18

1.6K 120 15
                                    

Selamlarrr...🤍

Ben geldimmm..😺

Bu biraz daha geçiş bölümü oldu canlar...

Sonraki bölüm pişman bir Namu okuyacaksınız..🤭

İyi okumalar.. 🥰

----------------------🌺-------------------

Jungkook'un Ağzından

Gözlerimi açtığımda Lisa ve Yoongi'nin evindeydim.

"Ne oldu bana?"

"İnanmayacaksın ama yine alfanın kollarına bayılmışsın."dedi Yoongi.

"O nerede?"

"Onu istiyor musun da?"

"Evet Yoongi hyung.Onu istiyorum.Nerede?Ben bu haldeyken gitmez ki o.Gitmez değil mi?"

"Gitmem bebeğim.Sana sakinleşmen için papatya çayı yaptım."dedi önüme bir kupa ve atıştırmalık koyarken.Onu kolundan tutup yanıma çektim ve sarıldım.

"Sen de beni bırakıp gittin sandım Taehyung."dedim ona sıkıca sarılıp.

"Sakin ol bebeğim.Niye seni bırakayım ki?Hem de kollarımda baygın haldeyken."dedi.Biraz geri çekilince saçımı okşayıp gülümseyerek yüzüme baktı.

"Daha iyi misin şimdi?"dediğinde olumlu anlamda kafamı salladım.

"Oooo çok pardon çok pardon gidiyorum."diyen sesle sese döndük.Jimin telaşlı şekilde elindeki iki kupayı sehpaya koymaya çalışıyordu.Bu sırada ayağı olmayan bir şeye (?) takılınca Yoongi hyungun kucağına düştü.Yoongi hyung da bunu bekliyor gibi beline sarıldı iyice Jimin'in.İstese bile kalkamayacak kadar sıktığını ben buradan görebiliyordum.

"Yoongi hyung beni bırakmayacak mısın?"

"Niye bırakayım ki Jimin?"

"Kucağında bacağını ağrıttığım için belki?"

"Sen bana sadece şifa olursun Ayrıca ağrıtamazsın çünkü miniciksin."

"Aslında bu ara kilo almıştım hyung."dedi Jimin dudaklarını büzüp kafasını öne eğerken.

"Hmm o zaman biraz daha almaya ne dersin?"

"Ama hyung o zaman yanaklarım çok tombik oluyor."dedi.

"Ne güzel işte.Hem sen her halinle güzelsin ki."dediğinde Jimin istemsizce mutlu feromonlar salgılamıştı.Yoongi hyung o mahcup olmasın diye fark etmeden onun feromonlarını baskılamak için feromon salgıladı.

"Hyung çok keyifsiz olduğun için ikimize kahve yapmıştım.Yani Lisa'ya sordum da içmeyecekmiş.Taehyung ve Kookie de papatya çayı içecekler ya ondan ikimize yaptım yani ama sana sormadan yaptığım için eğer içmek istemezsen anlarım ama kafanı toplarsın diye düşündüğüm için yaptım çünkü bence işe yarayacak."diye bıdır bıdır konuşurken Yoongi hyung onun lafını kahkahasıyla kesti ve teşekkür etti.

Jimin'i yanına oturttu ve kahve kupasından birini eline aldı.Aklıma takılan şey ile birden kaşlarımı çattım.

"Lisa nerede hyung?O da gelsin konuşalım.Ayrıca Jin hyung yok mu?"dedim birden.

Silence Of The Wolves | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin