Chiasát apja megint elkísérte az akadémiára, vagy azért mert nem bízott benne, talán elkóvályog, vagy azért, mert féltette.
Amikor odaértek, Chiasa megölelte apja lábát, aztán mosolyogva, indegetve futott be az épületbe.
Az osztályba szintén mosolyogva érkezett meg, és futott el Narutoék mellett, egyenesen Shikamaruhoz.
-Shikamaruuuu!!!!
-Áh, hát itt vagy. Miért kell neked mindig utoljára beérni?
-Mert.
-Jó, akkor... nem akarsz ide ülni hozzánk? Van mellettünk egy hely.
-De... Ideülök, csak akkor közel vagyunk hozzájuk. -nézett rá Chiasa Narutoékra.
-Ne félj. Naruto rendes, csak agyilag... egy kő szintjén áll. Bízz bennem.
-És a fekete fiú?
-Hát, róla még nem alkottam véleményt, mert nem ismerem annyira.
-Rendben. Mindegy. Akkor ideülök a szélére jó?
-Nekem jó.-mondta Shikamaru a maga flegma stílusával, és leült középre, Choji meg a másik szélére.
Ekkor valaki orrabukott Chiasa mellett.
A kislány hatalmas nevetésben tört ki, aztán Shikamaru hátulról befogta a száját.
-Hééjjj, kussolj már! Ez bunkóság.
Chiasa lerázta magáról Shikamarut.
-Jólvan na! -törölgette a könnyeit Chiasa.
A fiú feltápászkodott.
Chiasa kissé elhűlt, amikor látta, hogy a fiú egy fejjel magasabb nála.
-Te rajtam nevettél!?
-Nem....
-Akkor?
-Csak megsajnáltam a földet, hogy egy ilyennel csókolózott mint te. -nevetett fel újra.
-Verekedni akarsz!?
-Te egy lánnyal?
-Ninják vagyunk nem? Tök mindegy. -mondta a fiú, kezeit fenyegetően felemelve.
-Én benne vagyok. -mondta Chiasa elkomolyodva.
A fiú elmosolyodott. Tetszett neki a lány bátorsága, ökleit leengedte, és kezetnyújtott Chiának.
-Hogy hívnak kislány?
-Nagyjából egyidősek vagyunk, nem gondolod? De elnézem. Omoe Chiasa. És te, kisfiú?
A fiú kissé meghökkent az Omoe név hallatára, láthatóan zavarban volt, aztán lélekjelenléte visszatért, és újra laza és vagány stílusában válaszolt.
-Kisfiú he? -nevetett, aztán folytatta-
A nevem Kayama Jin. Örülök, hogy megismertelek.
-Én nem.
-Naaa!
-Oké, akkor kicsit.
-Rendben Chiasa. Találkozunk a kunai órán. -mosolygott, aztán távozott.
-Haaah, fárasztó egy fiú ez. -mondta Shikamaru, amikor visszaült a székére.
-Szerintem jófej. -mondta Chiasa.
Ezután mindketten Chojira néztek, talán ő is hozzáfűz valamit, de Choji csak nassolt, szokásaihoz híven.
-Mivan? -mondta teli szájjal.
-Éppen arról van szó, ki mit gondol Jinről.
-Nem az én stílusom. Nem barátkoznék ilyennel.
-De miért? Mi rosszat tett? -védte Chiasa, maga sem tudta miért.
A két fiú ránézett, aztán Shikamaru nagy grimasszal megjegyezte.
-Hoppá, hoppá. Valaki szerelmes?
-Mi?! Nem! Mint már mondtam, a szerelem hülyeség. Csak kockára teszed magad. Egyszer úgyis összetöri a szívedet a másik. Vagy azért, mert elhagy, vagy azért mert egyszer mindenki meghal... és akkor majd ott állsz, mert elvesztetted azt, akit a legjobban szerettél. Én nem akarok ilyenbe keveredni. -mondta durván, ezzel le is zárva a szerelem témát.
-Hát, neked aztán megvan a véleményed mindenről. -mondta Shikamaru, amikor észrevette, hogy Iruka sensei besétál az osztályba.
A diákok leültek, és lassan elhalgatott az osztály.
-Sziasztok gyerekek! Mint tudjátok, ma megismerkedtek a kunaival. Mindenki tudja mi az, ugye?
Igen tudom. Azt kóstoltam meg még akkor régen a boltban. -gondolta Chiasa. Senki sem jelentkezett, hogy nem tudná, ezért Iruka sensei elkezdte kiterelgetni őket az udvarra.
Három nagy farönk előtt álltak meg, amelyekre céltáblák voltak festve.
-Na most! Beálltok három sorba, minden sor egy-egy farönk felé nézve! Ki kezdje... mondjuk Chiasa! Állj be ide a szélső farönkhöz! Aztán Sasuke! -amikor a második sor kezdője is megvolt, vagyis az Uchiha, Naruto automatikusan beállt a harmadik, vagyis a másik szélső farönkhöz, hogy megmutassa Sasukénak, ki a főnök.
Ezek után egész érdekesen alakult a helyzet, mert szinte az összes lány azonnal beözömlött Sasuke mögé, Chiasa mögött Shikamaru, Choji álltak, természetesen Jin is megérkezett, meg még egy-két fiú. Naruto mögé is csak egy-ketten álltak, mind fiú.
-Hát, szerintem annyi a hármas csapatoknak. -súgta Shikamaru.
-Még lehet hogy lesz. -súgta vissza Chiasa.
-Állj! Ez így nem jó! Akkor én osztom a sorokat.
Ezután nagyjából egyenletesen voltak beosztva.
-És most. Megmutatom, hogyan kell eldobni. -mondta, és ezek után percekig csak magyarázott, amíg mindenki tisztában nem volt, a hajítás mozdulatával és technikájával.
-Dobok egyet, rendben? -mondta Iruka sensei, amikor elhajította a kunait, ami természetesen a céltábla középpontjánál szúródott bele a fába.
-Na majd most meglátjuk, milyen béna vagy ebben. - súgta Jin Chiasa fülébe. Aztán gúnyos mosollyal az arcán, visszaállt a helyére.
-Jin?! Mit csinálsz? -szólította fel Iruka sensei.
-Én? Semmit.
-Ne hazudj, láttam hogy Chiasa kisasszonnyal beszélgettél. -mondta Iruka sensei, és szeme szigorúan szegeződött Chiasára is.
A kislány éppen tiltakozni akart, amikor Iruka sensei megelőzte.
-Hát akkor lássuk! Gyere Jin! Kezdd te! Ha már ennyire tudsz mindent, hogy nem figyelsz, amikor beszélek! -mondta Iruka sensei, és Jin kezébe nyomta az egyik kunait.
-Na? Gyerünk!
Jin tekintete a mosolygó Chiasára tévedt, aztán vissza a célra.
Minden erejéből nekihajította a kunait, ami éppenhogycsak súrolta a farönköt, aztán elszállt mellette.
Chiasa próbált hangtalanul nevetni, ami olyan jól sikerült, hogy kiküldték, had dobja a másodikat.
Chiasa habozott, mert semmi kedve sem volt mindenki előtt lejáratni magát, meg persze a clanját.
-Majd én dobom a másodikat. -jelentette ki Sasuke.
-Rendben. Akkor dobd!
Sasuke elhajította a fegyvert, ami majdnem a céltábla közepébe fúródott.
Sasuke hatalmas tapsot kapott.
-Ügyes Sasuke. Na, de most visszatérünk rád Chiasa. Lássuk! Mit tudsz?
Erről semmit. Vagy mégis? Egyszer néztem ahogy apa gyakorolja. Nem sokra emlékszem belőle, meg.... az Omoe clannak kissé más fajta kunaija van.... nem hiszem hogy menni fog... de talán, hogyha leutánzom apa mozdulatait, legalábbis amire emlékszem, akkor elvileg mennie kell. -gondolta Chiasa, aztán apja mozgását másolva, elhajította a kunait. Hihetetlen, de a kunai a céltábla közepéhez pattant, de a dobás nem volt elég erős, ezért a kunai nem állt bele a fába, szépen leesett a földre.
Pár másodpercig csend volt.
-Nem egészen úgy dobtad, ahogy elmagyarázram, de jó volt, csak erősebben kell dobni. Ez valami saját dobás technika? -kérdezte Iruka sensei kérdően nézve Chiasát.
-Hát.... az....öhh... az apám dobta így...
-Áááh, értem. De, azért itt próbáld úgy dobni mint mi, rendben? -mosolygott a sensei.
Chiasa beállt a sor végére, Jin társaságába.
-Naaa? Csak nem gyengék vagyunk?
-Mit beszélsz!? Te el sem találtad a farönköt, ne szórakozz velem! -üvöltött rá a kislány, aztán a feltűnt nekik, hogy pont mindenki elhalgatott, és hangos volt Chiasa üvöltése.
-Csönd legyen ott hátul!
A kislány ártatlanul mosolygott Iruka senseire, mintha ő meg sem szólalt volna.
-Nesze!!!! -kiáltotta Naruto, amikor teljes elrőből, és pörgésből, ami egyébként nagy hiba, dobta el a kunait, ami természetesen a pörgés következtében teljesen más irányba repült, egyenesen Iruka sensei felé.
Mivel a sensei éppen szúrós tekintetével nézte Chiasát, eszébe sem jutott, hogy egy kunai trafálhatja el.
A rózsaszín hajú lány észlelte a közelgő veszéjt, és sikítozni kezdett.
-Sensei!!!!!! Vigyázzoooooon!!!! -de egy kicsit késő volt már.
De, a kunai megállt Iruka sensei előtt.
Senki sem tudta mi történik, hiszen kunai pár másodpercig lebegett Iruka sensei előtt, aztán a földre zuhant.
-Heh...? -nyögte Iruka sensei, aztán szeme rémülten fürkészte végig a gyerekeket. Leghátul, megakadt a szeme Chiasán, akinek a szürkés kék haja lebegett, komoly arccal meredt a kunaira, közben szeme sárgán villogott, aztán haja lassan visszaereszkedik, szeme lassan lecsukódik, aztán eldől mint egy fa.
Iruka senseinek kellett pár másodperc, hogy felfogja a történteket, aztán Chiasához futott.
Legugolt mellé, és ébresztgetni kezdte.
Jin is csak állt, és meredt a lány sápadt arcára. Nem tudta felfogni mi történhetett.
Miért állt meg a kunai?! Ez Chiasa műve? De... hogyan...? -gondolkodott Jin, amikor Chiasa kinyitotta a szemét. Felült és körbenézett.
Mindenhonnan rémült tekintetek meredtek rá.
-Ez mi volt, Chiasa...? -nyögte Jin halkan.
-Micsoda?
-Megállítottál egy kunait a levegőben. -mondta neki Iruka sensei halkan.
A kislánynak most tűnt fel, hogy Iruka sensei ölében ül.
-Heh?! Mi történt!?
-Eldőltél, mint egy fa. -világosította fel egyszerűen Shikamaru.
-Mire emlékszel? -kérdezte Iruka sensei.
-Hát, leüvöltöttem Jint, aztán.... láttam hogy repül a kunai, amitől megijedtem.... talán eltalálja a senseit, onnantól nem tudom.
-Megijedtél... -gondolkodott Iruka sensei, aztán fekapta a fejét, de nem mondott semmit a gyerekeknek, hívott egy helyettesítő senseit, Chiasát meg kézen fogva, elvezette magával._______________________________________
Sziasztok!
Tudom, ez a rész nem lett a leghosszabb, de igazából ez volt a célom, mert innentől nem tervezek nagyon hosszú részeket írni, ha nincs ellenetekre. Tudom érdekes Chiasa új úgymond... "képessége", de a következő részekben majd jobban kifejtem, vagyis kiderül mi vagy ki okozta ezt.
Továbbra is bíztatlak benneteket a commentelésre, bár az előző részre kaptam két commentet, amit nagyon köszönök!!!♡
(Véleményeket, vagy kritikát is örömmel elfogadok. Talán a ti segítségetekkel tudok javítani valamin.)
Remélem tetszett a rész.
Köszi hogy végigolvastad!♡♡♡
YOU ARE READING
Naruto Love Story
RomanceSziasztok! Új könyv: Naruto story + oc Szerelmi történet. Oc: Omoe Chiasa. Remélem tetszeni fog!