Eminin hikayesi

1.7K 73 32
                                    

Emin Güngören..
Yer altı dünyasının nam-ı değer Yedi Emin'i.

Karanlık geçmişimin peşine düşüp yer altı dünyasına sızmış yalnız bir adamım ben. İstihbarat için çalışan bir askerim.

Herkes beni azılı bir mafya babası olarak tanısa da göründüğünden çok daha fazlası var benim hikayemde. Peki kimim ben?

Ben Emin Güngören. Yer altı dünyasını başınıza yıkmak için sızdım aranıza. Ve bir an bile tereddüt etmeden yer aldım yanınızda. Çünkü bu görev için hayatımı feda ettim.

Anne ve babamı askerdeyken kaybettim ben. Büyük bir yangın kül edip yaktı gençliğimi. Beni köksüz, kimsesiz bıraktı.
Ben; yaşadığım felaketle başa çıkmaya çalışırken daha büyük bir felaket sızdı hayatıma.

Ailemin öldürüldüğünü öğrendim. Hem de öz abim tarafından.

Körpe bir genç olarak gittiğim asker ocağından koca bir adam olarak geri döndüm evime. Burnuma yanmış ceset kokusu çalınırken dolaştığım harabeye dönen o yerde.

Ve o an bir söz verdim kendime. Anne ve babamı benden alanlardan intikamımı alacak, aynı ateşin içinde onları da yakacaktım.

Ve yaktım da. Önüme çıkan her engeli tek başıma aştım. Kırdım, döktüm, parçaladım, yeri geldi bende parçalandım ama durmadım.

Kararan kalbim intikam ateşiyle yanarken aklımı başımdan alan o ela gözlerle tanıştım bir gün.

Kim olduğumu unutup, yeni bir kimliğe büründüm. Ve bu durumdan bir an bile rahatsızlık duymadım. Çünkü kalbimin karanlığını aydınlatacak ışığı, beni ben yapan o kadını bulmuştum.

Hayat; benim için bir kere daha yaşanılası hale geldiğinde kalbime düşen aşk ateşi için bir kere daha düştüm yollara.

Emin Güngören kimliğimden seve seve vazgeçip Sadi Payaslıya dönüştüğüm o gece acı bir haber dolanmaya başladı kulaktan kulağa.

Sevdiğim kadınla aynı kaderi paylaşıyor olduğumu bile öğrenmeden bir kara haber daha yer etti hafızamda.

Ama bu haber yolumu aydınlatan kadını elimden alacak kadar büyük, bizi bir uçurumun kıyısından harlı bir ateşin ortasına bırakacak kadar görkemliydi.

Bilmiyordum.. öğrendim. Ve bu aşkın ateşiyle; hamdım, piştim ve yandım..

Bir küçük sadgül meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin