Gördüğüm şey, tüm vücudumun titremesine sebep oldu. Kaç dakikadır telefonla bakışıyordum.
"Taehyung!" bir süre sonra merdivenlerden ses geldi. Taehyung havlu ile yanıma gelmişti. Islak saçları yere damlıyordu ama bu umrumda değildi.
"Ne oldu jennie?" Nefes nefeseydi.
Ona yaklaşıp telefonumu ona uzattım. İlk başta anlamamıştı. Yüzünü, sinirli bir ifade aldı.
401.543 kişi beğendi.
Koremedya: Evli olan, Kim Taehyung ile Kim Jennie, bir sokakta kavga ederken görüldü. detaylar için, yana kaydırabilirsiniz. 👉
103.321 yorumun tümünü gör.
taenniefann: Beklemezdim, çok mutlu görünüyorlardı .😐
Taehyung'umbest: Bu kız taehyung'umu üzüyor 😒
"Siktir." diye fisıldamıştı.
"Yaah taehyung, herkes bizi linçliyor." Taehyung bana baktı. "Hepsi senin yüzünden!"
Odaya doğru ilerlerken, peşinden gittim. "Ne demek benim suçum?!"
"Jennie, insan içinde bağırıp durdun. Arabaya geç demiştim sana. Bağırmayıp geçseydin, böyle bir sik olmazdı!" Dolan gözlerimden 1 yaş damla düştü.
"Bütün suç bende öyle mi?" Kafa sallamıştı. Havlusunu üstünden attığında hiç umursamadım.
"Ufacık bir boka bile sinirlenip bağırıyorsun, arkadaşına iftira atıyorsun. Bunları yapan sensin, bütün suç bende mi oluyor?" Üstüne gömleğini giydi.
"Biz bittik, hemen babamın yanına gidelim." Dediklerine göz devirdim.
"Ben ne diyorum, sen ne diyorsun!" Bana dönüp bağırmaya başladı. "Ne diyeyim jennie, ne bekliyorsun benden?!" Ellerimle saçlarımı karıştırdım.
"Salaksın, cidden salaksın!" Beni kolumdan tutup dolaba yasladı.
"Şimdi babama gidiyoruz. Ufacık bir tartışma olduğunu, çocuk için kavga ettiğimizi söylüyoruz."
"Çocuk için ne alaka taehyung." Bana bir adım daha yaklaştı. "Orasını sen bileceksin. Ben şimdi aşağıdayım, üstünü falan düzelt." Odadan çıkıp gitti. Burada sinir krizi geçirecektim. Şeytan diyor, herşeyi anlat ama ta şeytan karşımdaydı.
Üstümü düzeltip aşağıya indim. Taehyung koltukta oturmuş, beni bekliyordu.
Beni görünce ayağa kalktı ve arabaya ilerdi. Bende peşinden gittim.
Arabaya bindik ve taehyung arabayı çalıştırdı.
"Bende araba sürmeyi öğrenmek istiyorum." Dememle, taehyung bana bakıp kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marital problem ❦ taennie
De TodoKim jennie, psikolojik sorunları olan kim taehyung'la evliydi...