťátko. Tak mi říká i Eddie.
Ráno jsem se probudil těsně před osmou hodinou. Eddie ještě spal a tak jsem si vzal mobil a v jeho roztomilém spánku jsem si ho vyfotil a dal jsem si ho následně na tapetu. Bylo to hrozně cute. Chvíli jsem si projížděl sociální sítě a pak jsem vedle sebe slyšel mňourání a protahování.
,,Dobré ráno, princezno" řekne Eddie a zívne si
,,Dobré ráno, princi můj, jak se Vám spalo?"
,,Vedle Vás, princezno velmi dobře"
,,Ale. Ale, tady někdo hnedka po probuzení skládá komplimenty"
V tom se Eddie přitisknul na mé rty a jemně je skousnul, a tak se vedral do mé pusy. Potom začala jazyková bitva a praní se o to, kdo bude mít čí rty.
,,Tak jdeme na dárky?"
,,Jo, jdeme"
Tak jsme sešli dolů, kde už v kuchyni čekala moje mamka a Eddieho mamkou a povídali si.
,,Ahoj kluci, jak jste se vyspali?"
,,Ahoj. Dobře" řekli jsme na stejno
Až se vzbudil táta s mojí sestrou, tak jsme se šli nasnídat. Následně jsme si šli rozbalit dárky ke stromečku.
,,Tak Noahu, nejdříve si rozbal od Eddieho"
,,Jo, tak fajn"
Začal jsem rozbalovat velkou krabici. V té úplně největší jsem našel všelijaké konfety, papírky, korálky a tak, v té další jsem našel nějaký pytlíček, kde jsem viděl náhrdelník s přívěškem, který byl ♡E+N♡. Bylo to krásný. On mi hned v zápětí ukázal, že ho má na krku též. V menší krabici byla krabice asi 15x15 cm velká a hnedka jak jsem otevřel víko, tak se otevřel obsah a vypadly všelijaké sladkosti. Pod sladkostma byla ještě jedna krabička, ale už opravdu malá. Vypadala jako krabička na hodinky, aspoň podle tvaru. Ovšem uvnitř byly nějaké dva obdélníkové papírky. Otočil jsem je a viděl jsem, že to je nějaká poukázka. Ne jentak ledajaká poukázka. Byla totiž pro nás dva na víkend někam pryč z týhle části města. Bylo to do hotelu s lázněmi. OH můj bože. Mám toho nejlepšího přítele, kterého jsem si mohl přát.
,,E-ddie, to-to jsi nemusel. To...je od tebe hrozně milé a pěkné a...prostě moc děkuju."
,,Nemáš zač, princezno. Pojedeme na dva dny jen my dva a užijeme si tam silvestr a den po něm v lázních a v hotelu."
,,To je od tebe milé, Eddie" řekl můj táta a Eddie trochu zčervenal.
,,Teď si rozbal ten odemne, Eddie. I když na ten pro mě nebude vůbec mít. Ale snažil jsem se, aby ti to udělalo radost"
Eddie rozbalil ponožku odemne a najednou ztuhl. Nevěděl asi co říct, nebo nevím.
,,Jezuuu, to je roztomilý, moc děkuju." Najednou vytáhnul krabičku, kterou otevřel. Byl v ní rámeček, kde jsme spolu byli jen my dva a pes Lucky. Byla to ta nejroztomilejší fotka, co jsem kdy viděl. A byla v krásným vyrobeným rámečku.
,,Řekl jsem si, že než nějaký kupovaný věci udělá radost nějaká vyrobená věc." řekl jsem a cítil jsem, jak se mi dává červeň do tváří.
,,Jezuuuu, to je cute, moc děkuju"
,,Nemáš zač. Myslel jsem, že v ten den to bylo velmi magický. Nebo nevím, ale užili jsme si hodně srandy a tahle fotka nám to připomene. Já jí mám taky. Tedy, ne ve vyrobeným rámečku, ale mám jí. Teď jí máš taky."
,,Je to hrozně cutie, moc děkuju, opravdu"
,,Tak kluci, my si chceme taky otevřít dárky. A taky chceme, abyste si otevřeli dárky od nás" zasmála se moje máma
,,No jasný. Otevírejte" zasmál jsem se
A pak jsme všichni najednou otevírali své dárky. Já jsem jako každý rok dostal ponožky (jelikož mám hroznou spotřebu), potom nějaké maličkosti.
Moje mamka dostala poukázku na masáž a ještě nějaké líčení či co. Táta dostal nějakou cestovní vrtačku, taky nějaký poukaz a ségra, ta dostala jednu barbie a náramek k tomu a pak nějaký gumičky do vlasů. Eddieho mamka dostala nějaký nový hrnec a nějakou vyrobenou knížku, předpokládal jsem, že to je dar od Eddieho a měl jsem pravdu. Byla to knížka, kde jí Eddie psal jako její nelepší vlastnosti, nejlepší jidlo, které kdy uvařila, nebo jejich společné chvíle. Závidím jim takovýto vztah. Ne, že by teda můj vztah s mýma rodičema byl nějaký špatný. Ale jde vidět, že oni mají lepší vztah.
No, nechám být svoje myšlenky a musím se soustředit na tento kouzelný den. Teda, pro mě by to byl docela obyčejný den Vánoc, ale tím, že je trávím s výjimečným člověkem.
Celý den jsme se potom tak nějak váleli. Buďto u nějakých filmů všichni společně nebo jsme tam nechali rodiče a já s Eddiem jsme šli nahoru do mého pokoje. Super.
Lehli jsme si do postele a pustili jsme si telku. Já jsem si hlavu položil na Eddieho hrudník a pustili jsme si nějaký film, který jsme našli v televizním programu. Sice jsem na to ani nedával pozor, protože jsem se soustředil na tuhle magickou chvíli a také jsem se soustředil na své myšlenky. Kterých tedy opravdu nebylo málo. Přemýšlel jsem třeba nad tím, co by se stalo, kdybych zůstal na mé staré škole. A taky, jestli bych si teda tím pádem vůbec přiznal, že jsem gay. Nebo co kdybych nepoznal Eddieho. Můj život by byl teď asi o hodně smutný a osamělý.
,,Nad čím přemýšlíš, lásko?"
,,Nad tím, co by se stalo, kdybych byl pořád na staré škole. Nepoznal bych sám sebe, nepoznal bych tebe a spoustu dalších super lidí. A taky o tom, jak je dnešek magický."
,,To je pěkný. Já jsem rád, že jsem tě poznal. A že jsme spolu." dořekl Eddie a políbili jsme se

__________________________________________

Další kapitola u konce a jdeme dál 🤭

Jak se ti líbila? 🫶🏼

Crazy in Love /CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat