{Глава перша}

135 10 2
                                    

Почалося все червневого ранку. Знаменитий Гаррі Поттер з аристократичної сім'ї щойно святкував своє повноліття. Вирішивши прогулятися, він попрямував до лісу.

В той же ж час у лісі.
Юна дівчина гуляючи по лісу, знаходила квіти та збирала їх.
Почувши, кроки вона злякалася і почала бігти до глибини лісу.
Вона бігла до озера. Озеро було дуже глибоке.
Дівчина не розрахувавши свої сили, пірнула у воду. Через декілька хвилин вона зрозуміла що не може винирнути з води. Вона починає бризкати воду руками, щоб хтось її помітив, але нікого поруч не було.
Починає важко дихати. Темніти в очах.
Темрява.

Через деякий час, вона розплющила очі і побачила людину, яка на руках виносить її з озера.
- Хто ти? - запитала дівчина.
- Не важливо, я тобі допоможу) - відповів хлопець.
Перед нею стояв високий, стрункий парубок. З чорним волоссям, як вугілля та зеленими очима, неначе смарагди.
Дівчина вже сиділа на березі озера. Хлопець надягнув на неї свій піджак (плащ).
- Все ж таки, мені цікаво, що ти тут робила, тим паче в озері, - запитав хлопець.
- Злякалася кроків. Бігла куди очі дивилися, - відповіла дівчина.
- Що у тебе з вухами? - запитав здивовано хлопець.
Дівчина заховала вуха і сказала:
- Не важливо, тобі це знати не обов'язково.
Хлопець наполегливо дивився на дівчину.
- Добре, справа у тому, що я ельф, - відповіла дівчина.
- Вау.. Я вперше в житті бачу справжнього ельфа, а їх, що ще не всіх знищили? - сказав хлопець.
- Залишилася тільки я, і декілька моїх подруг, - сказала сумно дівчина.
Вона прекрасно розуміла, що цей хлопець може розказати про неї кому завгодно. І вона врешті-решт, побачить смерть.
- Не хвилюйся, я нікому не розкажу, - заспокоїв її хлопець. - Доречі, як тебе звуть?
- Т/і, а тебе?) - з усмішкою на обличчі сказала дівчина.
- Гаррі, Гаррі Поттер) - усміхаючись у відповідь сказав хлопець.

{🍀Лісова пісня🌿} Where stories live. Discover now