Χωρίς λόγο

1.2K 19 6
                                    

Η περιέργεια του Αχιλλέα . Προσπαθούσε να δει τι είχε πάθει η κοπέλα του . Πάντα ήταν καλά μεταξύ τους και τα πήγαιναν τέλεια στην σχέση τους . Ο Αχιλλέας δεν είχε καμία αμφιβολία και πάντα ήταν ορεξάτος και χαρούμενος μαζί της . Μερικές φορές δεν ήταν τόσο καλά αλλά εκείνη τον έκανε να γίνετε πάντα καλύτερα . Όμως αυτό δεν κράτησε πολύ . Μετά από πολύ καιρό αφότου εκείνη ξεκίνησε να έχει αυτήν την περίεργη συμπεριφορά ο Αχιλλέας το κατάλαβε απευθείας και την ρωτούσε συνέχεια αν είναι καλά , ενώ εκεί του απαντούσε με ένα ξερό δεν ξέρω τι έχω . Ο Αχιλλέας δεν μπορούσε να καταλάβει τι γινόταν . Πως γίνεται τόσο καιρό να είναι όλα καλά και ξαφνικά να συμβαίνει κάτι τέτοιο . Του φαινόταν παράξενο όλο αυτό γιατί εκείνη πάντα ήταν τόσο ενεργειακή μαζί του και δεν μπορούσε χωρίς εκείνον . Τον ήθελε στην καθημερινότητα της εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο . Τον είχε γεμίσει στην αγάπη τον Αχιλλέα και δεν έδειχνε ποτέ ότι θα άλλαζε . Μέχρι που μια μέρα όντως σταμάτησε να είναι η ίδια . Δεν ήθελε να βγαίνει δεν ήθελε να παίρνει τηλεφωνο δεν ασχολούταν σχεδόν καθόλου με τον Αχιλλέα .   Ήταν πολύ ολιγομίλητη και δεν είχε όρεξη για τίποτα . Εκείνος προσπάθησε να την κάνει καλά και να ηρεμήσει αλλά εκείνη συνέχιζε να είναι έτσι ώσπου ακούστηκε ένα τηλέφωνο . Ήταν ένας δικός του και του είπε πως η κοπέλα του ήταν με άλλον . Ο Αχιλλέας έφυγε και πήγε να το δει με τα μάτια του . Είδε την κοπέλα του να ευχαριστιέται με έναν άλλον . Εκείνος έφυγε μέσα στα κλάματα χωρίς να το πιστεύει . Δεν μπορούσε να το  συνειδητοποιήσει . Ότι είχε μέσα του έσπασε . Χάθηκαν όλα , η σπίθα η καρδιά του , η αγάπη του , οι αναμνήσεις του , όλα χάθηκαν στο κενό . Έπεσε από τα σύννεφα συνειδητοποιώντας ότι όντως η κοπέλα του ήταν με άλλον . Πίστευε όντως πως ήταν η μια . Αυτό τελικά δεν ίσχυε και έχασε γενικά της ελπίδες του στον κόσμο . Δεν μπόρεσε να το πιστέψει . Πήγε σπίτι του .

Δεν καταλάβαινε τι γινόταν . Ξέρασε ότι είχε φάει και κάθισε στον καναπέ . Δεν μπορούσε να συνειδητοποιήσει ότι η κοπέλα του ήταν με άλλον τόσο καιρό . Ήταν λες και δεν πίστευε ότι ήταν αληθινό . Έκλαιγε μέρες και προσπαθούσε να το ξεπεράσει όλο αυτό . Οι αναμνήσεις που είχε μαζί της περνούσαν από το μυαλό του ασταμάτητα , δεν μπορούσε να βγει από το σπίτι και καθόταν όλη μέρα μέσα . Δεν έκανε τίποτα άλλο . Η κοπέλα του ήταν αυτή που τον έκανε χαρούμενο και αυτή τον απάτησε . Δεν ήταν καλά . Το μόνο που ήθελε ήταν να έχει έναν πιστό άνθρωπο δίπλα του που πάντα θα τον στήριζε σε όλα και κάποια στιγμής να έκανε οικογένεια μαζί του . Μπήκε επιτέλους σε σωστές σκέψεις . Ξεκίνησε το γυμναστήριο και προσπάθησε να είναι δυνατός ψυχολογικά . Δεν έδινε σημασία σε οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 16, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

UnreasonableWhere stories live. Discover now