It could be worse.

157 15 65
                                    

tw/cw: angst, unrequited love, kind of gore? only describing, dottore's really mean.

Happy Valentine's Day!!

•                •

    Dzień wcześniej Bankier zdecydował się na wzięcie wolnego w celu zorganizowania swojego pokoju na rzecz teraźniejszego wieczoru.
    Kupił wino z dobrego rocznika, czekoladki z ostro-słodkim nadzieniem oraz był w trakcie przygotowywania posiłku na spotkanie, którego co prawda Doktor sie nie spodziewał, ale Pantalone miał zamiar oczywiście zaprosić go na ostatnią chwilę, mając nadzieję na wyjątkowy wieczór.

Westchnął dostrzegając jak pokój prezentował się w ciemnofioletowych barwach z odrobiną brudnej czerwieni. Wyglądało to wręcz idealnie, jak na jego wyrafinowane gusta.

Tak dopiero w tym momencie mógł stwierdzić, że jest idealnie, wszystko całościowo prezentowało sie jak połączenie gust Ciemnowłosego Bankiera oraz Niebieskowłosego Doktora, był pewien, iż trafił dobrze.

Nakładając na swoje dłonie ciemnofioletowe rękawiczki podszedł do lustra myśląc teraz nad zmianą swojego wizerunku na dzisiejszy wieczór, w końcu na tak wyjątkową okazje musi prezentować się jeszcze schludniej niż zwykle.
    Po chwili przemyśleń na temat własnego ubioru mężczyzna zdecydował się na ciemnogranatowy golf ze srebrnymi zdobieniami na kolnierzyku, garniturowe spodnie opinające się na udach, a luźniejsze przy samych łydkach.
Na samą górę założył również szal leżący na ramionach oraz naszyjnik w pawie oka.

Końcowo wybrał jedne z mocniejszy perfum jakie posiadał chcąc wyraźnie dać do zrozumienia o powadze całego wydarzenia, takie już było przyzwyczajenie bankiera.

Po raz ostatni przejrzał się w lustrze, dostrzegając to, że faktycznie bardzo dobrze dzisiaj wyglądał.

Wiedział, iż Niebieskowłosy mężczyzna będzie jak zwykle zajęty w swoim laboratorium odcinając się od całego otoczenia wokół niego, nawet jeżeli by sie do tego nie przyznawał.

Posprzątał biurko, pochował ubrania, które do niedawna miał na sobie, będąc gotowy żeby wyjść ze swojego prywatnego pokoju udając się jeszcze po pare rad... do bardziej zorientowanych w tych sprawach osób.
    Mowa tutaj o kobietach, oczywiście Jedenasty Zwiastun wiele razy chwalił się swoimi doświadczeniami, ale sam Regrator posiadał godność człowieka i nie zamierzał zniżać sie do poziomu kogoś takiego.

W międzyczasie Doktor znajdujący się jak zwykle w swoim laboratorium, przegonił jednego z młodszych klonów nie chcąc by ten zawadzał w jego pracy. Omega po wysłaniu do Sumeru dalej nie wrócił, a on za pomocą drugiego pomocnego sobie segmentu musiał zająć się wszystkim.
  Omega był dla niego jak prawa ręka, w swoim kwiecie wieku zajmował się już każdym zadaniem jakie Prime mu powierzał, a był jednym z pierwszych klonów, tym doskonałym.

Wielokrotnie to pokazywał, instruując resztą niczym oficer.

Prime pracował obecnie nad jednym z ważniejszych eksperymentów, który powierzył mu Pierro. Oh jak on próbował się pokazać głównemu dowódcy, wykonywał każde zadanie niczym Omega. Nie ubliżając już sobie, jeżeli chciał zyskać musiał coś robić w te strone.

Owy eksperyment obejmował głównie zakres biologii jak i chemii. Głównym efektem końcowym miało być ulepszenie wojsk Fatui, ostatni zakwalifikowani nie byli w stanie przejść samego treningu zapewnionego przez Arlecchino, a co dopiero działanie w terenie.
Dlatego też Dottore pracował nad para-narkotykiem mającym na celu wzmocnienie na obrażenia czy warunki pogodowe żołnierzy Fatui.

W tym celu oczywiście potrzebował obiektu testowego, którym stał się jeden z żołnierzy poległy w walce z Sępem znajdującym sie w Sumeru, doprawdy wstydliwa śmierć.. zostanie zadziobanym, a potem zjedzonym przez głodne stworzenie.
Sama myśl Doktora na temat tego zdarzenia wywoływała uśmiech na jego twarzy, wręcz żałosne.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 07, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Happy Valentine's | Panttore oneshot | genshin impactOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz