Sasuke'yle aramda geçen kısa mesajlaşmadan sonra hazırlanmaya başlamıştım.Aslında bu gün dışarı çıkasım yoktu fakat kendimi zorunlu hissetmiştim.Üstüme bir kaç şey geçirdikten sonra(bölüm sonu fotoğraf)ufak bir makyaj yapmaya karar verdim.
Gerçi makyaj demeye bin şahit isterdi ama önemi yoktu.Daha sonra saçımı düzelttim.Çantama cüzdan,kulaklık v.b şeyler aldıktan sonra bir şeyler karaladığım defterimi aldım.Yaklaşık yarım saat geçtiğini fark ettiğimde ayakkabılarımı giyip aşağı indim.
Biraz bakıldığında Sasuke'nin az ötedeki bankta oturduğunu gördüm.Yavaşca yanına yaklaştım.Çok geçmeden beni fark etti ve telefonunu cebine koydu.Yüzüne yerleştirdiği gülümsemeyle ayağa kalktı.
"Nereye gitmek istersin?" diye sordu.Biraz düşündükten sonra "Sahile gidelim mi?" diye sordum.Kafasıyla beni onaylayarak koluma girdi."Kahve almak ister misin?" diye sorduğunda bu sefer ben kafamı sallayarak onu onayladım.
Starbucks'a geldiğimizde ben Karamelli Frappuccino alırken o Iced Latte aldı.Hesabı ödemek için cüzdanımı çıkartırken Sasuke'nin çoktan hesabı ödediğini gördüm.
"Ben ödeyecektim ama."
"Olmaz öyle,karizmam çizilir."
"Öyle mi?Gidiyorum lan ben." diyip adımlarımı hızlandırırken Sasuke'yi arkamda bıraktım.
"Ya bi dur,şaka yaptım." derken tekrar koluma girdi.Sahile geldiğimizde denize yakın bir kısma oturduk.Kafamı Sasuke'nin omzuna doğru yaslarken kahvemi içiyor,aynı zamanda denizi izliyordum.
"Sasuke."
"Hm."
"Nasıl bu kadar hızlı yakınlaştık?"
"Aslında bunu sana söylemeyecektim ama Naruto'dan biraz hakkında bilgi almış olabilirim.Ve açıkçası beni kendine çekiyorsun" derken yüzünü başka bir taraf çevirdi.Şaşkınlığım sesime yansarken "Ne kadarını?" diye sordum.
"En sevdiğin yazar,en sevdiğin anime,en sevdiğin şarkıcı falan gibi şeyler."
"Çok tatlısın ama." derken Sasuke'nin yüzünü kendime çevirip yanaklarını sıktım.Yanaklarının allaştığını görebiliyordum.
"Sende belki biraz beni kendine çekiyor olabilirsin." dedim.Sasuke'nin yüzünü bir sırıtış kapladığında bitmiş olan kahvesini yanına koydu.Ben ne yaptığını anlayamadan kucağıma uzandı.
"Saçlarımı okşar mısın?" diye sorduğunda ellerimi saçlarına attım ve okşamaga başladım.Sasuke ağzından ara sıra mırıltılar çıkarıyorken aralarda ben de kıkırdadım.
"Kızlar sana bir şey sordu mu dün hakkında?"
diye sordu Sasuke.Sorusunun ardından ağzım kızların engellerin açmadığımı hatırlamamla açıldı."Engellerini kaldırmayı unuttum.Sanırım Hinata ve Sakura'yı da engellemiş olabilirim." dedim.Sasuke kahkahaların arasında "Salak" derken saçını çektim.
"Sus,giderim bak." dememle Sasuke kahkahaların bir son verdi.Sasuke'nin telefonuna Naruto'dan mesaj gelmişti.
"Nolmuş?"
"Otel 50. yılını kutluyormuş,bu akşam parti benzeri bir şey varmış.Gider miyiz?"
"Gideriz.Kavalyem olursan."
Sasuke duyduklarına inanmamış gibi "Ne dedin?" dedi.
"Diyorum ki,kavalyem olursan gideriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong suitcase ❀ uchiha sasuke
Fanfiction-BUNLAR BENIM EŞYALARIM DEĞİL Kİ AMK ❗CRINGE❗ lutfen okumayin kaldirmaya kiyamiyorum