TANITIM

295 31 8
                                    

Kitaba başlamadan önce uyarımı yapayım. Bu kitap:
•Eşcinsellik,
•Ağır cinsellik,
•Bdsm,
•Taciz/çocuk istismarı,
•Dadykink içerir.

İyi okumalar dilerim aşklarım


Beklediğim kuyrukta sıra bir türlü bana gelmek bilmiyordu. Ve benim artık kesinlikle tuvalete gitmem gerekiyordu. Yoksa günüm bir faciayla sonlanacaktı.

Altıma kaçırmamla!

İmza günündeydim. Kitaplarına ciddi anlamda bayıldığım bir yazarın imza günüydü. Kitaplarını takma bir isimle yayınlıyordu. Yıllarca bu şekilde birçok kitap yayınladıktan sonra bir röportaj vererek adını basına duyurmuştu.

Şimdi beklediğim sıra da yazarın ilk imza günüydü. Barlas Gündoğdu...

Hafifçe yana doğru eğilerek önümde kalan sıraya baktım. Tutabilmem mümkün değildi!

Olduğum yerde dönerek, hemen arkamda duran kadına usulca seslendim. "Afedersiniz, lavaboya gitmem gerekiyor. Yerimi tutabilir misiniz?"

Kadın kafasını aşağı yukarı sallayarak hafifçe gülümsediğinde karşılık olarak geri gülümseyerek çantamı da yerde bırakarak hızlı adımlarla tuvalete yöneldim.

Kısa süre içinde geri döndüğümde direkt yerime doğru ilerledim. Yaklaşırken çantamı göremedim. Sağa sola bakınarak sırama geçtim. Sıramı emanet ettiğim kadının sanki haberi yokmuş gibi olay çıkarmasıyla ortam gerilmeye başladı.

Bir beyefendi aramıza girene dek karşılıklı olarak laf atmaya devam ettik. "Bir sorun mu var?"

İşte babacığımla böyle tanışmıştık...



Bir sonraki bölüm görüşürüz! Öptüüm🫶

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arayış(Gay) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin