Songül'ün yanından ayrılması ile elindeki poğacaya bakakaldı emin. İlk defa o çok sevdiği zeytinliyi yiyemedi.
Hayırdır inşallah Emin. Sen bunu gömerdin oğlum yesene çeyizine mi saklayacaksın zeytinliyi.
Kendi kendine konuşarak ve gülüşü güzel kadını düşünerek yoluna devam etti kahveye varmıştı ama farkında değildi.
Ağam?
Naber koçum?
Ben iyiyim ağam da sen pek iyi gözükmüyorsun bir sorun mu var?
Yok be koçum pastaneye uğradım geldim işte.
Ee yememişsin zeytinlini.
Yedik ya oğlum kör müsün
Ağam senin şimdiye onu çoktan gömmüş olman gerekirdi ki ayrıca bize almadan da gelmezdin bi sıkıntı mi var?
Yok yahu bir şey bir hanım vardı pastane de o da çok seviyormuş zeytinliyi Samette de bir tane kalmış zeytinli biz de centilmenlik olsun diye hanıma verdik işte.
He anladım ağam sen de başka bir yerden aldın tabi bunu yiyemedin.
Yok Sametin ordan bu.
Ee bir tane kaldı onu da başka biri aldı dedin ya ağam şimdi.
Kadın yarısını bana verdi.
Vıyyy
Vıy ne yaver vıy ne
Ağam kadın poğacasını senle mi paylaştı.
Evet o da çok seviyormuş zeytinliyi dedim ya benim de halimden anladı herhalde yarısını bana verdi.
Anladım ağam adı neymiş bu hanımın peki öğrenebildin mi?
Son gül .. hem sen adını ne yapacaksın lan kadının.
Yok ağam bir şey yapacağımdan değil de sana şu bayıldığın zeytinliyi yemeği unutturacak kadar ne yaptı acaba bu hanım merak ettim.
Lan yaver bas git dalacagım şimdi sana. Menengiç yap da içelim Bahadıra da seslen. Anlatacaklarım var
Tamam ağam kızma. Lan yürü git daha buradasın.
Tamam ağam uçtum.
Lan!! Adam haklı ben poğacagı yemeği unuttum kızın gülüşü dağıttı beni..
Kendine gel Emin bir kere gördüğün bir daha görmeyeceğin bir kız için sacmalama maşallah kız çok güzel gülüyor o kadar..Karakol
Songül karakola varmıştı ama uzun süre o okyanus yeşili gözler aklından çıkmamıştı.
Niye böyle hissediyordu bilmiyordu ama emin olduğu bir şey vardı o okyanus yeşili gözleri tekrar görecekti.
Günaydın arkadaşlar.
Günaydın Songül komiserim.
Ayhan müdür odasın da mi Gökçe.Odasında komiserim ama burnundan soluyor. Yanında da yeni bir savcı var istanbuldan gelmiş senin tayin meselesiyle mi alakalı acaba? Ayhan müdür gelince beni görsün dedi.
Ay inşallah Gökçe ya senelerdir yalvarıyorum adama resmen . Ama Ayhan müdür neye sinirlendi ki acaba? Benim tayin meselesine olamaz herhalde demi ?
Zannetmiyorum abla. Bu baktığınız son dosya ile alakalı herhalde. Hala bi ip ucu yok mu koca emniyet bir çeteyi çökertmedik diye esti gürledi savcı bey gelmeden önce .
Olabilir Gökçe hiç birini yakalayamadık ki ne Osman baba lakaplı adamı, ne Yakup u ne de yedi emin i.
En çok da yedi emin i merak ediyorum ha Gökçe. Adamın sadece adı var başka hiç bir bilgi yok elimiz de
Doğru diyorsun abla kimi arıyoruz onu bile bilmiyoruz .
Aynen. Neyse ben bi Ayhan müdüre bakayım sonra konuşuruz gene.Müdürüm?
Gel Songül geç savcı beyle tanış.
Merhaba komiserim ben Ahmet Pekacar adelet bakanlıgından.
Memnun oldum savcım ben de Songül Acarerk.
Memnun oldum Songül adını çok duydum. İstanbul a tayin isteme sebebini de.
Tayin isteme sebebimi bildiğinize göre kimi araştırdığımı da biliyorsunuz.
Kırdar lojistik.
Evet savcım. Anne ve babamı aldı onlar benden. Bu yaptıklarını yanlarına bırakmayacağım. Ama bunun için İstanbul da olmam gerek. Sağ olsun Ayhan müdürüm de beni salmıyor.Anladım Songül Ayhan sen den çok bahsetti kızım gibi diyor senin için.
O da benim babam sayılır savcım.
Endişeleniyor senin için.Anlıyorum savcım ama başımın çaresine baktım hep bu zamana kadar gene bakabilirim. İstanbul asayişe gitsem kırdar lojistiği daha yakından araştırabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir küçük sadgül meselesi
RomanceTesadüf diye bir şey yoktur olması gereken olur. Songül ve Sadi'nin de hayatlarının kesişmesi tesadüf değildi olması gereken oldu. Sadi yeni hayatında Songül için her şeyini veremeye hazır. Peki Songül'ü bekleyen gerçek ne? Ve bu gerçeği kimden v...