Bu bölümü Melikeşahin isimli azgın bir kadın için yazıyorum özel sipariştir. Kendisini azdırıp suyunu akıtabilirsem ne mutlu bana. Şimdi bana yazmamı istediği hikayeyi anlatıyorum.
Yukarıda gördüğünüz resimdeki adam Melikeye uyurken yaklaşıp onun tepesine çökmüş bir zengin iş adamı altında zevkten inleyen ise tabi ki Melike.. Şimdi merak ediyorsunuz değil mi bu çok zengin adamı melike nasıl yatağa attı. Şimdi erkekler itiraz edecek adam bu kızı baya baya beceriyor yani şu açıdan bakarsanız adam kıza sikini sokuyor ve zevk alcak sonrada defolup gidecek. Bu hikaye öyle değil. Ben kadın olarak bunun cevabını net biliyorum ama bazı mal erkeklere anlatayım. Evet zontaların dediği gibi adam Melike'yi bağırta bağırta sikti diyelim ama seksten sonra olanlar önemli burda. Kız akıllı adamdan pırlantasını aldı birde adamı vidoaya çekti. Bu zengin adamın adı Şahin yani Melike Şahin'i sikinden yakaladı hemde hiç bir şey yapmadan. Kadın da güzellik var sütun gibi bacaklar ve taş gibi göğüsler vücut yerinde mermer gibi kız ama biraz arsız. Kadınsan erkeğe ilk görüşte vermeyeceksin. Onu öyle bir kıvrandıracaksın ki bir iki sene peşinde koşacak. Unutmayın erkekler ilk önce seksin peşinde koşar ilk amaçları birini becerip gitmektir. Ama sapredip vermezsen hele güzelsen de sana bir sene içinde aşık olur işte o zaman amcığını dayayacaksın ona zarar gelmez. Melike'de öyle yaptı ama kendini emniyete almak içinde adamın her pozisyonda gizlice videosunu kaydetti. O kadar şehvetli sevişiyorlardıki melike adamın dudaklarını resmen yerken ona göğüslerini sunuyordu ve asla bir saatten önce amcığına onun daş gibi olmuş yarağını almıyordu. adam göğüslerini yalıyor emiyor okşuyorken melikede onun kalçalarını sıkıyordu erkekler bundan hoşlanır. Sonra amcığını yalatıp orgazm oluyordu. Adam sikişe tam geçmeden ondan pahalı hediye istemeyi de ihmal etmiyordu. Bunla küvete girip sabunlu bile seks yaptılar. duşta da. Duşta arkasını dönüp götünü adama dayar ama arkadan onu becermesine asla izin vermezdi. Göğüslerini ve amcığını okşatarak zevk alırdı. Zavallı adam onu sikmek uğruna melike'ye saatlerce masaj yapıp onu üstüne yıkardı. Melike saksoson yapardı ama kısa sadece iyi yıkanmış ve daş gibi olmuş yarağa bir iki sorar sonra adamın dudaklarına yapışıp bacaklarını onun beline sararak kendini siktirirdi o kadar. Adam evli üç çocuklu bu ilişki ortaya çıksa asıl yarağı o yiyecek. Ava giderken avlanmış yani. Birde melikenin amı çok güzel işte bu yüzden hep oradan bahsediyorum sıcacık aynı benim amım gibi yanandan. Bu satırları hem yazıyor hem mastürbasyon yapıyorum. Erkek arkadaşım bir aydır italya'da beni düzen yok azdım valla şu an bir elim amcığımı okşuyor diğer elim yazıyor. elimde olsa daş gibi göğsümü yalayacağım. Neyse Melike'ye gelelim o adama ayak parmağından yukarı amına ordan göbeğine göğüslerine dudaklarıba boynuna kadar bu Şahin'e yalatıp durur. Ama adam temiz ve yıkanmış olmak şartıyla aynısını adama yapar sonrada onun yarrağı üzerine oturup üstünde at gibi zıplarken adama kalçalarını ve göğüslerini okşatır. Şimdi söyleyin bakalım erkek milleti Melike mi Ada mı sikiyor adam mı Melike'yi sikiyor.