22 rész.

333 18 0
                                    

Taehyung szsz.

Örültem hogy nayun hívott minket, ugyanis mióta el ment nem láttuk őt.
Yeontannak is nagyon hiányzott már.

Le ültünk a kanapéra, míg nayun csinált nekünk kávét. Nem tudom mit akarhat mondani, de remélem hogy nincs baja.

Mikor kész volt, le ült velünk szemben, és aggodó tekintetéből nem következtettem jóra, mostmár komolyan megijedtem.

Tae, amit most mondani fogok, nem minden értelemben lesz jó.
- mondja komoly fejjel.

Nayun kezdesz megijeszteni.
- mondom aggódva, jungkook pedig egyetértően bolint.

Nayun nagy levegőt vesz, és belekezd mondatába.

Mint tudod én is Kim vagyok. Én és a nővérem nevelő szülőknél nőttünk fel, volt egy öcsénk, ő nem velünk nőtt fel, és ez idáig nem is tudtunk róla semmit, De pár napja voltam a nővéremnél, és beszélgettünk. Rólad is szó került, és arról hogyan találkoztunk.
- mondja könnyes szemekkel, mire én is bekönyesedt szemekkel hallgatom őt.

Mindig is meg szeredtem volna őt találni, meg ismerni, és most sikerült is. Taehyung, tudod az én testvéremet is így hivják. Én nem voltam biztos benne, de mikor a nővérem alá támasztotta, nem bírtam meg állni és pont ezért hivtalak ide.
- mondja könnytől csillogó szemekkel.

Mit akarsz ezzel mondani?
- kérdi kook.

Azt hogy taehyung a mi testvérünk.
- néz rám -
Te vagy az akit mindig kerestem, és tudom hihetetlennek tűnik, nekem is annak tünt, ezért ha nem hiszed el meg értem, de csináltathatunk egy DNS tesztet, hogy megbizonyosodj róla.
- a végén már nem bírja és el sírja magát, én is így teszek, kook pedig csak meredten bámul.

Valóban hihetetlen az egész, megint csalódtam a saját anyámban, egész életemben hazudott nekem, nem mondott semmit, és én hüje pedig abban a tudatban éltem hogy jungkook a féltestvérem.

A gondolatra fejbe csaptam magam, és felröhögtem. Nayun és jungkook csak néztek, hogy mégis mit müvelek.

Most el megyek.
- mondom meredten bámulva, és ki sétálok a házból.

Nem tudtam hová menjek, csak mentem amerre vitt a lábam. Nem tudtam mit tegyek, fáj a szívem, mert nem tudtam mi értelme volt annak hogy anyám hazudott nekem.
El szakított az igazi testvéreimtől, akikről azt sem tudtam hogy léteznek. Abban a tudatban hagyott hogy kook a tesóm és ezért is nem akarta hogy együtt legyünk.

Egyszer csak Jin háza előtt találtam magam, be csöngedtem hozzá, és pár másodperc múlva már nyílt is az ajtó.
Hirtelen mindtha csak békére találtam volna, zokogva bujtam jinhez, aki aggódva húzott magához közelebb.

Mi történt tae?
- kérdezi behuzva a házba.

Le ültünk a kanapéra, és elejétől a végéig mindent el meséltem.

Örülök neki hogy minden kiderült, de fáj a szívem amiért anyám megint átvert.
- hajtom le a fejem, be fejezve a mesélést.

Tudom hogy nagyon rossz, ezért is sajnálom hogy egy ilyen anya mellett kellet felnőjél, de mostmár itt vagyunk neked mi, én és namjoon mindenben támogatunk téged. Tedd félre a fájdalmad, és ismerd meg a testvéreid, hiszen ez mégis fontosabb mint az hogy anyád megint hazudott.
- mosolyog rám.

Igazad van Jin hyung, köszönöm.
- szorosan meg ölelem őt.

Nincs mit, ez csak természetes taetae.
- ölel vissza.

Még egy picit maradtam, ezután elindultam haza, út közben pedig fel hívtam nayunt hogy holnap szeretnék vele találkozni. Ezután kookiet is fel hívtam hogy ne aggódjon értem, és hogy nem soká othon leszek.

Haza érve le dobom a cipőt, és elindulok az emeletre ahol jelenleg párom is tartózkodik. Be léptem a szobába és oda mentem jungkookhoz, aki az ágyon feküdt és rá ugrottam.

Szia szerelmem.
- csokolok a szájára.

Tudod hogy mennyire aggódtam érted?
- fordít rajtunk, és mostmár felettem tornyosul. -
Azt hittem valami bajod esett, máskor ne csinálj ilyent, jó?
- csókol meg most ő.

Rendben.
- válok el tőle.

Meg beszéltünk mindent, azt is hogy nem kell amerikába mennünk mert nem érdekel hogy kik bántottak engem, csak az érdekel hogy kookienak ne essen baja, ezért ő nem megy, de pár emberét el küldi, amibe nem igen volt beleszólásom. Holnap mind a ketten el megyünk nayunhoz, mert nem akar egyedül hagyni. Hát nem egy álom pasi?
De most komolyan, mindenben segít amiben csak tud. Apám halála után azt hittem nem lesz olyan ember aki örömet hoz a mindennapjaimba, de még is lett egy, és nem is akárki.

El megyek fürdeni, aztán nézhetnénk valami filmet.
- mondom kooknak.

Rendben de én is megyek veled.
- áll fel az ágyból.

De akkor abból nem fürdés lessz.
- mondom hisztizve.

Megigérem hogy nem fogok hozzád nyúlni egy ujjal sem.
- teszi melkasára az egyik kezét a másikat pedig fel emeli.

Rendben legyen, de ne merj átverni.
- mondom össze szűkitett szemekkel, és mind a ketten elindulunk a fűrdőbe.

Le veszem magamról a ruháimat, amit jungkook nyálcsorgatva figyelt, és mielőtt fel falt volna, be mentem a kabinba. Nem sokkal később már ő is be jön, és derekamnál fogva, közelebb húz magához.

Ne már kook, megigérted.
- fordulok vele szembe, és kezemet a nyakába teszem.

Hazug ember vagyok cicám, és ahogy látom neked sincs ellenedre.
- el ereszt egy félmosolyt, és fenekemre simít mind a két kezével, majd jó erősen bele is markol.

Ahh..
- szalad ki ajkaim közül egy halk nyőgés.

Gyerünk bébi, hallani akarom a gyönyörű hangod.
- mondja elmélyitve a hangját, és tovább markolássza fenekem, nyakamat pedig el kezdi csokolgatni.

Egyre hangosabban nyögök, amit ő nagyon élvez, és tovább kényeztet.
Egyáltalán nem durva, amit nagyon szeretek benne, sokkal inkább szenvedélyes és érzékeny érintése van.

Az aktus után, tényleg le fürödtünk, és utána le feküdtünk hogy nézzünk valami filmet, viszont az összebujás nehezen ment, ugyanis drága kiskutyám ma bújos kedvében volt, szóval közöttünk talált magának helyet.

Jungkook nem volt megelégedve az ötlettel, ezért yeontant melkasára tette, negem pedig közelebb húzott magához, így mostmár elindította a filmet.

A film közepén szemhéjam feladta a harcot, és szép lassan le csukodtak, hogy álomba merítsenek engem.


_____________________________________

Sziasztok!

Itt a 22 rész, tudom sokat kellett várni. Ez után már csak egy rész és vége a sorinak.

Ha netalán új olvasó vagy, kérlek tekintsd meg a másik kettő könyvem is.

Köszönöm hogy el olvastad. 😌

 A testvérem a szerelmem?- Vkook, taekook. BEFEJEZETT! Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang