Békülés

940 69 5
                                    

*Jungkook szemszög*

Meg sem várva válaszom, Jimin faképnél hagyott. Megérdemlem, hiszen iszonyatosan megbánthattam és csak egy ürügyet kerestem, hogy legalább hozzászóljak. Ő volt az egyelten aki nem adta be a házi dolgozatát és el akartam kérni tőle, de hevesebben reagált, mint számítottam. Úgy tűnik, a semmire kell neki beírnom egy ötöst.

Fogva holmimat megindultam irodám felé az összegyűjtött dolgozatokkal, hogy lyukas órámon elkezdhessem javítani azokat, hogy otthon már ne kelljen, hiszen alig van szabadidőm. Kinyitottam az ajtót és nyitva hagyva azt, lepakoltam cuccaim és dolgozni kezdtem. Ahogy kezembe fogtam piros tollamat, cipőkopogás ütötte meg füleimet és felnézve, megpillantottam életem és napjaim elrontóját, Ari-t.

Nagyot sóhajtok, hiszen ha valaki meglát vele, elkezdenek pletykálni és nem akarom megdönteni a rekordom, hogy az itt lévő éveim alatt egyszer sem volt dráma körülöttem. Most mégis idegesen dörzsölöm orrnyergem, hogy aztán kigondolhassak egy szép mondatot, hogyan küldhetném el a picsába ezt a nőt.

- Uram, remélem nem zavarok! - üdvözöl egy undorító vigyorral. - Csak már annyira hiányzott! - ül fel az asztalomra, ezzel félresöpörve papírjaimat.
- De zavarsz. - állok fel, majd vállainál fogva lelököm az asztalról, ami kicsit durvára sikeredett, ezért imbolyogva áll a két lábán.
- Hogy merészelsz... - kezdi, de befejezem helyette.
- Úgy, hogy legszívesebben megölnének, ha nem tudnál rólam és Jiminről! - sziszegem fogaim közt, ahogy agresszívan válaszolok neki, majd meghallom az ajtó csapódását és egy meglepődött Jimin áll velem szembe, kezében a házi dolgozatával.

Csodálkozva nézek elnyílt ajkaira, nem fogja még fel amit hallott, sejtéseim szerint most értette meg végre mit miért csináltam és őszintén...kicsit legörbült egy súly a vállamról, hogy többé nem kell titkolóznom előtte és direkt kerülnöm. Így, hogy végre tudja, talán már nem utál annyira, mint ezelőtt.

- Micsoda? - szólal meg végre Jimin, miközben a nőt nézi akire majdnem kezet emeltem ha nem lépett volna be. Nem sokáig bírtam volna ezt a játszmát vele.
- Jól hallottad! - mondja arrogánsan a nő. - Vannak képeim rólatok és ha a drágalátos tanárod nem csinálja azt amit mondok, akkor elküldöm az igazgatónak! - vigyorog rám. - Már épp itt az ideje! - kezd el kuncogni. És ha már itt tartunk, kedves Jimin...tudod mi volt a munkája Jeon Úrnak mielőtt tanár lett?
- Fogd be! - rivallok rá ahogy kezdi felbaszni az idegeim.
- Vajon mit szólna hozzá Jimin ha megtudná? - kuncog. - Nem vagy te olyan ártatlan, mint-- vinnyog tovább, mire csukott szemekkel várom, hogy kimondja a titkomat, de hirtelen elhalkult és csak egy nagy dobbanást hallottam meg egy elfojtott női sikolyt.

Jimin a hajánál fogva húzta hátra a némbert amitől ketten is hátraestek. A csaj a padlóra, Jimin pedig rá. Idegesen kezdtek el dulakodni, hirtelen fel sem fogtam, hogy mi történik, de miután Ari fájdalmakkal teli sikolyai megcsapták fülemet, inkább közbeavatkoztam és egy egyszerű mozdulattal leemeltem szerelmemet róla. Haja szétzilált volt, arcát könnyei nedvesítették, ruhái szétszórtan álltak és hevesen kapkodta a levegőt. A lány hasonlóképp festett, hüledezve próbált felállni miután megkapta a megérdemelt verését. - Ezt még megbánjátok! - sziszegi fogai közt, majd fogva retikülét, egyszerűen elment. Jiminre néztem aki megigazította külsejét és ruháit, majd fogva dolgozatát asztalomra helyezte azt, mintha végre befejezhetné amiért valójában eljött hozzám.

- Te nem vagy normális. - mondom hatalmas mosollyal az arcomon.
- Miért nem mondtad el? - kérdezi idegesen. - Miatta volt ez az egész?!
- Megfenyegetett. Nem akartam, hogy miattam kirúgjanak.
- Leszarom ha kirúgnak! - kezd el megint sírni.- El kellett volna mondanod! - kezdi el ütni mellkasomat mérgében. - Olyan rossz volt... - ütöget tovább, majd lassan karjaimba húzom, ő pedig megadva magát, szorosan kapaszkodik belém és végre kiengedi bánatát. Hosszú percekig sír ölelésemben én pedig fejét simogatom és nyugtatni próbálom remegő kis testét.
- Nem gondoltam volna, hogy ilyet is tudsz. - nevetek, mire végre ő is kicsit felkuncog.
- Én sem. - törli le könnyeit, majd végre szemembe néz, én pedig végre valahára megcsókoltam ilyen hosszú idő után. Szorosan fogtam arcát és kiélveztem minden pillanatát, már szinte el is felejtettem, hogy milyen jó érzést nyújtanak ajkai. Lassan alábbhagyott hevességem és csak apró puszikat nyomtam megdézsmált szájára, ő pedig ködös tekintettel nézett fel rám. Ó, hogy mennyire hiányzott ez nekem!
- Lógjunk egy kicsit. - suttogom ajkaira, Jimint pedig nem kellett sokáig győzködni. Összeszedte cuccait és amikor már mindenki órán volt bent a saját termében, ketten kislisszoltunk az épületből és egyenest hazamentünk.

XXX

Szinte egymásnak esve léptünk be az ajtón amikor végre megérkeztünk. Jimin a hajamba túrva húzott egyre közelebb magához, én pedig derekánál tartottam szorosan. Egyből a hálószoba felé irányítottam, majd kisebb-nagyobb botladozások közepette, végre az ágyamban tudhattam.

Egyből nyakára hajoltam és erőszakosan szívni és harapdálni kezdtem, hiszen ennyi kihagyás után teljesen tiszta és csupasz a nyaka, muszáj kidíszítenem! Jimin kétségbeesetten kapaszkodott belém, mintha attól félne, hogy megint kisétálok az életéből és soha többet nem lát. De ilyen sosem lesz.

Lehámoztam magamról apró ujjait és felegyenesedtem, hogy kigombolhassam ingemet, meg az ő nadrágját. Már láttam az anyagon keresztül, hogy betonkemény, ezért nem akartam sokat szórakozni az előjátékkal. Minél előbb meg akarom pörgetni a faszomon ezt a tüneményt.

Látva Jimin reakcióját neki is hasonló volt az elképzelése, ugyanis eddigi nem ismert bátorságát felhasználva, fordított pozíciónkon és felülkerekedett rajtam. Ezúttal lovagló pózban ült alfelemen, majd egy szimpla mozdulattal levette magáról pólóját amitől megcsodálhattam gyönyörű testét. Végigvezettem ujjaimat bőrén amitől libabőrös lett és enyhén sóhajtozott. Lovagló mozdulatokkal kezdett el hergelni, amitől a már felhevült farkam egyre keményebb lett és akármennyire tetszik, hogy így láthatom, nem sokáig fogom bírni ha ennyire szexin fog hozzám dörgölőzni.

Kiszabadítottam farkát alsójából és ütemesen verni kezdtem kőkemény nemességét, nem akartam sokáig húzni, láthatólag már mindketten türelmetlenek vagyunk. Jimin egyre kéjesebben és akaratosabban lovagolt rajtam, nekem pedig itt lett elegem. Újra ledöntöttem és fölé tornyosultam. Erőszakosan lekaptam róla nadrágját amit elhajítottam a szoba legmesszebb sarkába, majd amint lábait engedelmesen felhúzta, ráköptem nyílására és odavezettem egyik ujjamat. Kedvesem már tudta, hogy mi következik, ezért ügyesen megtartotta lábait helyettem, én pedig benyomtam egyik ujjamat. Nem törődött a fájdalommal, vonaglott alattam, hogy még egy ujjamat rakjam belé, de akármilyen türelmetlen vagyok, nem akarok fájdalmat okozni neki. Még.

Hívogató mozdulatokkal ingereltem prosztatáját amitől hatalmasakat nyögött és egyre feljebb húzta lábait, hogy minél kényelmesebb legyen nekem. Értve a célzást már a második ujjamat helyeztem be és ugyanúgy végig gyönyörközpontját simogattam, amitől előváladéka megállíthatatlanul folyt. Nagy levegőket vettem, hogy visszafogjam magam, hiszen ha rajtam múlna már rég sírásig döngetném ezt a szépséget alattam.

- Kéremh! - szólalt meg Jimin két nyögés között.
- Kérem mi? - dörmögöm.
- Kéremh Tanárúrh, tegye belémh! - kezd el könyörögni farkamért, ami zene füleimnek. Kihúztam belőle ujjaimat, lejjebb húztam nadrágomat alsómmal együtt, majd onnan kibukkant hatalmasra duzzadt nemességem. Benedvesítettem Jimin nedveivel és bejáratához igazítva, végre belé raktam. Hatalmas nyögés hagyta el mindkettőnk ajkait, én pedig azonnal egy vehemens ütemre kapcsoltam és kegyelmet nem ismerve döngettem Kedvesemet alattam. Feje mellett támaszkodtam kezeimmel, végig Jimin arcát és reakcióit nézve élveztem szeretkezésünk minden pillanatát. Szépségem alkaromba és néha hátamba kapaszkodva tűrte ahogy átrendezem belsőségeit és egy hatalmas nyögés kíséretében hasfalára élvezett. Farkára fogva szorította ki magából az utolsó cseppeket, de én még közel sem voltam a végéhez, úgyhogy fordítottam pozíciónkon, ha már ennyire szeretett lovagolni rajtam.

Magamra ültettem, Jimin még pihegett előző orgazmusától de petyhüdten elkezdett mozogni rajtam. Mivel nekem túl lassú volt a tempója, derekára fogtam és egyszerűen ugráltatni kezdtem magamon. Jimin megkapaszkodott hátul combjaimon és ködös tekintettel nézett le rám. Végre kicsit nyeregben érezheti magát.

Elég hamar újraéledt farka, én pedig elengedtem egyik kezemmel és ütemesen verni kezdtem neki. Innentől magától mozgott, ügyesen ahogy mutattam neki és egyre hangosodó nyögései és kéjes arckifejezése miatt, már nem sokáig bírtam én sem. Rászorítottam combjára, ezt pedig célzásnak vette és egyre gyorsabban kezdett el ugrálni, majd én is gyorsítottam kezemen és fröcsögő farkát juttattam el újra a gyönyörbe. Tövig nemességemre húztam és egy orbitálisat élveztem belé. Hörögtem és morogtam a beteljesülő érzésre ami már annyira hiányzott. Elengedtem Jimint, ő pedig kihasználva az alkalmat rám zuhant és erőtlenül lihegett fülembe. Átöleltem forró testét és mélyen beszívtam illatát, szorosan fogtam, hiszen soha többet nem akarom elengedni ezt a tüneményt.

- Hiányoztál. - suttogom neki.
- Te is nekem. - motyogja, majd végre álomba zuhan.

Please, Teacher! (JiKook)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora