2. BÖLÜM

246 14 0
                                    

Yüce Baba, çocuklarını yanına alarak mahzene indi. Buz devleri ölmüştü.

"Krallığa izinsiz girmişler. Bunun bedelini ödeyecekler." dedi Thor.

"Zaten ödediler, canlarıyla"

"Ama bu savaş demek"

"Kutu güvende, önemli olan da bu"

"Kral olarak-"

"Henüz kral değilsin" dedi Odin. Sinirlenmişti. Thor sustu. Odin oğlunun geri çekildiğini görünce orayı terk etti.

"Biraz fazla mı ileriye gittin acaba?"dedi Diana.

Thor öfkeyle ona döndü.

" İleriye gittim ha?! Doğruyu söylemek ileri gitmek mi? "

" Hayır, fakat babam haklı. Herşeyi savaşarak çözemezsin."

"Hayır, çözerim"

Diana onunla uğraşmamak için oradan ayrıldı. Thor ve Loki ise mahzenden ayrılıp aşağı indiler. Thor sinirle yemek masanını kaldırdı. Loki kardeşinin ne kadar sinirli olduğunu anladığı için ona bulaşmıyordu.

"Daha iyi hissedeceksen senin haklı olduğunu düşünüyorum" dedi Loki.
"Fakat babama karşı gelemeyiz"
"Keşke ondan gizli Jotunhaim'a gidebilseydik."

Thor, Loki'nin bu sözleri üzerine yerinden fırladı.

"O zaman Jotunhaim'a gidelim ve o devlere kimin büyük olduğunu gösterelim."

Oradan geçen ve Thor'un dediğini duyan Diana durdu ve yanlarına gitti.

"Lütfen bunun bir şaka olduğunu söyleyin"

"Hayır,kardeşim. Jotunhaim'a gidip o buz devlerini haklayacağız."

"Beni bu işe katma"

"Neden" dedi Loki

"Babamla uğraşmak istemiyorum ve yerinizde olsam bu fikirden vazgeçerim. Babam öğrenirse ikinizi de parçalar."

"Ama başarırsak? O zaman bizimle, özellikle de seninle gurur duyar. Babam seni gerçek bir savaşçı gibi görür."

Thor un bu sözleri Diana da büyük bir etki bıraktı. Odin onu heç küçümserdi. Bu yıllar içerisinde Diana da güçlü bir kendini kanıtlama arzusuna yol açmıştı. Biraz düşündükten sonra cevap verdi.

" Tamam, ama bir sorun çıkarsa suçlu sizsiniz. "

" Anlaştık" dedi Thor

"Hançerim ve kılıçlarımı alıp geliyorum."

DİANA🌕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin