Sziasztok y/n y/l/n vagyok.A szüleim meghaltak.Elena gilbert unoka testvére és Alaric Saltzman örökbe fogadott lánya vagyok.A legjobb barátom bemutat a családjának ,de nem számítottam rá hogy teljesen megváltozik az életem.Na de menjünk a storyra.
———
- Bekah! Kiáltottam legjobb barátom nevét miközben felé futottam a folyosón. - Y/ n. kiáltotta a nevem és elkezdett felém futni.Mikor oda értünk egymáshoz, boldogan öleltük meg egymást. - Nagyon hiányoztál
Y/ n. Mosolyodott el. - te is nekem. Mondtam boldogan. - Na akkor készen álsz? Kérdezte izgatottan. - Persze nagyon várom hogy meg ismerjem a családod. Mondtam leplezettlen izgatottsággal. - Akkor mehetünk? Kérdezte.Ekkor megszólalt az iskola végét jelző csengő. -Persze. Azzal a lendülettel kifutottunk a suliból.Hál istennek Bekah háza közel van így gyorsan oda értünk. - Na kész vagy találkozni velük? Kérdezte.csak bólintottam mivel kicsit féltem.Bementünk. - Skacok, Szeretnék bemutatni valakit. Mondta Bekah miközben bevezetett egy nappali szerű szobába. Mikor körbe néztem megláttam egy fekete hajú nőt és egy barna hajú férfit egy kanapén. A fekete hajú nő a barna hajú férfihez bújva aludt. Bekah bevezetett a szobába. - hello. Köszöntem halkan mivel nem akartam felkelteni az alvó nőt. Ekkor belépett a szobába egy vörös hajú férfi.(tudom hogy sötét szőke de nem akartam át írni😁)
- sziasztok.ő itt y/n y/l/n. Mutatott rám miközben a lehető leghalkabban beszélt. - nagyon örülök y/n,Klaus Mikaelson vagyok. Köszönt a vörös hajú miközben felém nyújtotta a kezét. - Nagyon örülök Klaus. Fogadtam el a kezét. -Elijah Mikaelson . Nagyon örülök. Mutatkozott be a barna hajú. - ő itt pedig a feleségem Vivien Mikaelson. Mutatott a fekete hajú nőre.
Ekkor egy elég jóképű sötét barnás hajú fiú lépett be a szobába.
———
Az új karakterről:
Kinézet:Átváltozás:18 évesen
Életkor:130
A karaktert Stefan és Damon Salvatore húgaként képzeltem el.
———
Tudom sokáig tartott de meghoztam az első részt.remélem hogy tetszett.puszi😙
YOU ARE READING
Mikaelsonba szeretve [Kol Mikaelson x olvasó]
RomanceMit szólnál ha a legjobb barátod bátyja elkezdené csapni neked a szelet? Olvasd el hogy kiderüljön. Ui:lemon lesz benne.